Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Japanissa löytynyt uusi koronamuunnos. Brasilialainen.linkki. Miksei matkustelua lopeteta?

Vierailija
10.01.2021 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007730967.html

Miksi matkustelun vaan annetaan jatkua. Voisi olla sääntö koko maailmassa nyt, että vain tavarankuljetukset toimisivat ja niiden välttämätön henkilökunta liikkuisi. Muut eivät pääsääntöisesti saisi liikkua.

Esim vierastyövoiman liike pitäisi saada loppumaan nyt kokonaan. Rakennustyömaat seis.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei auta kuin koko maailman samanaikainen täydellinen sulkeminen.

Vierailija
2/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita muunnoksia löytyy niin paljon kuin niitä halutaan löytää. Niitä on jo 1960-luvulla löydetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli taas kohu-uutinen. Pelätkää, pelätkää...

Vierailija
4/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO:n tilastoista näkee, että flunssavirusten testaamisesta on siirrytty koronavirusten testaukseen. Tässä ei ole riittävä syy siirtyä diktatuuriin.

Vierailija
5/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt koko maapallon laajuinen matkustuskielto olisi tärkeää.

Suututtaa turha matkustelu. Esimerkiksi vaihto-opiskelijat voisivat jäädä sinne, missä ovat, jos ovat matkustaneet korona-aikaan.

Enkussa oleva vaihtari vaatii päästä Suomeen takaisin. Miksi lähti sinne syksyllä. Itse otti riskin. Nyt sitten haluaa sieltä epidemia pesästä pois.

Vierailija
6/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo juupa juu..taas muunnoksia. So what, niitä tulee löytymään lukuisia vielä meidänkin jälkeen. 

Vierailija
7/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genominmonistustekniikat ovat parantaneet merkittävästi virusdiagnostiikkaa ja kun keskitytään yhteen virukseen niin muunnoksia löytyy nopeasti ja paljon. Sama oli Sarsin kanssa.

Vierailija
8/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää mikä se on. Se kuitenkin on varmaa, että ihmiskuntaan iskee vielä kunnon tauti, jonka kuolinluvut alkavat 30 prosentista. On näitä ollut muutamia kertoja historiassa. Onko se tämä? Ehkä, ehkä ei, mutta joskus sellainen tulee. 

Vierailija
9/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että nyt saa matkustaa huvikseen tai töihin toiseen maahan edes takaisin.

Vierailija
10/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eee-eei, et voi sanoa noin!

Minun pitää päästä bilettämään, ottamaan belfieitä ja hummustelemaan, minun!

Minä, Minä, Minä, Minä.

Vierailija
11/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, Minä, Minä, Minä.

Siihen on jo rokote. Eli kaikki vaan auki

Vierailija
12/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos unohdetaan koko juttu ja jatketaan normaalisti.

Sincc

Survival of the fittest

Vierailija
13/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos unohdetaan koko juttu ja jatketaan normaalisti.

Sincc

Survival of the fittest

Ei mahdu.

Vierailija
14/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmisillä" on näköjään ollut vaikeuksia noudattaa yksinkertaisia ohjeita, joita olisi vain kaikkien pitänyt noudattaa noin kuukauden ajat: Käytä maskia, huolehdi hygieniasta; varsinkin käsi, pysy kotona ja käy vain pakollisilla menoilla kuten kävelyillä.

Paljoa ei ole vaadittu. Oltaisiin jo 2020 alussa selätetty tämä jos ihmiset ajattelis joskus muuta kuin itseään. Saatana tommoset ansaitsis turpaan, mutta emme enää saa kummiskaan takasin niitä ihmishenkiä jotka menehtyi koronaan.

Vierailija
15/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihmisillä" on näköjään ollut vaikeuksia noudattaa yksinkertaisia ohjeita, joita olisi vain kaikkien pitänyt noudattaa noin kuukauden ajat: Käytä maskia, huolehdi hygieniasta; varsinkin käsi, pysy kotona ja käy vain pakollisilla menoilla kuten kävelyillä.

Paljoa ei ole vaadittu. Oltaisiin jo 2020 alussa selätetty tämä jos ihmiset ajattelis joskus muuta kuin itseään. Saatana tommoset ansaitsis turpaan, mutta emme enää saa kummiskaan takasin niitä ihmishenkiä jotka menehtyi koronaan.

Eiköhän nuo japanilaiset ole aika hyvin tonttinsa hoitaneet. Kurinalaista soturikansaa, toisin kuin housuunsa paskovat suomalaiset.

Vierailija
16/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, Minä, Minä, Minä.

Kyllä tässä maailmassa jotain oikeuksia pitää olla! Liikaa rajoitetaan jo tällä hetkellä! Kyllä taas eilen niin otti päähän kun pilkku tuli puoli kymmenen aikaan. Juuri kun alko oleen hauskaa!

Vierailija
17/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo japanilaiset ole aika hyvin tonttinsa hoitaneet. Kurinalaista soturikansaa, toisin kuin housuunsa paskovat suomalaiset.

Siellä ei ole länsimedia lietsomassa paniikkia.

Vierailija
18/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sanna ei ole jo kipinkapin saartanut Japania? Koko kesä ollut aikaa.

Vierailija
19/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin brasilialaista linkkiä :<

Vierailija
20/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku on niin tyhmä, että lentää lomalle? Omien aivojen käyttö on sallittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän