Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa minulle, miten tämä on mahdollista...? 7-vuotias käytti äitinsä luottokorttia...

Vierailija
10.01.2021 |

https://www.is.fi/digitoday/art-2000007728399.html

Siis lyhyesti kerrottuna: 7-vuotias oli käyttänyt luvatta äitinsä luotokorttia tilatessaan jotain pelijuttuja.

Oikeasti: miten on mahdollista, että tuonikäinen lapsi tai edes vanhempikaan lapsi pystyy käyttämään toisen henkilön luottokorttia? Minun järkeeni se ei mahdu millään. Ja nyt äiti on sitä mieltä, että joku pelivideoiden tekijä olisi vastuussa siitä? EIkö jokainen ole itse vastuussa luottokortillaan tekemistään maksuista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, anteeksi, siitä onkin tehty jo avaus...

ap

Vierailija
2/4 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa mietin juuri äsken. Miksi ylipäätään pitää lasten saatavilla,ei ole opettanut rahan käyttöä ja niin edelleen

puhumattakaan peleistä,meillä ainakin tehtiin selväksi ettei mitään lisäosia tarvitse ostaa,koska niitä on x potenssiin 64 ja rahat eivät ikinä riitä,sekä osia tulee koko ajan lisää.

Niin ja puhumattakaan ikärajoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista. Kerran on syöttänyt kortin tiedot koneelle/kännykkään, ne jää muistiin seuraavaa ostosta varten, jopa pikaostos painikkeen alle.

Vierailija
4/4 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdollista. Kerran on syöttänyt kortin tiedot koneelle/kännykkään, ne jää muistiin seuraavaa ostosta varten, jopa pikaostos painikkeen alle.

Mun koneella ei jää. Ehkä kannattaa tsekata asetukset. Joka kerta kun käytän korttia, joudun näpyttelemään kaikki tiedot uudelleen.