Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla yksin ja rauhassa muttei anneta olla

Vierailija
10.01.2021 |

Tämän viikon aikana minulle on yrittänyt soittaa "kaveri", jonka viesteihin ja puheluihinolen jättänyt jo pitemmän aikaa vastaamatta, koska viime kerroilla on pitänyt yksin tuntien monologeja panokaveridraamoistaan. Olen itse avoliitossa niin ei oikein ole mitään sanottavaa.

Lisäksi olen estänyt sukulaisen Whatsappissa koska hän jauhoi itsesäälijuttuja ja puuttui elämääni (olen nelikymppinen). Nyt eräs toinen sukulainen laittoi yhtäkkiä vuosien jälkeen viestiä, ja arvaan kyllä kenen käskystä.

Yhden kaverin kanssa ei olla oltu yhteydessä yli kuukauteen , hän alkoi syyllistää kun en hypännyt hänen tahtonsa mukaisesti yhtäkkiä tapaamaan häntä. Tänään Instagram ehdotti häntä seurattavakseni (hänellä ei ollut aiemmin tiliä) ja hän oli käynyt katsomassa Storyni.

Miksi en saa olla rauhassa? Miten laittaa rajoja jos ihmiset eivät niitä kunnioita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilit on julkisilla niin on turha vinkua

Vierailija
22/27 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi "nyyh, olen yksin eikä kukaan ota yhteyttä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ne rajat vaan toteutumaan. 

Vierailija
24/27 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Vierailija
25/27 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten?

... arokierijä ...

Vierailija
26/27 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisen persoonaan ja some-kuvasi välinen ristiriita voi olla ongelma: yrittäjänä on pakko olla helposti lähestyttävä ja ystävällinen. Ehkä suku ja tutut eivät ymmärrä, että yksityselämässäsi on toiset säännöt..

Vierailija
27/27 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä.