Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviääkö Oulun vanha vappusurma?

Vierailija
02.08.2006 |

Hullua porukkaa asuu Oulussa. Siellä melkein joka päivä tapetaan tai hakataan joku. Johtuukohan se siitä lämmitetystä kävelykadusta. Jos siitä nousee jotain höyryjä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian paljon on vettä virrannut jo Laamaojassa..

Vierailija
2/7 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa urhilla oli oma penis katkaistuna suussaan ja kokispullo peräsuolessa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ettei niillä tappajilla ole lämmitettyä kävelykatua. Siinähän alkaisi raadot heti haista.

Vierailija
4/7 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis kai ottaa yhteys poliisiin ja kertoa tietoni jotka suvussani liikkuvat. Olisi nimittäin epäilty (nyt kyllä jo kuollut) ihan omassa suvussa! En tiedä haluanko ottaa yhteyttä, kun menisi tämän kuolleen maine ja lapset ja lapsenlapset voisivat vihata minua loppuelämänsä! Ja kun mitään 100% varmuutta ei ole, niin menisi pian maine itseltäkin.

Vierailija
5/7 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se kieli suu ala laulamaan kun tulee kutsu poliisilaitokselle

Vierailija
6/7 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljäkin tietää että tuollaiset jutut on aina pelkkiä urbaanilegendoja, katsos kun virallista tietoa tuommoisista asioista on vain viranomaisilla.

Vierailija
7/7 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se on totta, että turha minun on tästä tällaisilla palstoilla jauhaa, mutta sattui vain sopiva ketju käsiin kun etsin aihetta käsittelevää keskustelua netistä päivän uutislööpit nähtyäni. Lehtijutusta hyvin pääsikin käsitykseen, että on joitain epäiltyjä olemassa.

t. nelonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä