Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen eroon naisen kauneuden palvonnasta

Vierailija
08.01.2021 |

Monet naiset tuntuvat pelästyvän sitä miten paljon kauneutta näen heissä. Tavallisessa suhteessa kuitenkin monet muutkin asiat merkitsevät kuin vain vartalo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään pahaa, jos et halua jokaista päästä pa nemaan. Minäkin tykkään kauneudesta. Ihailen, kun jokaisessa on jotain kaunista/komeaa. Olen nainen.

Vierailija
2/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sa*tananpalvontaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään pahaa, jos et halua jokaista päästä pa nemaan. Minäkin tykkään kauneudesta. Ihailen, kun jokaisessa on jotain kaunista/komeaa. Olen nainen.

Haluaisin vain katsoa näitä kauniiksi kokemiani kohtia siten että toinenkin kokisi ja saisi tästä jotain. Tavallaan meillä olisi, jonkinlainen henkinen yhteys. Molemmat saisivat tästä jotain, kun katson häntä, mutta ei sen enempää; vain katsominen ja tietoisuus siitä että toinen haluaa ja tietää, että häntä katsostaan.

Vierailija
4/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta s-palvonnassa en näe kyllä yhtään mitään.

Vierailija
5/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain katsoa näitä kauniiksi kokemiani kohtia siten että toinenkin kokisi ja saisi tästä jotain. Tavallaan meillä olisi, jonkinlainen henkinen yhteys. Molemmat saisivat tästä jotain, kun katson häntä, mutta ei sen enempää; vain katsominen ja tietoisuus siitä että toinen haluaa ja tietää, että häntä katsostaan.

Häh... Okei, aika oudolta kuulostaa. Mutta onhan noita outouksia... Jos et ketään ahdistele niin ei kai tuo haittaa. Jos ei sitten itseäsi? Terapia? Joku ajatuksia vievä harrastus?

Vierailija
6/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä naisten kanssa.

Vierailija
7/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua pelottaisi lainkaan jos joku haluaisi ihastella vähän pidempäänkin kroppaani :D

Vierailija
8/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua pelottaisi lainkaan jos joku haluaisi ihastella vähän pidempäänkin kroppaani :D

Kiitos, voin ainakin unelmissani ottaa tämän ajatuksen. Voi olla, että se jo riittää; henkinen taso on minulle tärkeämpää kuin fyysinen. AP

Vierailija
9/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsot ihailevasti, lämpimästi, et saalistavasti, tekee vaan hyvää.

Vierailija
10/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämällä naisten kanssa.

Olen elänyt 2-vuotta parisuhteessa. Hmm, ehkä se riitti.

Vierailija
11/11 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta s-palvonnassa en näe kyllä yhtään mitään.

Se vaatii vähän totuttelua. Sitten kyllä näet kunnon perkeleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän