Miksei Diandran ura räjähdä????
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra on opiskellut klassista musiikkia. Miksei voisi kouluttaa itsestään oopperalaulajaa tai vaan jatkaa sillä linjalla, jolla on. Kiinnostus johonkin asiaan tulee luonnostaan: jos Diandra olisi alunperin ollut kiinnostunut kevyestä musiikista, hän olisi luultavasti halunnut opiskella sitä jo lapsena. Miksi hänestä pitäisi koittaa tehdä poptähti.
Rahakoneistot koittavat tuotteistaa kaiken. Asiat tapahtuvat luonnollista tietä.
Häntä ei kiinnosta oopperalaulajan ura? Se on äärimmäisen haastava valinta ja sinne ei lähdetä kuin aidosta intohimosta lajia kohtaan.
Hassua kyllä, jotenkin näkisin Diandran enemmän Karita Mattilana kuin Adelena.
Niin minäkin, mutta ei ole sinun tai minun vallassani, kumpana Diandra itsensä näkee. Toivottavasti ei kumpanakaan, vaan tekee uraa ihan omana itsenään. Sellaista uraa, joka juuri häntä kiinnostaa.
Olet varmaankin tuo, joka suositteli katsomaan Diandran keikkakalenterin. :D
Itseasiassa en ole. En edes huomannut sellaista viestiä :D
Ok, ei sitten mitään. Virhearvio. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma 0.
Tuomittu laulamaan joulukonserteissa ja telkkarin viihdeohjelmissa jotka suunnattu +45-vuotiaille.Mitäs pahaa siinä on?
Jos haluaa menestyä urallaan pitää vedota nuorisoon. Ei siinä myydä suuria areenoita täyteen jos kuulijat ovat sen ikäisiä että kiinnostaa Tuttu juttu show ja Elämäni biisi.
Vierailija kirjoitti:
Diandra on mielyttävän oloinen nainen ja hyvä laulamaan, mutta menisinkö keikalle, jos pitäisi ostaa lippu? En usko, että menisin. En tiedä yhtään biisejä jos muutamaa ei lasketa. Olen kuullut, että omilla keikoilla vetää myös covereita. Kohdeyleisölle varmasti hyvä jos haluaa kuulla ihan hyviä biisejä hyvältä laulajalta.
Menisin ja olen mennytkin. Kai ne klassisen musiikin kappaleetkin eräänlaisia covereita ovat. En kyllä keksi, mitä pahaa siinä on, että niitä laulaa. Ei kaikilla voi olla itse tehtyjä uniikkeja kappaleita, joita kukaan toinen ei ole koskaan esittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma 0.
Tuomittu laulamaan joulukonserteissa ja telkkarin viihdeohjelmissa jotka suunnattu +45-vuotiaille.Mitäs pahaa siinä on?
Jos haluaa menestyä urallaan pitää vedota nuorisoon. Ei siinä myydä suuria areenoita täyteen jos kuulijat ovat sen ikäisiä että kiinnostaa Tuttu juttu show ja Elämäni biisi.
Luciano Pavarotti, tuo kaikkien teinien idoli :D:D:D
Sen verran on julkisuudessa, että sanoisin Diandran tehneen jo vuosia tasaista, vahvaa uraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma 0.
Tyhmä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma 0.
Arvaapa ketkä ostavat eniten lippuja konsertteihin? No minä kerron: yli 45-vuotiaat naiset. Heillä on riittävästi rahaa, sopivasti aikaa (lapset ei useimmilla enää ihan pieniä) ja kiinnostusta panostaa kulttuurielämyksiin. Silloin kun eivät käy konserteissa, voivat kotona rentoutua vaikkapa Elämäni biisiä katsellen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma 0.
Tyhmä olet.
En toki. Tyhmää on se, että kuvittelee nuorison olevan ainut musiikkia isommin kuluttava kohderyhmä.
Onhan Diandra päässyt hienoille areenoille esiintymään. Pienin askelin hänestäkin voi vielä tulla vaikka kuinka arvostettu laulaja. Hiomaton timantti.
Harmillista, kummiskin on, kuinka lapsellisella musiikilla hänen uransa starttasi. Onneksi oli päässyt siltä raiteelta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra on mielyttävän oloinen nainen ja hyvä laulamaan, mutta menisinkö keikalle, jos pitäisi ostaa lippu? En usko, että menisin. En tiedä yhtään biisejä jos muutamaa ei lasketa. Olen kuullut, että omilla keikoilla vetää myös covereita. Kohdeyleisölle varmasti hyvä jos haluaa kuulla ihan hyviä biisejä hyvältä laulajalta.
Menisin ja olen mennytkin. Kai ne klassisen musiikin kappaleetkin eräänlaisia covereita ovat. En kyllä keksi, mitä pahaa siinä on, että niitä laulaa. Ei kaikilla voi olla itse tehtyjä uniikkeja kappaleita, joita kukaan toinen ei ole koskaan esittänyt.
Montako omaa biisiä Elviksellä oli?
Entä Agentsilla?
Surkeita coverien esittäjiä vai vahvoja tulkitsijoita?
Vierailija kirjoitti:
Diandra vaikuttaa yhä pikkutytöltä, ja se on alkanut ärsyttää.
Kyllä, edelleen pyöreät posket, niin kuin joku aiemmin sanoi. Diandran olisi aika aikuistua myös ulkonäöllisesti ja imagollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma 0.
?? Ei näy Lucianoa listalla kun striimauksiata ja spotifysta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karisma 0.
Wienin filharmonikot ovat myyneet vuosikausia areenoita täyteen. En usko, että kovin montaa "nuorison" edustajaa on ollut katsomoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on syksyn aikana ollut esillä varsin paljon, esim. Elämäni biisissä yhtenä solistina, Itsenäisyyspäivän erilaisessa juhlassa, joulukonsertissa jne.
On fiksu nuori nainen, joka ei kaipaa skandaaleja menestyksensä tueksi. Kertokaapa muuten, kenellä suomalaisella naislaulajalla on sitä kaipaamanne karsimaa. Ja mitä se karisma oikein on?
Karisma on sisäistä säteilyä. Voimaa, joka saa ihmisen katsomaan henkilöä yhä uudelleen ja uudelleen. Ja kuuntelemaan. Suomalaisista naislaulajista karismaa minun mielestäni on esim. Anna Erikssonilla, Kaija Koolla, Mariskalla, Maria Ylipäällä jne.
Ei oo kyllä tanttamainen ollenkaan.. :o Emt eikö se ollu linnanjuhlissa?? Kai se ihan hyvin on pärjänny.. :D
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako omaa biisiä Elviksellä oli?
Entä Agentsilla?
Surkeita coverien esittäjiä vai vahvoja tulkitsijoita?
Ei ehkä kannata puhua Elviksestä ja Diandrasta samassa lauseessa.
On biisejä, joista kukaan ei muuta versiota Elviksen versio.
Koska ei omaa synnynnäistä karismaa.
Yltiöpositiivisuus myös ärsyttää monia. Ihmiset pystyvät helpommin samaistumaan laulajiin joilla on musiikin välityksellä jotain omaa, painavaa sanottavaa.
Almaa ihailen, tekee itse biisinsä ja hänessä vain on sitä jotain.
Hänen ei tarvitse kuin astua lavalle ja koko ykeisö menee sekaisin ja tunnekuihun valtaan. Sitä on karisma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra vaikuttaa yhä pikkutytöltä, ja se on alkanut ärsyttää.
Kyllä, edelleen pyöreät posket, niin kuin joku aiemmin sanoi. Diandran olisi aika aikuistua myös ulkonäöllisesti ja imagollisesti.
Oletko oikeasti niin hölmö, että kuvittelet ihmisen voivat vaikuttaa kasvojensa muotoon kovin paljon? Enkä nyt tarkoita mitään 150kg laihdutti sata kiloa tyylistä vaikuttamista. Diandra kun ei edes ole ylipainoinen, vaikka pyöreäkasvoinen onkin. Tosilla vain on sellainen "lapsennaama" hautaan saakka, vaikka mitä tekisivät. Onneksi fiksut ihmiset eivät anna sen vaikuttaa mihinkään.
Harmillista, kummiskin on, kuinka lapsellisella musiikilla hänen uransa starttasi. Onneksi oli päässyt siltä raiteelta pois.
-On se joo, ihan hirveen HARMI :D on se noloa ja harmillista jostain aloittaa.. kyllä on niin noloa että huh huh.........
:DDD
Ei totuuden kertominen ole haukkumista. On hänellä hyviä hittejä, mutta ei se hänestä tee taitavaa laulajaa. Osaa vain vetää ne niin, että iso yleisö tykkää. Taito sekin. Eikä lainkaan väheksyttävä taito. Harva pystyy olemaan kymmeniä vuosia musiikkimaailman huipulla.