Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maski päässä voin tuntea itseni nuoreksi

Vierailija
08.01.2021 |

Roikkuvat poskipäät ja juoneet peittyvät maskin alle. Pipo pitää otsarypyt piilossa. Askelkaan ei vielä paina, kun on harrastanut pitkään kestävyyslajeja. Vartalo on 190 cm pitkä ja sopusuhtainen.
Mukavaa, kun nuoret naiset luovat samanlaisia katseita, kuin 15 vuotta sitten.
Maskitta taas kävelevät nokkapystyssä ohi ja katseita saa lähinnä 50+ naisilta.

-Mies 40v

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se itkeminen ja laita sitä botoxia tai restylanea naamaan ;) ja eiku teinareita pokailemaan.

Vierailija
2/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa, kun maski peittää punoittavan pärstän. Minulla on rosacea.

Viime kesänä jouduin käyttämään töissä maskia koko ajan. Oli mahtavaa, kun vapaa-ajalla asiakkaiden/potilaiden omaiset eivät tunnistaneet minua. Pidän maskin tuomasta anonymiteetistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän aina kommandopipoa ulkona liikkuessani. Jännittävää miten ihmiset tuijottaa perääni

Vierailija
4/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän aina kommandopipoa ulkona liikkuessani. Jännittävää miten ihmiset tuijottaa perääni

Naisia jännittää kyllä lenkkipolulla jos sinulla on kommandopipo ja varmasti muuallakin.

Vierailija
5/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva joo, mutta mun silmäpussit tahtoo siirtyä roikkumaan maskin reunan päälle.

Vierailija
6/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko-mieshän se siellä :)

Vierailija
7/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RE:"Pirkko-mieshän se siellä :)"

Ei Pirkolla parta kasva :)

-Mies 40v

Vierailija
8/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se itkeminen ja laita sitä botoxia tai restylanea naamaan ;) ja eiku teinareita pokailemaan.

Onko tavismiehet jo alkaneet harrastamaan tätä? Moni 40v jamppa sais lisää pelimiesvuosia nuorempien naisten kanssa kun vähän naamaansa täyttelis.

Vierailija
9/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannu myös että todella nuoret (lasteni ikäiset) nuoret miehet tuijottavat nykyään kun maski päässä ja se on minusta ihan suunnattoman huvittavaa. Varmaan järkyttyisivät jos ottaisin maskin pois ja sen takaa paljastuisikin 50v mummeli :)

Vierailija
10/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hoitaja nainen vaikutti kyl tosi vetävältä kun oli maski päässä. Keskityin kai niin pajon siihen ääneen ja silmiin. Netistä kun näin iän ni vähän tosiaan yllätyin, luulin 10 vuotta nuoremmaks.

Vierailija
11/14 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni viehättää jostain syystä se, jos naisella on päässään kommandopipo tai kypärämyssy, joka paljastaa vain yhtenäisen silmäaukon, tai sitten se, kun naisen talvivaatetuksessa pipo ja kasvot peittävä huivi on vedetty niin, että kasvoista paljastuu vain silmäaukon alue.

Kai tuossa tulee jonkinlainen anonymiteetin ja rajojen asettamisen viehätys sillä, jos nainen on vielä ystävällinen ja lempeän oloinen mutta samalla jämäkkä ja arvonsa tunteva, niin se on vielä entistä viehättävämpää.

Korvien välin puoli vaatii toki, aitoa ollakseen, vaivannäköä ja itsensä kehittämistä. Itselläkin tuo osa-alue on ollut aika heikko, mutta määrätietoisen ja kärsivällisen yrittämisen tuloksena ainakin pahimpia puutteita on korjaantunut.

Tietenkin tuollaisessa pukeutumisessa tulee vielä pieni valta-asetelma, kun nainen voi nähdä minun henkilöllisyyden, mutta hänen oma henkilöllisyys on ainakin osin suojattu.

M34

Vierailija
12/14 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kyllä silmäpussisi

Vierailija
13/14 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin hyviä puolia on sekin että voi jättää hampaaat pesemättä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän