Japanissa löytynyt uusi koronamuunnos. Brasilialainen.linkki. Miksei matkustelua lopeteta?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007730967.html
Miksi matkustelun vaan annetaan jatkua. Voisi olla sääntö koko maailmassa nyt, että vain tavarankuljetukset toimisivat ja niiden välttämätön henkilökunta liikkuisi. Muut eivät pääsääntöisesti saisi liikkua.
Esim vierastyövoiman liike pitäisi saada loppumaan nyt kokonaan. Rakennustyömaat seis.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanna ei ole jo kipinkapin saartanut Japania? Koko kesä ollut aikaa.
Trumpin syytä kaikki
Sincc
Sannalla on ollut ihan koko kesä aikaa saartaa Trump.
Vierailija kirjoitti:
Enkussa oleva vaihtari vaatii päästä Suomeen takaisin. Miksi lähti sinne syksyllä. Itse otti riskin. Nyt sitten haluaa sieltä epidemia pesästä pois.
Olisin muuten samaa mieltä, mutta kyse on alaikäisestä eli lapsesta. Lapsilla täytyy olla mahdollisuus palata Suomeen, jos ei muuten niin valvotun karanteenin kautta.
Ihmiset ovat tyhmiä. Parempi, että laittaa silmät kiinni, huokaisee syvään ja hyväksyy asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eee-eei, et voi sanoa noin!
Minun pitää päästä bilettämään, ottamaan belfieitä ja hummustelemaan, minun!
Minä, Minä, Minä, Minä.
Siihen on jo rokote. Eli kaikki vaan auki
Ai itsekeskeisyyteen vai? No hyvä jos siihen on vihdoinkin rokote keksitty, jo oli aikakin.
Todella huvittavaa, että juuri lentokoneet ovat Vihreälle hallituksellemme pyhä lehmä?
Löytyiskö mun pyllystäkin uusi koronan muooto? Jos oikein kaivais?
Eiköhän jokaikisestä viruksesta löydy vaikka millaisia muotoja, jos ruvettaisiin kaikkea ylitutkimaan.
Trumpin syytä kaikki
Sincc