Tietääkö ihminen olevansa vaikea?
Kokeeko hän olevansa väliinputoaja, syrjitty, kiusattu? Sisareni syyttää muita vaikka itse on niin piikikäs ja ilkeä että aina jää paha mieli kun kanssaan on tekemisissä. Hän ei näe vikaa itsessään.
Kommentit (12)
Kyllä...ja vieläpä kehuvat ylimielisesti naureskellen millainen n*tsi olenkaan...:(
Mitä siskosi on sanonut, kun olet tästä hänen kanssa keskustellut? Vai haukutko häntä vain hänen selkänsä takana? Ja tunnistatko oman tekopyhyytesi?
Ei tiedä. Minun siskoni on narsisti from hell, jolla vain on jatkuvasti "vaikeuksia".
Vierailija kirjoitti:
Mitä siskosi on sanonut, kun olet tästä hänen kanssa keskustellut? Vai haukutko häntä vain hänen selkänsä takana? Ja tunnistatko oman tekopyhyytesi?
Oletpa ilkeä. Sinua ei varmaan rakasta kukaan.
Tiedän, on sanottu monesti. Roikun palstalla ilkeilemässä kun olen niin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunnista itsestäsi käytöstä, josta syytät muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siinä ei ole mitää ilkeää olettaa, että jota kuta ei ketään rakasta?🤣
Monesti ei itse asiassa tiedä, vaan kuvittelee olevansa herkkä, myötätuntoinen, hyvää seuraa tai sellainen, jonka kanssa on muuten vain helppo tulla toimeen. Toisaalta moni lupsakka ja muita huomioiva tyyppi saattaa pitää itseään hankalana, jos on esim. kasvanut perheessä, jossa jompi kumpi vanhemmista kaatoi aina ärsytyksensä lapsensa niskaan. Yksi parhaista tavoista syyllistää lasta on aina ollut hankalaksi leimaaminen.
Tiedän olevani vaikea. Perusluonteeni on hieman ilkeä ja tiedostan tämän. Minun kanssani puhuessa ei saa paljoa mitään irti, koska puhun kaikesta pintapuolisesti. Mutta jos joku onnistuu pääsemään "kuoren" alle niin olen oikeasti hyvin huolehtiva, "pullantuoksuinen" ihminen, joka tietää asioista hyvin paljon myös syvällisemmin. Tosin harvemmin kukaan pääsee kokemaan sitä, koska pidän ihmisiin henkistä etäisyyttä enkä tutustu oikein kehenkään kaveritasolle asti.
Tiedän