Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut treffeillä henkilön kanssa, jonka hengitys haisee?

Vierailija
09.01.2021 |

Ihminenhän ei itse haista omaa hengitystään, joten se voit olla juuri sinä jonka hengitys haisee tai on joskus haissut jopa treffeillä. Itse olen miettinyt näin jälkeenpäin tajutessani tämän, että miesten antamat pakit ovat tosiaan voineet johtua siitä, että hengitykseni on haissut. Se ei ole poissuljettu vaihtoehto.

Itse olen ollut treffeillä monien kanssa, mutta vain kahdella hengitys haisi ja vieläpä todella pahalta. Olivat molemmat hyvännäköisiä, itse asiassa lukeutuivat niihin parhaimman näköisiin, joita olin treffaillut. Itse en kuitenkaan halunnut "tuomita" heitä joten olisin kyllä voinut heidän kanssaan olla tekemisissä jatkossakin, mutta he eivät halunneet tavata minua.

Oletko sinä ollut treffeillä sellaisten kanssa, joilla hengitys on haissut? Oletko jatkanut tapailua vai miten niissä kävi?

Mietin juuri ettei ole mikään ihme että monilla haisee, kun ei kukaan heille siitä huomauta. En minäkään huomauttanut näille kahdelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma etten ole koskaan edes päässyt treffeille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...

Vierailija
4/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ruma etten ole koskaan edes päässyt treffeille

Itsellä sama ongelma.

Vierailija
5/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta olen seurustellut tällaisen ihmisen kanssa. Tietää itsekin hengityksensä haisevan aika ajoin mutta terveysongelmat syynä niin minkäs teet niin kauan kuin niitä ei saa hallintaan.

Vierailija
6/8 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut. Jos olisin ja ihminen vaikuttaisi muuten just sellaiselta kuin etsin niin voisin kyllä katsoa juttua pidemmälle, ei tuo mikään täydellinen turn off ole. Sitten jossain sopivassa kohtaa huomauttaisin asiasta ystävällisesti.

Vierailija
7/8 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/8 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus työkaveri, joka oli silminnähden ihastunut minuun. Pomppasi pienestäkin vihjeestä heti viereen auttamaan atk-ongelmissa. Mutta hengitys haisi imelältä mädältä, yök. Ei ollut yhtään kivaa vaikka saikin apua herkästi, ei todellakaan kiinnostanut lähempi tuttavuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän