Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysät leukaperät 30 vuotiaana

Vierailija
10.01.2021 |

Olen siis 30 vuotias ja leukaperäni roikkuvat (englanniksi löytyy hakusannalla jowls googlesta mitä siis tarkoitan) ja minulla on myös hirveä kaksoisleuka. No tuo kaksoisleuka johtuu ainakin lievästi ylipainosta ja osittain varmaan nuo löysät leukaperätkin, en tiedä olenko sitten myös rupsahtanut jo näin aikaisin muutenkin. Ei monella muulla minua enemmän ylipainoisillakaan ole edes tuollaisia roikkuvia leukaperiä, tosin itseni kohdalla noiden muodostuminen voi johtua myös ylipainon lisäksi leuan muodosta, aika olemattoman leuan kun omaan.

Mutta mitä siis mietin, niin voiko nuo leukaperät ja kaksoisleuka palautua/kiinteytyä vielä, jos laihduttaisin? Vai jääköhän ne vaan roikkumaan entistä veltompana? Tämä huolettaa ja vaivaa mieltäni paljon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa asiassasi, mutta voin pienen lohdutuksen sanan sanoa.

Tunnen erään naisen, joka ehkä saattaisi painia saman asian kanssa. Mielestäni hänen ulkonäköään se ei huononna ollenkaan, päinvastoin. Hän näyttää aikuiselta ja tosi freshiltä. Hän on lisäksi mielestäni yksi kauneimpia koskaan näkemiäni naisia.

Vierailija
2/2 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti vielä yli nelikymppisenäkin nuo pois laihduttamalla. Käytin myös Lipper facelifter kasvolihastreenilaitetta, mutta vaikea sanoa oliko sen käytöllä merkitystä vai olisiko pelkkä laihdutus tehnyt saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla