Joululomilta palanneilla voimalaitoksen ulkomaalaisilla työntekijöillä 19(!) tartuntaa Salossa
Joululomilta palaamassa olleilla Salon ekovoimalaitoksen työntekijöillä todettiin joukkotestauksessa tiistaina 19 koronavirustartuntaa.
Toimitusjohtaja kertoo Salon Seudun Sanomille, että koronavirustartuntoja todettiin työntekijöillä, jotka ovat kotoisin pääosin Puolasta ja Liettuasta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meidän suomalaisten piti sitten kökkiä joulukin kotona ettei tartunnat kasva.. Ei kuulosta alkuunkaan oikeudenmukaiselta tai tasa-arvoiselta tämä Marinin hybridistrategia.
Tämä se minuakin on alkanut sapettaa. Suurin osa väestöstä on hirveän varovaista ja tinkii mikavuudestaan yhteisen hyvän nimissä. Ja sitten on, no sanotaan vaikka ihmisjoukkoja, jotka menevät ja tulevat miten sattuu huvittamaan. 💩
Niin kuin Stora Enson työmaa Oulussa... nyt sitten Oulussa riehuu korona.
Lopetan nyt tämän kotona kärvistelyn, meidän perhe lähtee hiihtolomalla jonnekin aurinkoon. Miksi välittää, kun muutkaan ei välitä.
Mä en myöskään enää jaksa noudattaa suosituksia. Olen kärvistellyt kotona maaliskuusta alkaen enkä ole nähnyt sukulaisia kuin lyhyesti ulkona turvavälein. Sukujoulukin. peruttiin. Samaan aikaan rajat vuotaa kuin seula ja viranomaiset ei saa edes rokotuksia järjestettyä! Prkle, minä olen nyt tehnyt osuuteni, mulle riittää!
Tässä koko touhussa ei ole mitään järkeä ja tuolla vaan marinit ja muut hymyilee.