Miten saan oliiviöljypullon korkin auki?
Ostin K-Supermarketista 250 ml pullon Fontanan kreikkalaista oliiviöljyä, eikä korkki suostu mitenkään aukeamaan. Ei edes sen liinan avulla, mitä olen käyttänyt välillä apuna.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun tällainen tulee vastaan oliiviöljypulloa avatessa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
ei sulla jakoavainta ole?
Pitää katsoa mitä työkaluja löytynee tältä firmalta.
Kokeile kääntää korkkia vastapäivään.
Kostea/nihkeä rätti tai riepu tai joku sellainen voi toimia apuna
Vierailija kirjoitti:
Säädettävä jakoavain löytyy muttei mahdu korkin ympärille
Pyydä jotain raavasta miestä avuksi, niin hän vääntää sen auki hansikkaat kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä jotain raavasta miestä avuksi, niin hän vääntää sen auki hansikkaat kädessä.
Eipä tuo pelien ääressä oleva miestuttu yrityksellä "kerkiä" :D Eikä ole mikään raavas, vaan hoikka.
Ota pullosta oikealla kädellä kiinni. Ota korkista vasemmalla kädellä kiinni. Väännä oikealla kädellä pulloa pois päin itsestäsi. Väännä vasemmalla kädellä korkkia pois päin itsestäsi.
Lyö ruuvarilla tai puukolla reikä korkkiin.
Nahkainen hanksa käteen ja väännät. Ja vaihda "miestä".
Vierailija kirjoitti:
Nahkainen hanksa käteen ja väännät. Ja vaihda "miestä".
Ei ole minun mies eikä minulla edes miestä ole. Kyseessä on perhetuttu.
Ja näin reumaatikkona on vaikeaa avata jopa fetajuustopakettiakin.
Sellaiset Jeesus-pihdit.
Jos niillä ei aukea, niin ei sitten millään.
Tämä on siis kierrekorkki, kuten vaikka viinipullossa? Ota siitä korkista koko kädellä kiinni, käännä koko kierrekorkkia, niin se perferointi antaa periksi, ei vain niin, että koittaisit kääntää sitä kierrekorkin yläosaa.
Kääri kuminauha korkin ympärille ja tarvittaessa toinen alemmas ja väännä! Helpottaa huomattavasti kaikenlaisten purkkien ja pullojen avaamista, kun ne pysyy paremmin kädessä!
Semmoisella keltaisella tiskihanskalla saa hyvän otteen. Ei siihen voimaa tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Semmoisella keltaisella tiskihanskalla saa hyvän otteen. Ei siihen voimaa tarvitse.
Joo ei ole voimalaji.
Osta muutaman euron siirtoleukapihdit. Niillä aukeaa kaikki pullot.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset Jeesus-pihdit.
Jos niillä ei aukea, niin ei sitten millään.
Onko Jeesus keksinyt teipin ohella pihditkin?