Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö naimisiin

Vierailija
08.01.2021 |

Menisitkö naimisiin miehesi/naisesi kanssa, jos paljastuisi, että hän on pettänyt sinua jo kahdesti vuoden pituisilla sivusuhteilla?🤔

Menisitkö naimisiin

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin selvää, että kumppanin arvostuksen puute ja epärehellisyys on jo niissä mitoissa, ettei suhdetta pystyisi jatkamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä että itse rakastan. Myös puolison tulisi rakastaa minua. 

Eli en.

Vierailija
4/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos herra olisi erityisen varakas, ei vaatisi avioehtoa ja omaisi muitakin hyviä ominaisuuksia (kohtelisi minua kuin kuningatarta, olisi hyvä sängyssä ja hauskaa seuraa, omistautunut isä jne). En ole erityisen mustasukkainen ja saattasin jatkossa itsekin hyvillä mielin antautua hetken vietäväksi jos joku syötävä adonis kävelisi vastaan, kun meidän suhteessa ei kerran oltaisi niin tarkkoja noista jutuista.

Mutta jos siis olisin nainen, joka haluaisi kunnioittavan ja täysin yksiavioisen suhteen ja mies olisi aika perusjamppa, niin en todellakaan.

Vierailija
5/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta on antaa anteeksi

Vierailija
6/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä että itse rakastan. Myös puolison tulisi rakastaa minua. 

Eli en.

Pettäminen ei tarkoita, että ei rakastaisi. Joskus pettäminen voi myös auttaa tajuamaan kuinka paljon omaa kumppaniaan rakastaa. On monia suhteita, jotka pettäminen on pelastanut, kun on tajuttu, että se oma kumppani on todellakin se ainoa oikea kumppani, jota rakastaa ja jonka kanssa haluaa jakaa elämän.

Vierailija
7/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tyhmää jäädä antamaan loputtomasti anteeksi, sillä tuskinpa pettäjä muuttaa käytöstään, jos useamman kerran pettänyt. Kynnysmattojen yli kävellään surutta.

Past behaviour predicts future behaviour - terveisin dr. Phil.

Vierailija
8/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tyhmää jäädä antamaan loputtomasti anteeksi, sillä tuskinpa pettäjä muuttaa käytöstään, jos useamman kerran pettänyt. Kynnysmattojen yli kävellään surutta.

Past behaviour predicts future behaviour - terveisin dr. Phil.

Tuo "pettäjä on aina pettäjä" on tyhmää yleistämistä mikä ei pidä paikkansa.

Vierailija
9/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Vierailija
10/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi naimisiin muutenkaan, avoliitto riittää minulle. Eron olisin ottanut jo sen ensimmäisen sivusuhteen paljastuttua.

Vierailija
11/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo sivusuhteet olis ollut niitä työkavereita. Morsian/sulhanen sais tietää pettämisestä vasta häiden jälkeen kun asia oikein julkisessa tilaisuudessa kerrotaan. Oikein kunnon julkinen nöyryytys. Siinä sitten porukat saa lisäpotkua elämään kun seurataan mitä petetty tekee elämällään. Mitäs tämä pettäjä: entiset tavat vai voiko muuttua?

Vierailija
12/13 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi ja vastaisin ”kyllä” rikkaalle ja vanhemmalle anteliaalle miehelle, johon en olisi liian rakastunut. Mies hoitasi asiansa muuten mallikkaasti ja hän olisi hyvää seuraa. Nykyiset ja tulevat sivusuhteensa hän hoitaisi huomaamattomasti niin, ettei minun tarvitsisi hävetä. Ehkä hän katsoisi myös läpi sormien minun kiinnostustani nuoria miehiä kohtaan. Tämä voisi olla jopa erittäin hyvä diili.

Matti ”Kukkarossa” Meikäläinen: Ei. Toivoakaan.

Vierailija
13/13 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan