Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka aikoo viimeistään nyt lopettaa whatsapin käytön?

Vierailija
08.01.2021 |

Kun pakotetaan joko hyväksymään uudet käyttisehdot tai jos ei hyväksy tili suljetaan. Joukkopako on jo alkanut.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi aikaa käyttää sitten pitää miettiä mihin siirtyä.

Vierailija
2/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän niin paljon viestejä että jotenkin ei noi tavalliset tekstarit houkuta vaikka olisikin joku paketti niin maksaa sekin. Vaikeaksi menee kun ei hyödytä pitää jotain pikaviestipalvelua jos muilla ei ole samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän jotain sovellusta jos se on mielestäni kätevä, en siksi onko sen käyttäminen nyt muotia vai ei.

Vierailija
4/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne kaikki muut sovellukset jotka myös kerää ja luovuttaa tietoja?

Vierailija
5/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähetän niin paljon viestejä että jotenkin ei noi tavalliset tekstarit houkuta vaikka olisikin joku paketti niin maksaa sekin. Vaikeaksi menee kun ei hyödytä pitää jotain pikaviestipalvelua jos muilla ei ole samaa.

Signal. Eipä juuri eroa käytöltään.

Minä lopetan wa:n käytön ja näköjään moni kaverikin, tänään tullut jo 11 viestiä että jatkossa minut löytää singalista tai tavan tekstarilla. Myös facesta poistuu porukkaa kuten teen itsekkin.

Vierailija
6/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

telegram on oikein jepa, voi toimia kuten whatsapp tai vielä monipuolisemmin

Vierailija
7/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lopettaa.

Vierailija
8/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Signal. Eipä juuri eroa käytöltään.

Minä lopetan wa:n käytön ja näköjään moni kaverikin, tänään tullut jo 11 viestiä että jatkossa minut löytää singalista tai tavan tekstarilla. Myös facesta poistuu porukkaa kuten teen itsekkin.

Kai sen näkee muutenkin että sieltä on poistunut ilman että ilmoittaa? Siis kun joskus tulee viesti joltain joka ei ole omissa yhteystiedoissa niin sitten laittavat whatsappin kautta viestin.Itseäni ärsyttää se.

Vierailija
9/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se signal millainen?

Vierailija
10/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yrittänyt ottaa tuota käyttöön viimeisen tunnin ajan mutta sitä vahvistuskoodia ei tule.

Vierailija
11/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yrittänyt ottaa tuota käyttöön viimeisen tunnin ajan mutta sitä vahvistuskoodia ei tule.

Palvelin on ruuhkautunut. Palvelemme teitä hetkisen kuluttua.

Yst. terv.

Signal

Vierailija
12/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu jo ajat sitten. Telegram käytössä.

Vierailija
13/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä signalia kannata nyt yrittää ottaa kun siellä on piikki kun kaikki yrittävät nyt samaan aikaan sitä ottaa käyttöön. Kannttaa koittaa joskus muutaman päivän päästä.

Vierailija
14/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun omissa pienissä porukoissa voisi hiljaa sopia käyttävänsä jotain muuta sovellusta mutta whatsapp ja facebook ovat saaneet jonkun "virallisuuden" leiman (millä perusteella???): työpaikan whatsapp ryhmä, koulun whatsapp ryhmä, lapsesi jalkopalloharrastuksen facebook ja whatsapp ryhmä, jossa sovitaan virallisesti kaikki treeniajat jne. Näitä ilman putoaa kärryiltä sitten kokonaan, muuten jättäisin koko roskan.

Vierailija
15/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun omissa pienissä porukoissa voisi hiljaa sopia käyttävänsä jotain muuta sovellusta mutta whatsapp ja facebook ovat saaneet jonkun "virallisuuden" leiman (millä perusteella???): työpaikan whatsapp ryhmä, koulun whatsapp ryhmä, lapsesi jalkopalloharrastuksen facebook ja whatsapp ryhmä, jossa sovitaan virallisesti kaikki treeniajat jne. Näitä ilman putoaa kärryiltä sitten kokonaan, muuten jättäisin koko roskan.

Meilläkin on töiden puolesta wa mutta jos ei muuta kautta saa ilmoituksiaan minulle niin se on hänen ongelma ei minun. Minun ei tarvitse ottaa jotain sovellusta sen takia että se on jollekulle toiselle helpompaa.

Vierailija
16/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Tekstarit takaisin!

Vierailija
17/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta otat riskin jos et jätä sitä koska jos yhtään olet lukenut eilen tai tänään mitä whatsapissa tulee lähiviikkoina tapahtumaan niin...

Vierailija
18/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kiteyttää, miten ne uudet käyttöehdot vaikuttavat?

Vierailija
19/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just poistin. Signal on ollut muutenkin ahkerammin käytössä jo pari vuotta :)

Vierailija
20/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalehden sivulta näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän