Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimittaja: Odotamme jännittyneinä, miten Trump toimii kongressihyökkäyksen jälkeisinä päivinä

Vierailija
08.01.2021 |

Taputettuaan ihmisiä ensin olalle ”we love you, but go home” -viestinsä kanssa. Että miten hän suhtautuu jatkossa?
No, miten?
Trump petti omat kannattajansa, no surprise. Tuomitsi heidän toimintansa jne oman persuksensa pelastaakseen. Hienoa miestä olette kannattaneet, trumpistit, todella hienoa. Nyt mahtaa tuntua hyvälle!
Toki eihän Trumpia rikossyytteiltä mikään pelasta, eikä Capitoliin tunkeutuneita. Saattavat istua yli 20 vuotta ja se on IHAN OIKEIN heille!

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö trumpistina osaa keskustella idolisi virheistä?

Ap

Vierailija
2/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä virheistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten vaan hyvä, että toimittajillakin on jotakin jännäämistä. Ei tuu aika pitkäksi.

Itse en ymmärrä sitä miksi jenkkin politiikka saa niin paljon palstatilaa Suomessa. Kun mehän ei kuuluta edes natoon ja maantieteellisestikin ollaan tosi kaukana

Vierailija
4/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump saa rikossyytteet haha ja niin saa jokainen rottakin, jonka kuvia on esillä kongressiin hyökkäämisen yhteydessä, joilla ei siellä virkaa ollut! Lalalallaa...

Ap

Vierailija
5/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sitten vaan hyvä, että toimittajillakin on jotakin jännäämistä. Ei tuu aika pitkäksi.

Itse en ymmärrä sitä miksi jenkkin politiikka saa niin paljon palstatilaa Suomessa. Kun mehän ei kuuluta edes natoon ja maantieteellisestikin ollaan tosi kaukana

Mä luulen, että talouden takia. Itsekin seuraan tilannetta vain siksi. Muuten ei kiinnosta yhtään kyllä.

Ap

Vierailija
6/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump saa rikossyytteet haha ja niin saa jokainen rottakin, jonka kuvia on esillä kongressiin hyökkäämisen yhteydessä, joilla ei siellä virkaa ollut! Lalalallaa...

Ap

Ja asia koskettaa minua/sinua siksi, että...?

Trump tästä tulee vain vahvemmaksi, jos jotain kommenttia haluat hänestä kuulla.

Vierailija
7/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja voisi ihmetellä Haaviston vastuuta, Li Anderssonin antifasympatioita tai Ohisalon BLM-mellakoiden lietsomista. Kummaa kun omasta hallituksestamme ei nähdä tosiasioita.

Trumpkiima on kyllä jännä ilmiö 

Vierailija
8/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä virheistä?

Usutti kannattajiaan tekemään jotain tuollaista.... Valehtelee vaalivilpistä..... romuttaa republikaanipuolueen maineen.... koittaa jatkaa pressana, vaikka hävisi vaalit.... kaikesta pahasta, mitä se mies on saanut aikaan.

Ap

Vierailija
9/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne "hyökkäjät" sekaisin.

"Ja jos jossain vaiheessa käy kutsu puolustaa kansakuntaa, olen mukana, sillä uskon että olemme joutumassa tyrannian valtaan."

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007726509.html

Vierailija
10/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja voisi ihmetellä Haaviston vastuuta, Li Anderssonin antifasympatioita tai Ohisalon BLM-mellakoiden lietsomista. Kummaa kun omasta hallituksestamme ei nähdä tosiasioita.

Etkö osaa trumpistina puhua idolisi virheistä?

Ap

Vierailija
11/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. skientologiaa ja tasaista maapalloa yms. muuta hörhöilyä ja valheita saa ihan vapaasti levittää mutta anna olla jos et ole vassari niin sensuurin häkki heilahtaa nopeasti.

Vierailija
12/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Mun täytyy kyllä sanoa, että mua ei jännitä se, mitä USAssa tapahtuu, pätkän vertaa. Kyllä minä maailman tapahtumia seuraan, mutta minulle se ja sama, kuka siellä on presidentti JS mitä sekoilevat.

Ne katsoo siellä vissiin liikaa hollywoodleffoja. Ainakin tuo kongressicase oli kuin huonosta elokuvasta. Tollasta lipunheiluttelua. Kuin josssin Lähi-idässä.

Vierailija
13/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sellaiset olkiukot sieltä. Miksi sinä tanssit verilammikossa? 

Vierailija
14/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin pitäisi olla yhden kauden joku pressa joka pistää vähän tuulemaan.

Vierailija
15/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja asia koskettaa minua/sinua siksi, että...?

Trump tästä tulee vain vahvemmaksi, jos jotain kommenttia haluat hänestä kuulla.

Hehei tule, häneltä viedään twitterit ja face. Missä se hoopo seniili vanha ukko voisi vielä hankkia mitään valtaa? Republikaanejakin kääntyi äänestämään demokraattien hyväksi KIITOS TRUMPIN, haha!

Ap

Vierailija
16/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sekoboltseille tyypillistä sekoittaa aihe ihan jollain muulla liipalaapalla. Ei tartte keskustella itselle vaikeista asioista.

Vierailija
17/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sellaiset olkiukot sieltä. Miksi sinä tanssit verilammikossa? 

Mitä tanssin? En tanssi yhtään missään. Minusta on vain hauskaa ja oikein, että pahantekijä ja hänen kätyrinsäja typerrät seuraajansa pannaan vankilaan :)

Ap

Vierailija
18/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo trumppelo sitä ja trump tätä, mites Suomen asiat ? Kunnallisverot nousee, polttoaineverot nousee, eläkemaksut nousee, työttömyysmaksut nousee, sähkö kallistuu, yleensäkin kaikki... ja vasta ollaan alkuun päästy. Työttömyys kovissa lukemissa, samaan aikaan hallitus kehuu omia toimiaan asiassa, just joo.

Vierailija
19/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä virheistä?

Usutti kannattajiaan tekemään jotain tuollaista.... Valehtelee vaalivilpistä..... romuttaa republikaanipuolueen maineen.... koittaa jatkaa pressana, vaikka hävisi vaalit.... kaikesta pahasta, mitä se mies on saanut aikaan.

Ap

Niin, jos kutsuu ihmisiä rauhalliseen mielenosoitukseen, niin mikä siinä vialla? Jännä fakta eilisestä on se, että sen naisen kuoleman twitteriin kuvannut henkilö on vasemmisto-antifan BLM aktiivi, joten herää kysymys että mitä hän teki siellä capitol kukkulalla?

Tutkittavaa varmasti riittää, itse kullakin. Presidentillä ei niinkään, vaikka media sellaisen kuvan haluaakin vielä leimata.

Vierailija
20/175 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Mun täytyy kyllä sanoa, että mua ei jännitä se, mitä USAssa tapahtuu, pätkän vertaa. Kyllä minä maailman tapahtumia seuraan, mutta minulle se ja sama, kuka siellä on presidentti JS mitä sekoilevat.

Ne katsoo siellä vissiin liikaa hollywoodleffoja. Ainakin tuo kongressicase oli kuin huonosta elokuvasta. Tollasta lipunheiluttelua. Kuin josssin Lähi-idässä.

Niin, eihän se täällä pienen ihmisen arkeen vaikuta. Mutta koska on kyseessä maailmantalous, asialla on jnkv merkitystä ainakin kaikille, joilla on isoa varallisuutta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi