Miksei Diandran ura räjähdä????
Milloin Diandran ura lähtee lentoon?? Rahkeita olisi vaikka mihin
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
kuka muistaa diandran omaa hittiä? onko niitä?
Se jokin paha poika kappale itselläni tuli heti mieleen :) Onhan hän myös feat:nnut Mikael Gabrielin biisissäkin ja iso rooli siinä kappaleessakin.
Ei ole tarpeeksi röyhkeä ja itsevarma mitä aikalailla vaaditaan tolla alalla. Alussa haaveet oli hänellä isot ja ihan Beyoncen laulunopettajalta tunteja sai. Ei hänellä vain ole riittävästi kunnianhimoa vaan jäi muiden jalkoihin. Hyvä esimerkki siitä ettei hyvä lauluääni mitään auta. Esim. Jlo, Madonna, Britney.. Heillä lauluäänet ei mitenkään ihmeellisiä, mutta ovat asenteellaan ja täysin laittamalla itsensä likoon ovat päässeet urallaan pitkälle. Heikot eivät tod. pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Päästä mut pois oli sen biisin nimi missä Didi fiittaa Mikael Gabrielin biisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma 0.
Tuomittu laulamaan joulukonserteissa ja telkkarin viihdeohjelmissa jotka suunnattu +45-vuotiaille.Mitäs pahaa siinä on?
Jos haluaa menestyä urallaan pitää vedota nuorisoon. Ei siinä myydä suuria areenoita täyteen jos kuulijat ovat sen ikäisiä että kiinnostaa Tuttu juttu show ja Elämäni biisi.
Minä näkisin Diandran ennemmin vetoavan aikuisiin ihmisiin, jotka oikeasti arvostavat taitavaa laulamista. Nuorisoon vetoaminen ei mielestäni kylläkään lupaa pitkää uraa. Diandrasta voisi tulla vielä vakuuttavampi laulaja, kun vähän vanhenisi.
NÄIN MINÄ NÄEN ASIAN.No, täällä yksi melkein kuusikymppinen, johon Diandra ei vetoa tuolla tyylillään ja olemuksellaan ja olemattomalla karismallaan. En ikinä ostaisi lippua hänen konserttiinsa.
Kuinka monella alle 30v sitä karismaa on? Oliko teillä omalla työurallanne?
Karisma ei sinänsä ole iästä kiinni. Karismaattinen Arja Koriseva oli alle kolmekymppinen, kun valittiin tangokuningattareksi. Michael Monroe taas parikymppinen Hanoi Rocksin ollessa suosion huipulla. Onhan noita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeeksi röyhkeä ja itsevarma mitä aikalailla vaaditaan tolla alalla. Alussa haaveet oli hänellä isot ja ihan Beyoncen laulunopettajalta tunteja sai. Ei hänellä vain ole riittävästi kunnianhimoa vaan jäi muiden jalkoihin. Hyvä esimerkki siitä ettei hyvä lauluääni mitään auta. Esim. Jlo, Madonna, Britney.. Heillä lauluäänet ei mitenkään ihmeellisiä, mutta ovat asenteellaan ja täysin laittamalla itsensä likoon ovat päässeet urallaan pitkälle. Heikot eivät tod. pärjää.
Suhteistahan se menestys on kiinni. Yksin ei pitkälle pötkitä. Itsekseen on aika vaikea handlaa kaikkia asioita, joita alalla tarvitaan.
Liian perusmuija ulkonäöltään. Laihduttaisi ja uudistaisi pukeutumistaan, nyt pukeutuu 50+ mammojen tavoin. Hänellä ei myöskään ole lainkaan karismaa.
Diandra päättäköön itse mitä tekee elämällään.
Tämä on tälläistä iän-ikuista puintia mitä hänen pitäisi olla. Parempi olisi, kun jokainen keskittyisi vain omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma 0.
Tuomittu laulamaan joulukonserteissa ja telkkarin viihdeohjelmissa jotka suunnattu +45-vuotiaille.Mitäs pahaa siinä on?
Jos haluaa menestyä urallaan pitää vedota nuorisoon. Ei siinä myydä suuria areenoita täyteen jos kuulijat ovat sen ikäisiä että kiinnostaa Tuttu juttu show ja Elämäni biisi.
Minä näkisin Diandran ennemmin vetoavan aikuisiin ihmisiin, jotka oikeasti arvostavat taitavaa laulamista. Nuorisoon vetoaminen ei mielestäni kylläkään lupaa pitkää uraa. Diandrasta voisi tulla vielä vakuuttavampi laulaja, kun vähän vanhenisi.
NÄIN MINÄ NÄEN ASIAN.No, täällä yksi melkein kuusikymppinen, johon Diandra ei vetoa tuolla tyylillään ja olemuksellaan ja olemattomalla karismallaan. En ikinä ostaisi lippua hänen konserttiinsa.
Kuinka monella alle 30v sitä karismaa on? Oliko teillä omalla työurallanne?
Ei karismalla ole tekemistä iän kanssa. Anna Eriksson tuli pinnalla alle parikymppisenä, ja oli tosi karismaattinen. Konsta Hietanen oli karismaattinen jo kymmenvuotiaana voittaessaan Tenavatähti-kilpailun.
Mä meinasin pudota sohvalta kun Diandra lauloi evakon laulun siinä elämäni biisi tms. ohjelmassa. A) vihaan koko ohjelmaa B) Diandra jostain syystä nimenä herätti ennen tätä kokemusta negatiivisia väreitä, en osaa nyt sanoa miksi ja huomaan että ne oli vain ennakkoluuloja C) olen alle 30 joten en tiedä miten evakon laulu minussa resonoisi..
Tuon laulun perusteella sanoisin että Diandralla ei ole mitään hätää, joskus on parempikin rakentaa pohjaa vähän kauemmin ja varovaisemmin. Saara Aaltoon en vertaisi samana päivänä ollenkaan, ja ainakaan Saaran tavoin ei kannata toimia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kuule sitä missään???????? Siis onhan toi tajuttoman hyvä laulaja, mutta ku ite en kuuntele radiota, enkä osta levyjä?? Nii mistä sitä voi edes kuunnella..?? En katso telkkariakaan...... Tiiän ne vähän vanhemmat mitä niitä on jannika b yms, ne on shokkivärjättyjen hiuksiensa kanssa aina jossain iltalehessä. Ainaki jää mieleen hiustenväristä jos ei laulusta?!
Oletko kuullut sellaisista palveluista kuin youtubesta ja spotifysta, joissa voi kuunnella musiikkia ja youtubessa voi katsoa ihan videoitakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeeks hyvä tarpeeks monen mielestä.
Menestyneet laulajat ovat aika harvoin erityisen hyviä, jos puhtaasti teknisesti mietitään (pois lukien ooppera yms.). Esimerkiksi Madonna ei ole edes keskinkertainen laulutaidollisesti, mutta niin vaan on yksi maailman menestyneimpiä artisteja.
Totta. Ja jos suomalaisia naisartisteja ajatellaan, esim. Vesala tai Sanni ovat laulutaidoiltaan korkeintaan keskinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä meinasin pudota sohvalta kun Diandra lauloi evakon laulun siinä elämäni biisi tms. ohjelmassa. A) vihaan koko ohjelmaa B) Diandra jostain syystä nimenä herätti ennen tätä kokemusta negatiivisia väreitä, en osaa nyt sanoa miksi ja huomaan että ne oli vain ennakkoluuloja C) olen alle 30 joten en tiedä miten evakon laulu minussa resonoisi..
Tuon laulun perusteella sanoisin että Diandralla ei ole mitään hätää, joskus on parempikin rakentaa pohjaa vähän kauemmin ja varovaisemmin. Saara Aaltoon en vertaisi samana päivänä ollenkaan, ja ainakaan Saaran tavoin ei kannata toimia.
Voi verrata, Saaralla on nimittäin parempi ääni ja äänen hallinta on aivan eri luokkaa kuin Diandralla. He ovat muutaman kerran esiintyneet samoissa konserteissa ja eron kuulee selvästi.
Diandrahan on yksi parhaita suomalaisia laulajia ja persoonaltaan valoisa ja herttainen. Hän tarvitsee vain omia hittibiisejä. Ei tuo itseään esille tarpeeksi, eikä hänestä saa seiska-juttuja. Siinä varmaan se ongelma. Nykyään pitäis seurustella Dannyn kanssa tai vetää huumeita tai harrastaa some-pyllykuvia tullakseen huomatuksi. No ei. Ne omat huippubiisit pitäisi löytyä. Lahjakas on.
Tämä on hullua ja Diandra on vähän eri genren laulaja mutta jos elettäisiin tätä aikaa ja Tarja Turunen olisi potkittu Nightwishistä pois niin Diandra olisi voinut hyvinkin täyttää Anette Olzonin paikan. Diandra osaa lisäksi soittaa vielä viulua niin olisi ollut aika otollinen valinta tuohon kohtaan. Anetella siis hieno "poppiääni" ja Diandra saattaa olla livenä vielä parempi laulaja kuin Anette. Anette tosin NW:n levyillä on onnistunut loistavasti.
Toisaalta kyse on aseenteesta jonka voi oppia mutta rakkaus musiikkiin kyllä ilmenee ihmisestä joten rock-uskottavuuden Anettekin opetteli.
Juu ja ei pidä nyt alkaa verrata Flooriin jne jne. Tarkoitan kohtaa NW:n historiassa kun Tarja potkittiin pois ja NW etsi jotakin toisenlaista kuin Tarja. Kävihän Aikakoneen Sanikin koelauluissa Nightwishiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi verrata, Saaralla on nimittäin parempi ääni ja äänen hallinta on aivan eri luokkaa kuin Diandralla. He ovat muutaman kerran esiintyneet samoissa konserteissa ja eron kuulee selvästi.
Voidaan toki keskustella miljarditta kertaa että Saara Aalto laulaa täydellisesti - kuin kone. Sehän se ongelma onkin hänellä, inhimillisyys puuttuu. Diandran esityksessä oli kirkkaana kymppinä se määrittelemätön "it" , jota en ole television välityksellä itse kokenut ennen koskaan. Ihan kuin hän olisi laulanut olohuoneessani ja olohuoneeni olisi ollut jossain menneessä ajassa ja maailmassa.
Ja todellakin olisin helposti voinut dissata Diandraa ennen tuota kokemusta. ollut mielikuva hajuttomasta ja mauttomasta laulajasta.
Ei kaikki halua megastaroiksi ja menettää samalla iso osa elämästään eli yksityisyyden. Diandra elättää itsensä musiikilla ja tulee varmasti elättämäänkin, kun ei ole lähtenyt himoitsemaan nuoren popparin roolia. Klassineb, upeaääninen esiintyjä, joka täyttää konserttisalit vielä vuosikymmenienkin kuluttua 😊
Katsokaa muuten youtubesta Didin ja Laura Voutilaisen duetto. Aivan upeaa laulantaa molemmilta!
Olisiko siksi koska hengailee kaiken maailman lahjattomien, aikuispissismäisten bloggaajien ja instagrammaajien kanssa, eikä oikeiden musiikkialan ihmisten? :)
Mitä vikaa Diandran urassa on? Elää laulamalla, ja saa esittää fiksuja (musikaali)kappaleita ja standardeja (näin olen ymmärtänyt). Parempaa se on kuin umpisurkea suomiräp tai joutava iskelmäpop, jonka esittäjiä ihan liikaa muutenkin.
kyllä näitä perus mitälie pop-iskelmä-räp hetken tähtiä on riittämiin rääkymässä täällä. Onneksi ei Diandra ole noihin alentunut, vaan on paljon ylempänä.
Tekee mitä haluaa ja esiintyy niisä tilaisuuksissa missä haluaa.