Vaimo syönyt nakkikeittoon kaavaillut nakit kylmänä jääkaapista:(
Joudun nyt tekemään pienemmän keiton, josta riittää vaan minulle kahdeksi päiväksi. Valitettavasti näin.
Onko muilla tämmöistä, että vaimo syöpöttelee ruuanlaittoon varatut raaka-aineet kenties yösyömisenä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää mies, joka tehtailee näitä provoja. Sen pohjalta mitä yleensä naiset valittaa miehistään. Mutta osat onkin toisinpäin. Ei siinä, viihdyttävää toisinaan. Mikähän on seuraava aihe. Nainen jättää sukat lojumaan keskelle lattiaa?
Miten olis: ero tuli naiselle ihan puskista ?
Äää, noup.
Näitä on vuosien varrella luettu ihan tarpeeksi kuinka oltiin niin onnellisia ja sit mies vaihtoikin toiseen yllättäen ihan puskista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti minäkin suunnittelen tekeväni nakkikeittoa tai kastiketta mutta nakkipaketti ehtii tyhjentyä.
Osta sellainen 900g tuplapaketti. Napostele toinen puoli toista pilkkoessa.
(tähän sellainen Pipsa-Possu-röhkäisy)!
Kyseessä oli 900g paketti, josta keittoa varten jäi vaimon napostelun jälkeen nakkeja 350g ja sillä määrällä ei saa kahdelle henkilölle nakkikeittoa kahdeksi päiväksi. Valitettavasti näin.
ap
Oletko niin köyhä, ettei rahat riitä ostamaan useampaa pakettia kerralla? Liiat pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin köyhä, ettei rahat riitä ostamaan useampaa pakettia kerralla? Liiat pakkaseen.
Mistä näitä sikiää?
Olen käynyt kaupassa viimeksi lauantaina ja silloin ostin jääkaappiin nakkeja 900g tarkoituksena tehdä nakkikeittoa kunhan sopiva rako löytyisi muun ruuan lomaan. 2päivää siten vaimo alkoi vetää näitä nakkeja. Eilen illalla ajattelin että ei hätää, nakkeja on vielä. Tänään huomasin että kappas vaan nakkeja onkin enää jäljellä tuo rapiat 300g.
Samalla kertaa kun ostin tuon 900g nakkeja niin ostin 300+300g pakastimeen nakkeja muuta käyttöä varten.
Vaimo kävi eilen kaupassa. Olisi ostanut lisää näitä nakkeja joista niin pitää, en minä voi mitenkään ennakoida että mitä joku haluaa minäkin hetkenä napostella. Luulis että tietää itse.
En minä ole mikään tämän talouden nakkivastaava joka pitää nakkien seisovaa pöytää 24/7 🤬
ap
Ei vaimo, mutta nuo riivatun teinit syö herkut ja nyrpistelee nenäänsä terveelliselle ruoalle!
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitää elättää naislasta? Niinkö?
"Kaavaillut"? Eikö tässä tapauksessa "tarkoitetut" olisi ollut oikeampi sanavalinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä sikiää?
Olen käynyt kaupassa viimeksi lauantaina ja silloin ostin jääkaappiin nakkeja 900g tarkoituksena tehdä nakkikeittoa kunhan sopiva rako löytyisi muun ruuan lomaan. 2päivää siten vaimo alkoi vetää näitä nakkeja. Eilen illalla ajattelin että ei hätää, nakkeja on vielä. Tänään huomasin että kappas vaan nakkeja onkin enää jäljellä tuo rapiat 300g.
Samalla kertaa kun ostin tuon 900g nakkeja niin ostin 300+300g pakastimeen nakkeja muuta käyttöä varten.
Vaimo kävi eilen kaupassa. Olisi ostanut lisää näitä nakkeja joista niin pitää, en minä voi mitenkään ennakoida että mitä joku haluaa minäkin hetkenä napostella. Luulis että tietää itse.
En minä ole mikään tämän talouden nakkivastaava joka pitää nakkien seisovaa pöytää 24/7 🤬
ap
Ihana. Anteeksi ei saisi nauraa! Oot oikeasti söpö! Hali!
Pyydä vaimoa hakemaan kaupasta lisää nakkeja tai kysy häneltä mitä oli ajatellut teidän syövänne nakkikeiton sijaan. Pyydä, että ei jatkossa syö ruokaan tarkoitettuja komponetteja.
Tarjoa sille vaimollesi nakkia suuhun imeskeltäväksi ”all you can eat” -lupauksella!
Nämät olisikin raikkaita tuulahduksia.
Lisää!