Ketipinor.
Onko täällä ketään jolla on kokemusta Ketipinor lääkityksestä?
Kommentit (20)
Mulla kokeiltiin sitä psykoosioireisiin. Ei sopinut, olin ihan pihalla päivät läpeensä. Lopettaminen oli helppoa, nyt muu lääkitys.
Hyvin toiminut unen tuloon. Vain 2x 25mg iltaisin. Aamulla virkeä kuin mikä eikä ole lihottanut.
Mulla 300mg päivässä. En huomaa mitään oloja. Aluksi väsytti, vaan ei enää.
Mitenkäs se vaikuttaa painonnousuun? Tai siis nouseeko paino?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vaikuttanut painoon mitenkään.Käyttöä jo monia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan alussa nousee paino kun väsyttää eikä jaksa oikein mitään tehdä. Sitten kun lääkkeeseen tottuu ja se aivosumuvaihe menee ohi, niin jaksaa urheilla. Sitten ylimääräiset kilotkin alkaa lähteä pois.
Vierailija kirjoitti:
Mikä annos sulla on?
Aamu 100 mg,Ilta 200 mg,
Päivälääke 100 mg saatu pois.Aluksi ilta oli 300 mg.
Lääkitys aloitettu 2007.
Ketipinor tehnyt minusta yksinäisen erakon.
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys aloitettu 2007.
Ketipinor tehnyt minusta yksinäisen erakon.
Mä olen syönyt kans vuosikausia ssri-lääkettä ja kahta neuroleptiä. Aivot käy ehkä vähän hitaalla, mutta ei ne mun personaalisuutta ole muokannut. Olen kysynyt ystäviltänikin olenko muuttunut jotenkin näitten myrkkyjen takia. En ole kuulemma muuttunut. Jokainen on kuitenkin yksilö ja oireilu näistä lääkkeistä erilaisia.
Oli käytössä ahdistukseen ajatuksella, että otan illalla ja se koomainen olo seuraavana päivänä blokkaa ahdistusta. No oli kyllä koomaista, makeat unet ainakin sai. Ja tunti sen jälkeen kun otti napin, tuli kauhee nälkä ja jalat vei jääkaapille. Ei kait siitä liho, jos ei syö, mut mä söin ja lihoin. :D Mutta kannattaa kokeilla jos lääkäri suositellut.
Ihme etteivät ole kolmiolääkkeitä, tuntu aina kuin olisin ollut hieman huppelissa. En kyllä kauaa niitä syönytkään.
Toimiva lääke, mutta mulla se laukaisi ihan järkyttävät syömishimot ja melkein itkin jos ei ollut ruokaa saatavilla. Ja ahmimishäiriö puhkesi siitä ja +40kg 1,5v aikana.
Tuleeko vieroitusoireita jos yritän vähentää tai lopettaa käytön?
Myrkky joka lihottaa ja heikentää näkökykyä ja jos käyttää välillä unettomuuteen niin kannattaisi käyttää jotain muuta lääkettä esim. Imovane.
Vierailija kirjoitti:
Mikä annos sulla on?
Neljän juuston perhepitsa tuplajuustolla ja pieni dietti-Cokis.
100 mg vähennys ei onnistunut.2 viikkoa meni hyvin.Sitten alkoi olla huonompi olo.
2 viikkoa vielä sain menemään.Sitten oli pakko otaa taas tämä 100mg.
Olo parani huomattavasti kun otin lääkkeen käyttöön uudelleen.
25 mg eli 1 tabl. illalla. Nukun yhdeksän tuntia hyvää unta. En luovu enää, pitkässä käytössä pahat unetkin ovat melkein kadonneet. Riippuen tietysti elämäntilanteesta.
Tämä on lääke josta hyvinkin saa apua.
Toisaalta se on kyllä paha myrkky.Ei pidä ottaa jos ei aivan pakko ole.