Kiihottavinta mitä olette ikinä nähneet?
Tuli tässä mieleen, kun alko panettaa ja ajattelin yhtä seksikokemusta.
Kommentit (67)
Miksi et laittanut tätä seksi osioon? Nyt tämä ei täällä kauaa vanhene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, itseäni vanhempi nainen näyttää kieltään yllättävässä ja muuten asiallisessa tilanteessa. En ollut koskaan kokenut mitään yhtä yllättävän eroottista hetkeä.
Kyseinen sama nainen kävelee keimaillen ihonmyötäisissä vaatteissa ja katsoo minua silmiin.
Läheisyys, halailu mainitun kauniin naisen kanssa.
Olen aivan lätkässä kyseiseen naiseen, mutta emme voi aloittaa suhdetta. Kyseiset tilanteet ovat elämäni eroottisimpia tilanteita. Hänen muistelemisensa lämmittää minua, kun muuten olen elänyt viime vuodet ilman kumppania, selibaatissa.
T. Ihastunut
Oletko kenties řetařdì?
En ole sellainen. Olen läpäissyt Mensan pääsyrajan. Mutta miksi ajattelet noin? Kelailen noita muistojani jopa useita kertoja päivässä ja ne oikeasti ovat minulle tärkeitä, rakkaita, kiihottaviakin muistoja.
Lisään vielä: olen itsekin nainen kaiken lisäksi.
Kaverin instaan postaama kuva mokkapaloista jotka leipoa. Päällä oli strösseleitäkin.
Filippiineillä työmatkalla ollessani.
Eteeni avautui mitä jumalaisin, täysin paljas piirakka
Yks piirrustus, mut ei siitä sen enempää. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laittanut tätä seksi osioon? Nyt tämä ei täällä kauaa vanhene
Seksiosio on pervoille. Me muut emme siellä käy,
Bubbling under: minua kiinnostavan, kauniin naisen nöpöttävät rinnanpäät trikoopaidan läpi. Samalla katsekontakti suoraan silmiini. Noh, söin häntä siinä silmilläni siis. Mitäpä muuta olisin kyennyt?
Joku ylen valkoinen intersektionalistinen feministi vesirajamekko- nainen joka sotkee puurot ja vellit ihan vain kun on niin valkoinen pitkästynyt etuoikeutettu kermaperse kuin joku vtn cheerleaderi-wannabe joka on jäänyt aavistuksen lyhyeksi eikä ole ihan riittävän kaunis ja suurin ongelma tuntuu olevan miten saa beaverinsa hyrisemään. Eikä se oikein muuten onnistu kuin vanhan heteron setämiehen kuolaamisella joka oikeasti on lopulta se oikea uhri joka joutuu polskimaan henkään pidätellen kuukautisveritulvassa sukupuuton partaalla naisten miettiessä paljonko talletuksia on spermapankissa. Sellainen vähän kiihottaa ja tekisi mieli vähän purra sen pehmeitä paikkoja*hauks*
Vierailija kirjoitti:
O..rgioissa DP
Mitä tämä tarkottaa?
Nuorempana tyttöystävä istui hajareisin saunassa ja minä haaravälissä alemmalla lauteella ajelin hänen pim psaa posliinille. Välillä sitä maistellen ja sormettaen. Se oli kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana tyttöystävä istui hajareisin saunassa ja minä haaravälissä alemmalla lauteella ajelin hänen pim psaa posliinille. Välillä sitä maistellen ja sormettaen. Se oli kiihottavaa.
Good for you. Tajuan, etten olekaan niin lepakko kuin olen kuvitellut olevani. Majavat eivät kiinnosta yleisesti ottaen (jopa vähän ällöttävät), vaan ottaisin vain sen "mun naiseni" majavan, jos saisin. Hänet ottaisin kokonaan, aivan kaiken hänessä ihanassa.
Vierailija kirjoitti:
BBC
Bastard Baby Cum?
Vierailija kirjoitti:
Joku ylen valkoinen intersektionalistinen feministi vesirajamekko- nainen joka sotkee puurot ja vellit ihan vain kun on niin valkoinen pitkästynyt etuoikeutettu kermaperse kuin joku vtn cheerleaderi-wannabe joka on jäänyt aavistuksen lyhyeksi eikä ole ihan riittävän kaunis ja suurin ongelma tuntuu olevan miten saa beaverinsa hyrisemään. Eikä se oikein muuten onnistu kuin vanhan heteron setämiehen kuolaamisella joka oikeasti on lopulta se oikea uhri joka joutuu polskimaan henkään pidätellen kuukautisveritulvassa sukupuuton partaalla naisten miettiessä paljonko talletuksia on spermapankissa. Sellainen vähän kiihottaa ja tekisi mieli vähän purra sen pehmeitä paikkoja*hauks*
Tämä on ihan umpiheteroa matskua. Hatunnosto siitä!
T. Bi-nainen (kuvittelen aina, että kaikki muutkin on bi pohjimmiltaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan umpiheteroa matskua. Hatunnosto siitä!
T. Bi-nainen (kuvittelen aina, että kaikki muutkin on bi pohjimmiltaan)
Kiitos. Näinhän se kuitenkin menee nainen yrittää tuhota tuollaisen miehen ja jos onnistuu niin lopulta se kaipaa sitä. Siellä se istuu kotonaan, joillakin poikakaveri vonkaa anna ny anna ny sitten kun ei lopulta enää jaksa olla antamatta kun ei aina voi päätäkään särkeä niin kuvitelmissa se nylpyttävä solakka poikkis vaihtuu ikääntyvään jo hieman vatsakkaaseen setämieheen jonka partainen karhea naama raapii ja menneiden aikojen mennen pistää nenän nirpalle, mutta kuitenkin sillä se beaver alkaa lopulta mesiintyä ja nirppanokkakin saa lopulta vähän tyydytystä elämäänsä. Sitten jaksaa taas ulivaliulittaa miten miehet sortaa yms
Joukko naisia voimistelemassa tiukoissa mustissa vaatteissa SUP-lautojen päällä.
Pääsin kerran armeijasta viikonloppuvapaalle jo torstaina, ja ajattelin yllättää vaimoni eli tuolloisen tyttöystäväni yllätysvisiitillä. Hän asui vielä vanhempiensa yläkerrassa. Saavuin heidän pihaan, jossa appiukko olikin pihahommia tekemässä, vaihdettiin normaalit morjenstus kuulumiset ja hän kertoi että siellä se tyttö on sisällä huoneessaan, mee sinne vaan. Menin sisälle ja arvelin että tyttöni ei tainnut huomata minun saapuneen pihaan, kun ei tapansa mukaan ollut alakerrassa vastassa. Hiippailin rappusia ylös, ja hänen huoneen ovelle, josta kantautui musiikkia. Painoin kahvaa mahdollisimman hiljaa, ja avata oven narisuttamatta saranoita. Onnistuin olemaan äänetön, mutta kyllä se oli tyttö joka yllätti. Hän oli sängyllä haarat levällään, hiusharja pillussa. Kysyin että keskeytinkö jotain, hän säikähti ja kiljaisi ja tajuttuaan että ovelle ilmestynyt tyyppi oon mie, hän vain totesi suoraan että talo on tyhjä niin pitkään kuin isi on pihalla. En tarvinnut toista vihjettä.
Sitä näkyä en unohda ikinä, olkoonkin että nykyään tuo on arkipäivää. Kyllä lämmitti varusmiehen mieltä kun pääsi purkamaan paineet heti loman alkuun pois.
Tämä on muuten totta että monet naiset eivät tiedä miten paljastavia nuo trikoot voivat olla. Mutta hyvä näin :D