Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimittaja: Odotamme jännittyneinä, miten Trump toimii kongressihyökkäyksen jälkeisinä päivinä

Vierailija
08.01.2021 |

Taputettuaan ihmisiä ensin olalle ”we love you, but go home” -viestinsä kanssa. Että miten hän suhtautuu jatkossa?
No, miten?
Trump petti omat kannattajansa, no surprise. Tuomitsi heidän toimintansa jne oman persuksensa pelastaakseen. Hienoa miestä olette kannattaneet, trumpistit, todella hienoa. Nyt mahtaa tuntua hyvälle!
Toki eihän Trumpia rikossyytteiltä mikään pelasta, eikä Capitoliin tunkeutuneita. Saattavat istua yli 20 vuotta ja se on IHAN OIKEIN heille!

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö trumpistina osaa keskustella idolisi virheistä?

Ap

Mistä virheistä?

Usutti kannattajiaan tekemään jotain tuollaista.... Valehtelee vaalivilpistä..... romuttaa republikaanipuolueen maineen.... koittaa jatkaa pressana, vaikka hävisi vaalit.... kaikesta pahasta, mitä se mies on saanut aikaan.

Ap

Niin, jos kutsuu ihmisiä rauhalliseen mielenosoitukseen, niin mikä siinä vialla? Jännä fakta eilisestä on se, että sen naisen kuoleman twitteriin kuvannut henkilö on vasemmisto-antifan BLM aktiivi, joten herää kysymys että mitä hän teki siellä capitol kukkulalla?

Tutkittavaa varmasti riittää, itse kullakin. Presidentillä ei niinkään, vaikka media sellaisen kuvan haluaakin vielä leimata.

Ei kutsunut rauhalliseen, vaan VILLIIN, hän pyysi ihmisiä käyttäytymään villisti. LISÄKSI kun samaan hengenvetoon valehtelee vaalituloksen varastetun, lietsoo ihmisiä mellakoimaan valtaapitäviä vastaan. Trump joutuu kukkulan tapahtumista vielä vastuuseen, voi sinua pikku reppanaa, kun siitä hermoilet! Kiukuttaako, vöööööiiii, olet vielä uhmaiässä ;)

Ap

Vierailija
22/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo trumppelo sitä ja trump tätä, mites Suomen asiat ? Kunnallisverot nousee, polttoaineverot nousee, eläkemaksut nousee, työttömyysmaksut nousee, sähkö kallistuu, yleensäkin kaikki... ja vasta ollaan alkuun päästy. Työttömyys kovissa lukemissa, samaan aikaan hallitus kehuu omia toimiaan asiassa, just joo.

Jos et jaksa pysyä aiheessa, mene pois. Tee oma ketju omalla agendallasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Mun täytyy kyllä sanoa, että mua ei jännitä se, mitä USAssa tapahtuu, pätkän vertaa. Kyllä minä maailman tapahtumia seuraan, mutta minulle se ja sama, kuka siellä on presidentti JS mitä sekoilevat.

Ne katsoo siellä vissiin liikaa hollywoodleffoja. Ainakin tuo kongressicase oli kuin huonosta elokuvasta. Tollasta lipunheiluttelua. Kuin josssin Lähi-idässä.

Niin, eihän se täällä pienen ihmisen arkeen vaikuta. Mutta koska on kyseessä maailmantalous, asialla on jnkv merkitystä ainakin kaikille, joilla on isoa varallisuutta.

Ap

Eipä se Trump pystynyt maailmantalouteen vaikuttamaan sitä tai tätä. Tuli korona eikä sitä pystynyt estämään. Ei pysty Bidenkaan.

Vierailija
24/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump saa rikossyytteet haha ja niin saa jokainen rottakin, jonka kuvia on esillä kongressiin hyökkäämisen yhteydessä, joilla ei siellä virkaa ollut! Lalalallaa...

Ap

Ja asia koskettaa minua/sinua siksi, että...?

Trump tästä tulee vain vahvemmaksi, jos jotain kommenttia haluat hänestä kuulla.

Hehei tule, häneltä viedään twitterit ja face. Missä se hoopo seniili vanha ukko voisi vielä hankkia mitään valtaa? Republikaanejakin kääntyi äänestämään demokraattien hyväksi KIITOS TRUMPIN, haha!

Ap

Vassaripissaliisan mielestä politiikkaa hoidetaan facebookissa ja twitterissä? Ok

Vierailija
25/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta että nämä vihervassaripaskat on sekaisin 

Trumppaska ja hänen suraajansa ovat ainoat, jotka ovat sekaisin? Kuka vähä-älyinen ääliö menee hullun, epätodellisuudessa elävän rikkaan ukon takia 20 vuodeksi vankilaan? Trumpin seuraaja! Sinne ne joutuvat, HE KÄRSIVÄT TRUMPIN VALEHTELUSTA, koska uskovat sitä sairasta ukkoa, heidän elämänsä menee vankilassa sen takia!!!!

Ap

Vierailija
26/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump saa rikossyytteet haha ja niin saa jokainen rottakin, jonka kuvia on esillä kongressiin hyökkäämisen yhteydessä, joilla ei siellä virkaa ollut! Lalalallaa...

Ap

Ja asia koskettaa minua/sinua siksi, että...?

Trump tästä tulee vain vahvemmaksi, jos jotain kommenttia haluat hänestä kuulla.

Hehei tule, häneltä viedään twitterit ja face. Missä se hoopo seniili vanha ukko voisi vielä hankkia mitään valtaa? Republikaanejakin kääntyi äänestämään demokraattien hyväksi KIITOS TRUMPIN, haha!

Ap

Vassaripissaliisan mielestä politiikkaa hoidetaan facebookissa ja twitterissä? Ok

Ei hoideta toki. Olen silti ymmärtänyt, että hän ei pysty enää mihinkään ilman noita tilejä.

Ap

Vierailija
27/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo trumppelo sitä ja trump tätä, mites Suomen asiat ? Kunnallisverot nousee, polttoaineverot nousee, eläkemaksut nousee, työttömyysmaksut nousee, sähkö kallistuu, yleensäkin kaikki... ja vasta ollaan alkuun päästy. Työttömyys kovissa lukemissa, samaan aikaan hallitus kehuu omia toimiaan asiassa, just joo.

Etkö osaa puhua idolisi virheistä?

Ap

Vierailija
28/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä virheistä?

Usutti kannattajiaan tekemään jotain tuollaista.... Valehtelee vaalivilpistä..... romuttaa republikaanipuolueen maineen.... koittaa jatkaa pressana, vaikka hävisi vaalit.... kaikesta pahasta, mitä se mies on saanut aikaan.

Ap

Niin, jos kutsuu ihmisiä rauhalliseen mielenosoitukseen, niin mikä siinä vialla? Jännä fakta eilisestä on se, että sen naisen kuoleman twitteriin kuvannut henkilö on vasemmisto-antifan BLM aktiivi, joten herää kysymys että mitä hän teki siellä capitol kukkulalla?

Tutkittavaa varmasti riittää, itse kullakin. Presidentillä ei niinkään, vaikka media sellaisen kuvan haluaakin vielä leimata.

Nyt kaivataan myös todisteita väitteellesi.

Jos pitää paikkansa oli KUVAAMASSA tapahtumia. Hyvää aineiastoa oikeudelle tulikin kuvattua paljon.

Vierailija
29/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä virheistä?

Ap

Trump PETTI kannattajansa, kuten kunnon housuunsa pissivä kusipää toimiikin, hän VÄHÄT VÄLITTÄÄ heidän hyvinvoinnistaan. Hän käänsi heille selkänsä, kun heidän teoistaan uhkaakin olla haittaa hänelle, Trumpille! Toivottavasti ne Capitoliin hyökänneet eivät odota elävänsä 20 vuotta vankilassa Trumpin kiitoksella, koska ei hän heistä välitä paskaakaan.

Ap

Vierailija
30/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Li Andersson pyytää anteeksi antifasympatioitaan, Haavisto kantaa vastuunsa ja Ohisalo joutuu oikeuteen BLM-mellakoiden lietsomisesta?

Miksi fasismin vastaisen toiminnan sympatioita pitäisi pyytää anteeksi?

Onko Haavisto tuomittu rikoksesta?

Miksi Ohisalo joutuisi oikeuteen?

Ilmeisesti suomeenkin on rantautunut aika hyvin tuo vihanlietsonta ja vaihtoehtoinen todellisuus - koeta kuitenkin pitää nyrkit taskussa ja jätä pommit rakentamatta, ennen kuin harhaisissa väkivaltafantasioissasi menet tappamaa ketään.

Vierailija
31/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et jaksa pysyä aiheessa, mene pois. Tee oma ketju omalla agendallasi.

Yhyy, nyt minä mieleni pahoitin, ei sentään, ei haukku haavaa tee :)

Okei, takaisin aiheeseen, toisaalta jäi vähän epäselväksi aloituksesta mistä keskustellaan. Noooo, kysytään vaikka mikä osuus Suomalaisista äänestää/äänesti Trumppia tai vaikka Bideniä ? Jäi viime gallupista huomaamatta.

Vierailija
32/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos TRUMP todella VÄLITTÄISI kannattajistaan, hän ei olisi tuominnut näiden toimintaa! Mutta hän tuomitsi, kun syyttävä sormi ryhtyi osoittamaan HÄNEEN, että hän on vastuussa siitä, että mellakka syntyi! Kuten onkin!

Hän vaikutti tilanteen syntymiseen vain ”näyttääkseen” demokraateille, ei saadakseen kannattajiensa elämään aikaan mitään hyvää! Se ukko on ainoastaan MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ, niin saastaisen itsekäs, ja epätoivoiset ja TYHMÄT ihmiset seurasivat häntä! No, miten meni niin kuin omasta mielestä?

Ap

Vierailija
33/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Mun täytyy kyllä sanoa, että mua ei jännitä se, mitä USAssa tapahtuu, pätkän vertaa. Kyllä minä maailman tapahtumia seuraan, mutta minulle se ja sama, kuka siellä on presidentti JS mitä sekoilevat.

Ne katsoo siellä vissiin liikaa hollywoodleffoja. Ainakin tuo kongressicase oli kuin huonosta elokuvasta. Tollasta lipunheiluttelua. Kuin josssin Lähi-idässä.

Niin, eihän se täällä pienen ihmisen arkeen vaikuta. Mutta koska on kyseessä maailmantalous, asialla on jnkv merkitystä ainakin kaikille, joilla on isoa varallisuutta.

Ap

Mitenkäs kassatyttö hallituksineen on onnistunut oman maamme talouden hoitamisessa vassaripissiksen mielestä? 

Vierailija
34/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, trumpistit!? Kehukaas nyt vielä vähän sitä tyhmää ukkoa, joka PETTÄÄ OMAT KANNATTAJANSA ja laittaa nämä 20 vuodeksi vankilaan, kun ne TYHMÄT ja säälittävät rotat kuvittelevat taistelevansa TRUMPIN puolesta, että HÄN AUTTAA HEITÄ!!!! LOL

Ei hän heistä välitä mitään... hän välittää vain itsestään, tyypillinen narsisti, se äijä ja oksettava sellainen. Mutta kannattakaa, tyhmät, kannattakaa!!!! :DDDD

Ap

Vierailija
35/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä virheistä?

Ap

"Jännä fakta" on se, ettet löydä tuolle antifa-BLM-väitteelle mitään lähteitä harhaisten alt-right-hörhösivujen ulkopuolelta.

Tuo koko höpinä "vasemmisto-antifa BLM:stä" oikeastaan osoittaa, ettei huhun keksijä ole osannut valita, miksi tuota kuvaajaa nimittäisi, joten pisti kaikki tuntemansa termit peliin kerralla - joku niistä varmaan tarttuu netin elämänkoululais-fasistien kaaliin, jotta viha varmasti leviäisi tehokkaammin.

Mutta mitäpä sinulle mitään selittämään, olet valinnut vaihtoehtoisen todellisuuden, jossa koko maailma on salaliitossa Trumpia vastaan.

Vierailija
36/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että hän on vastuussa siitä, että mellakka syntyi! Kuten onkin!

Väärin.

Siellä mitään mellakkaa edes ollut, eikä Trump ole ketään pyytänyt taikka käskenyt mellakoimaan.

Vierailija kirjoitti:

Se ukko on ainoastaan MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ, niin saastaisen itsekäs, ja epätoivoiset ja TYHMÄT ihmiset seurasivat häntä!

Väärin.

Trump on poliittisesti ollut aina "america first".

Vierailija
37/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitenkäs kassatyttö hallituksineen on onnistunut oman maamme talouden hoitamisessa vassaripissiksen mielestä? 

Etkö osaa puhua idolisi, Mr. Trumpin, virheistä, tämä ketju nauraa Trumpin tyhmille kannattajille, jotka kuvittelivat, että Trump auttaa heitä ja heistä välittää! :’D

Ap

Vierailija
38/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidenin nimitys uudeksi presidentiksi virkisti osakekursseja.

Vierailija
39/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvan presidentin masinoima ja kuolonuhreja vaatinut hyökkäys Kongressiin on hyvin poikkeuksellinen tapahtuma. Niin poikkeuksellinen, että Trumpin esikunnasta lähtee ihmisiä useampi päivässä.

Vierailija
40/173 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että hän on vastuussa siitä, että mellakka syntyi! Kuten onkin!

Väärin.

Siellä mitään mellakkaa edes ollut, eikä Trump ole ketään pyytänyt taikka käskenyt mellakoimaan.

Vierailija kirjoitti:

Se ukko on ainoastaan MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ, niin saastaisen itsekäs, ja epätoivoiset ja TYHMÄT ihmiset seurasivat häntä!

Väärin.

Trump on poliittisesti ollut aina "america first".

Joo, mutta se on vain sanonta hänelle. Hän ajattelee vain itseään, kuten vaalituloksen hyväksymisongelmastakin havaitaan.

Ap