Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka aikoo viimeistään nyt lopettaa whatsapin käytön?

Vierailija
08.01.2021 |

Kun pakotetaan joko hyväksymään uudet käyttisehdot tai jos ei hyväksy tili suljetaan. Joukkopako on jo alkanut.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä WA hullu tänne on pesiytynyt? Pelkäätkö noin paljon että jäät jostain paitsi kun et käytä whatsappia että pitää tänne kymmeniä aloituksia tehtailla?

FOMO ilmiöstä kyse, eli fear of missing out. Siksi joku täällä jankkaa että muidenkin pitäisi lopettaa. Vaikka WA ei edes ole mitenkään pahempi muihin palveluihin verrattuna tietojen mahdollisen väärinkäytön osalta.

Sama FOMO ilmiö näkyy paljon FB vastaisuudessa, FBn lopettaneilla on suuri pelko jäädä jostain paitsi.

Vierailija
22/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan kohtuulliset käyttöehdot ilmaiseksi palveluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signalilla einole emojieta. Se on kyllä ilmainen moni muu ei ole.

Vierailija
24/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palvelu on käyttäjälle ilmainen, niin myytävä tuote on sinun tietosi. Ei mikään sovellus toimi täysin ilmaiseksi.

En näe tässä viimeisimmässä WA-muutoksessa mitään suurempaa paniikinaihetta.

Vierailija
25/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palvelu on käyttäjälle ilmainen, niin myytävä tuote on sinun tietosi. Ei mikään sovellus toimi täysin ilmaiseksi.

En näe tässä viimeisimmässä WA-muutoksessa mitään suurempaa paniikinaihetta.

Paitsi että pyörtivät vuoden 2016 lupauksen.Nyt ei ole enää vaihtoaehtoa eli joko hyväksyt tai et sen että tietosi jaetaan.

Vierailija
26/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

@Moderaattori

@Ylläpitäjä

Vierailija
27/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni harkintaan...

Vierailija
29/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telegram hyvä. Huippu emojit

Vierailija
30/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vapauttava kokemus poistaa!

En pidä pakosta, missään asiassa. Minua ei pakoteta mihinkään eli DELETE.

Vierailija
31/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähetän niin paljon viestejä että jotenkin ei noi tavalliset tekstarit houkuta vaikka olisikin joku paketti niin maksaa sekin. Vaikeaksi menee kun ei hyödytä pitää jotain pikaviestipalvelua jos muilla ei ole samaa.

Signal. Eipä juuri eroa käytöltään.

Minä lopetan wa:n käytön ja näköjään moni kaverikin, tänään tullut jo 11 viestiä että jatkossa minut löytää singalista tai tavan tekstarilla. Myös facesta poistuu porukkaa kuten teen itsekkin.

Onko facebookille mitään muuta vaihtoehtoa? Käyn siellä vertaistukiryhmissä, joten mikään Instagram ei ole vaihtoehto, koska en laittele kuvia itsestäni. Olen toki vk:ssa, mutta siellä on hyvin harva Suomalainen ystäväni

Vierailija
32/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähetän niin paljon viestejä että jotenkin ei noi tavalliset tekstarit houkuta vaikka olisikin joku paketti niin maksaa sekin. Vaikeaksi menee kun ei hyödytä pitää jotain pikaviestipalvelua jos muilla ei ole samaa.

Signal. Eipä juuri eroa käytöltään.

Minä lopetan wa:n käytön ja näköjään moni kaverikin, tänään tullut jo 11 viestiä että jatkossa minut löytää singalista tai tavan tekstarilla. Myös facesta poistuu porukkaa kuten teen itsekkin.

Täytyykö se facebookin käyttökin lopettaa? Miksi? 

Mitä jos vain pitää fb-tilin, mutta ei viestittele sen kautta tai jaa mitään enää?

Vierailija
33/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@Moderaattori

@Ylläpitäjä

Miksi laitoit tällaisen viestin? Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
34/34 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää apin mutta ei jaa sen kautta enää mitään kuvia ym vaan laittaa tekstarilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi