Jotain ennustajia tmv, jotka osaisivat sanoa mistä on kyse???
Jos oot skeptikko nii älä tuu ulisee.
Aiheeseen pakko sanoa etukäteen, että mulla ei ole skitsofreniaa tmv mt-ongelmia. Oon jo nuorena ollut herkkä, ja kokenut näitä paranormaaleja ilmiöitä ja kaikenlaisia tuntemuksia.
Kuitenkin oon nyt viimeisen vuoden aika ns. Kuullut ääniä.(kohta joku tulee sanomaan hulluksi, mutta pliis, lue sitä ennen tämä loppuun!)
Mä kuulen mun nimen.
Siis eräs tilanne oli tosi stressaava, ja itkin töissä vessassa. Ennen kuin olin poistumassa, niin kuulin kuinka jokin ääni sanoo vähän sellasella säälivällä äänellä mun nimen. Poistuin _äkkiä_ vessasta, koska se kuulosti siltä, kuin joku seisoisi oven takana. Siellä ei ollut ketään lähimaillakaan.
Eräs taas liittyi, kun olin kaupungilla ostoksilla. Voi olla, että kuulin väärin mutta taas kuulin (kas kumma, sama ääni) mun nimen. 2 kertaan. Ensin vaikutti tulevan takaa, sitten edestäpäin hetken päästä. En nähnyt ketään vaikka koitin vaivihkaa vilkuilla tavoittelisiko jossain päin joku tuttava. Ei mitään.
Vielä yksi. Olin kotonani, kuuntelin musiikkia rauhassa.
Yhtäkkiä kuulosti kuin ikkunaan olisi lentänyt jokin kova juttu. Esim. Käpy, mutta kun puita ei oo ikkunan vieressä, ei satanut, tuullut eikä lasissakaan sen paremmin näkynyt mitään ajattelin, että mitä ihmettä.
Taas kuulin saman äänen, mutta nyt selkeämpänä. Sama ääni, mutta itsevarmempana. Naisen ääni.
Muistan kuinka olin pieni, ja yhtäkkiä tuli ihmeellinen olo. Hyvällä tavalla. Iha kuin olisin itse jonkinlainen lämmin, pehmeä ja kevyt pilvi.. Muistan sen tunteen todella hyvin. Tuntui kuin jokin pitäisi käsillään hyvällä muttei liian kovalla otteella olkapäistä kiinni. Jokin miesääni sanoi jotain, että minun ei tarvitse pelätä tmv. Kun tunne lakkasin, olin näemmä kuulema pyörtynyt.
Olin ihmeissäni, ja kysyin "kuulitteko tekin?", vanhemmat ihmettelivät, että mitä. "No tota ääntä joka just puhui?!". Eivät olleet, ja olivat pari päivää hyvin hiljaisia vaikka yrittivätkin käyttäytyä "normaalisti".
Voisiko olla kyseessä jokin suojelusenkeli tmv, joka kulkee mun mukana ja puhumalla "pääni sisällä" ohjaamaan, ja opastaa varmuudenvuoksi tarkkailemaan ympäristöä?
Kommentit (28)
Jumala kutsuu sua Jeesuksen lähelle.
Sinulla on etsikkoaika. Jeesus ja Pyhä Henki kutsuu sinua luokseen.
Kuulostaa siltä että kannattaa jutella jonkun psykologin tai lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mene juttelemaan sitten .. jos sinulla on sellainen tilanne.
Älä julista ongelmiasi muiden ketjuissa.
Rationalismi.
Sincc
Onko jotain pahaa tapahtunut ? EI, joten miksi keksiä sellaisia vaihtoehtoja ensimmäisenä.
Aivot ovat selviytymisväline. Siksi ne keksivät ensimmäisenä kaikkeen "outoon" selviytymisstrategioita.
Mutta rationalisoi .. Jos mitään pahaa ei ole tapahtunut, asia on ok.
Et ole ainoa. Se voi olla henkiopas.
Sorry vaan mutta sulla on alkava skitsofrenia. Et voi kieltää sitä kieltämällä "ulisemasta". Mene lääkäriin vielä kun ehdit. Se menee pahemmaksi, jos et toimi.
Enkelit ovat aina meidän luonamme, elämämme loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Sorry vaan mutta sulla on alkava skitsofrenia. Et voi kieltää sitä kieltämällä "ulisemasta". Mene lääkäriin vielä kun ehdit. Se menee pahemmaksi, jos et toimi.
No on kuule aika hepposet perusteet pelkän internetin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Rationalismi.
Sincc
Onko jotain pahaa tapahtunut ? EI, joten miksi keksiä sellaisia vaihtoehtoja ensimmäisenä.
Aivot ovat selviytymisväline. Siksi ne keksivät ensimmäisenä kaikkeen "outoon" selviytymisstrategioita.
Mutta rationalisoi .. Jos mitään pahaa ei ole tapahtunut, asia on ok.
Aijjaa. Missä kohtaa sanoin että elämässäni ei viime aikoina ole ollut tapahtunut pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene juttelemaan sitten .. jos sinulla on sellainen tilanne.
Älä julista ongelmiasi muiden ketjuissa.
Anteeksi. Mulla ei ole ongelmia, en tiedä sitten sinusta.
Itse olen kokenut enkeleiden viestit enemmän symbolisina merkityksinä, tilanteina, viesteinä kun taas henkioppaat kommunikoivat enemmän persoonatasolla ehkä juurikin kutsumalla nimeäsi. Täysin normaalia, ei ole mitään syytä demonisoida heitä, he ovat täällä tukemassa ja auttamassa Sinua.
Ennustaja vie mielellään rahasi ja kutsuu vielä uudelleenkin käymään, mutta apua et sieltä suunnalta saa.
Enkelit ottavat käskyt suoraan Jumalalta, henkioppailla on monesti omat ylemmät omat oppaat välissä.
Joo on tuttua vaikkakin melko harvinaista. Osa äänistä on ystävällisiä. Osa ei ole. Ne erottaa kyllä ihan selkeästi toisistaan.
Ääni voi olla jotain sinun sisältä heijastuvaa tai ulkoa tulevaa. Jos mahdollista , niin kontaktoi. Kysy vaikka suoraan , että mitä asiaa. Ihan sama vaikka kyseessä olisi tavallaan oman mielesi tuotos. Esim. dissosioivalla ihmisellä voi kuulua erilaisia ”osiensa” ääniä, ne voivat tuntua kuuluvan joko pään sisältä tai joskus ulkoakin. Voivat olla kaikuja esitietoisista ajatuksistasi tai tunteistasi tai muistoja sisäistetyistä ihmisistä, joita olet kohdannut elämäsi aikana.
Tärkeintä olisi, että tiedät voivasi pysyä aivan rauhallisena ja kuunnella asian, sen jälkeen miettiä, että olisiko sillä tiedolla jotain merkitystä sinulle.
Nuo esimerkkisi kuulostavat siltä, että joko sisäisesti olet luonut itsellesi ”tukihenkilön” tai ulkoa sellaista tarjotaan. Kumpikin vaihtoehto vaikuttaa ihan ok:lta, jos kerran lopputulos on se, että sinulla on vaan turvallisempi ha rauhallisempi olo.
Harvemmin äänet tai ajatukset ovat ”pahoja” tai pelottavia. Ja silloinkin jos ovat, niin useimmiten muistuttavat jotain mitä olet joskus kuullut/kokenut , eli tavallaan muistoja, joita mieli käy uudelleen läpi. Silloinkaan ei kannata pelästyä vaan miettiä, että miksiköhän tämä asia/muisto voisi juuri nyt olla hedelmällistä minun muistaa tai työstää tässä kohtaa jotenkin uudella tapaa läpi.
❤️
Hän se on, luota siihen että sinä olet turvassa ❤️