Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni valittaa miten hän toistuvasti saa pakit miehiltä sen jälkeen kun selviää että hänellä on lapsia, tai viimeistään siinä vaiheessa kun mies vietää aikaa lasten kanssa

Vierailija
10.01.2021 |

Ystäväni on siis suomalainen kantasuomalainen nainen, ja hänen lapsensa ovat tummempaa sävyä.
Hän ei koskaan mainitse tätä lastensa isän etnisyyttä tapailemilleen miehille erikseen...

En tiedä eikö hän vain ymmärrä miten suuri vaikutus tuolla lasten etnisyydellä on, vai esittääkö hän vain ja tarkoituksella salaa asian miehiltä.

Miksikö asialla on väliä?
Noh kerron teille; Isäpuolena olossa on SUURI merkitys sillä että voisiko mies, tai voivatko ulkopuoliset kuvitella miehen olevan näisten lapsien isä.
Sanomattakin on selvää, että oli tilanne mikä tahansa, ja minne ikinä suomalainen mies/nainen sekä tummat lapset kirkuvat aina huutomerkillä varustettuna että mies on aisuri.
Hän ei pysty milloinkaan uskottelemaan itselleen tai ympäristölleen että hän saattaisikin olla lasten isä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi olla pariskunnan yhdessä adoptoimia.

Tai miehen lapsia edellisestä liitosta tumman naisen kanssa.

Vierailija
22/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap kun annoit palstamiehelle taas tekosyyn laukoa ei-todellakaan-mitenkään-rasistisia mielipiteitään tolla keksityllä tarinallasi.

a) kukaan nainen ei oikeasti ole noin tyhmä

b)'kyllä tollaiselle naiselle löytyisi yllinkyllin mustaa makkaraa lapsillakin. Toki vaan seksiseuraa mutta ei tuollaiset laatunaiset nyt mitään vakavaa haekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niitä sairaan ihania ihmisiä joilla on oikeus vihata minua.

Vierailija
24/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä kaikille ole merkitystä. Ja niille joille on, niin hyvä että asia selviää samantien eikä tarvitse hukata aikaa rasisteihin.

Kai joillekin betamiehille kelpaa ma - mupatja, ylivalottuneine lapsineen.

Kyllä miestä tummien mukuloiden kanssa katsotaan aina kieroon varsinkin jos valkoinen äiti on mukana, kaikki tajuavat mikä on homman nimi.

Lapsen koulussa on akka millä 2kpl niin umpi mustaa lasta kuin vaan voi olla ja mun mielestä on ihan ok. Että ovat koulukiusattuja.

Vierailija
25/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä kaikille ole merkitystä. Ja niille joille on, niin hyvä että asia selviää samantien eikä tarvitse hukata aikaa rasisteihin.

Kyllä miestä tummien mukuloiden kanssa katsotaan aina kieroon varsinkin jos valkoinen äiti on mukana, kaikki tajuavat mikä on homman nimi.

Lapsen koulussa on akka millä 2kpl niin umpi mustaa lasta kuin vaan voi olla ja mun mielestä on ihan ok. Että ovat koulukiusattuja.

Mikä hinku suominaisilla on jakaa persettä tumma paahtoisille?

Vierailija
26/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

En usko, että naisystävän lasten ulkonäöllä on mitään merkitystä miesystävälle.

Ole vahva harhauskossasi.

Vierailija
27/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän näiden miesten näkökannan, vaikka sillä ei pitäisi mitään merkitystä sinänsä olla.

Ulkopuoliset näkee, että tuo ei ainakaan ole isä ja herää kaikenlaisia ajatuksia ja kysymyksiä. 

Miksi ihmeessä ulkopuolisille heräisi mitään ajatuksia ja kysymyksiä toisten perhekuvioista, oli ne sitten millaisia hyvänsä? Eikö omassa elämässä ole tarpeeksi mielenkiintoa?

Vierailija
28/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isättömät tummahipiäiset yleensä riehuu koko ajan, sitten jos niitä joku komentaa, on rasisti.

Vierailija
29/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi mitä? Oikein että lapset ovat koulukiusattuja? Sairasta. Viattomat lapset, minkä he sille voivat kuka heidät on tehnyt ja minne kohtaa maailmaa. Yäk miten tollasia ihmisiä voi edes olla?! Olet juuri sellainen ihminen jonka lapset olisivat niitä koulukiusaajia.

Vierailija
30/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mitä saastaa tämä ketju on täynnä. Sössönsöö ei voi ajatella lasten isäksi, ihan kuin uusperheet olisivat jokin ihmeellinen asia vuonna 2021. Vastenmielistä, eikö voi edes suoraan myöntää, että ei käy koska olen ras ist inen idiootti?

Vierailija
31/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun luettuani olen sitä mieltä, että jos joskus joudun sinkuksi, niin yritän "lainata" tummaihoisen lapsen treffeille jotta pääsisin tuollaisista ihmissaastoista eroon tuhlaamatta enempää aikaa.

Vierailija
32/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa olet oikeassa. Tuon asian voisi tosiaan mainita lapsista puhuttaessa. Tosin itse en ehkä pitäisi rasismina *pelkastaan* sitä, että suhde kaatuisi tuohon. Jos pariskunta päättää hakea adoptiolasta kotimaasta, vaikka Keniastakin saisi, ovatko he automaattisesti rasisteja?

Vierailija
33/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun luettuani olen sitä mieltä, että jos joskus joudun sinkuksi, niin yritän "lainata" tummaihoisen lapsen treffeille jotta pääsisin tuollaisista ihmissaastoista eroon tuhlaamatta enempää aikaa.

Melko typerästi päästäisit hyvän miehen karkuun

Vierailija
34/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että tuo on aika varma konsti.

Ilmoittaudun myös saastaksi jos tuo on sen määritelmä.

Vierailija
35/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Once you go black we don’t want you back.

Tämä totta. Nämä naiset ovat "valintansa" tehneet, eivätkä edes halua suomalaisia miehiä.

Vierailija
36/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei olisi merkitystä lapsilla tai niiden ulkonäöllä, mutta voipi olla, että moista epärehellisyyttä en katsoisi läpi sormien. Jos esiinnyt lapsettomana ja sinulla onkin lapsia tai päinvastoin.

Vierailija
37/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloja on paljon ja kaikissa yhteiskuntaluokissa. Vaikkei kenenkään ihonvärissä tietenkään ole mitään vikaa niin edelleen se on aika merkittävä tekijä sosiaalisessa elämässä.

Vierailija
38/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa.Ympäröivä maailma näkee miehen tuossa tilanteessa aisurina.Jos se ei miestä haittaa niin antaa mennä vaan,mutta jos ei halua leimaa otsaansa niin parempi jättää väliin.Tosin rakkaus on ihmeellinen.

Vierailija
39/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan joku ajatella että tuossapa on hyvä pariskunta, ovat adoptoineet lapsia köyhistä oloista.

Vierailija
40/41 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne aloituksen meille tuotti Aihe vapaan tasoteoreetikot ry.

Näin. ”Aisuri” on inseleiden termi. Terve ihminen ei kirjoita tuolla tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan