Mitä mies oikein haluaa minusta?
Tavattiin ensimmäisen kerran keväällä ja meillä oli jotain pientä flirttiä ja nähtiin monta kertaa, seksiä ei kuitenkaan ollut. Mies sanoi, että ei halua naista, jolla on lapsia ja minulla niitä on, joten katosin miehen elämästä vaikka mies tuntui menevän jälkikäteen vähän paniikkiin sanoistaan. No laitoin siis koko homman jäihin ja jatkoin elämää. Mies useita kertoja otti minuun yhteyttä ja lopulta suostuin tapaamaan. Tämän tapaamisen jälkeen mies halusi nähdä uudestaan ja oli tehnyt jotenkin paljon eteeni ja meillä oli sitten seksiäkin vihdoin ja viimein. Minulla on vaan yhä mielessä miehen sanat jotka hän sanoi silloin, ja kuitenkin nyt minusta mies käyttäytyy päin vastoin. Eli teot ovat ehkä enemmän sen puolella että hän viihtyy kanssani ja haluaisi kanssani olla. Hän on avoin ja välittävä ja kohtelee minua kunnioituksella. Meillä on valtavasti kemiaa. Haluaa nähdä uudestaan yms. Minä olen tavallaan hämilläni koska vasta tosiaan silloin keväällä hänelle en kelvannut. Mietin että ehkä hän sai minusta erilaisen kuvan silloin ja yllättyi kun en itkenyt perään ja olen muutenkin ottanut hänet aina vastaan kunnioituksella ja ihmisenä. Olen kuitenkin vähän varovainen itse koska en halua saada siipeni enkä myöskään loukata toista mitenkään.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa tutusta lapseesi ja arkeenne niin siitä tiedät että on tosissaan. Jos ei mainitse lastasi sanallakaan ni valloitus ja seksi on se mitä se hakee.
Ai minä luulin että se haluaa isäksi lapsilleni eikä mitään seksiä?
Onpa sairasta yh vihaa tällä palstalla... Ei voi ihmisellä olla kaikki kotona jos vihaa yksinhuoltajia niin suuresti ja luulee että yh äidit etsii vaan "isää" lapsilleen... Hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim puhuneet sinun lapsista? Haluaako hän joskus tavata heidät? Ja ylipäätänsä mistä te puhutte?
Me puhutaan ihan kaikenlaisia asioita. Arjesta ja elämästä. Ei mitään seksipainotteista. On tavannut jo lapseni ja pitää heistä. Meillä on paljon yhteisiä kavereita niin on tullut aikaa vietettyä ihan sen puolesta.
Siis mitä?! Hän on tavannut lapsesi vaikka sinä olet epävarma hänen motiiveista olla sinun kanssasi?
Ei ole tavannut lapsiani "miehenäni" vaan koska olemme olleet yhdessä eri syistä lapsieni seurassa. Ollaan tunnettu vuosia ennen jo kaikkea...
No joo, ap:lle on kerrottu mitä se mies hänestä haluaa. Lisäisin vielä että mies on ns turvannut selustansa, ettei ap kuvittelisi suhteen olevan mitään vakavaa kun ne lapset. Ja se miksi ei "jätä ap:tä rauhaan" ja vonkaa lapsettomia, niin mistä ap tietää ettei mies tee myös sitä? On vaan ap:n lämmitellyt jo keväällä, ei halua työn menevän hukkaan. Ei ole mitään tekemistä sillä että ap ei ole ns itkenyt perään. Nythän mies saa halutessaan ap: ltä seksiä. Jos ap:lle asia ok, niin silloinhan ei mitään ongelmaa. Jos ap kuvittelee suhteesta jotain muutakin, niin se on ongelma. Ap tulee pettymään.
Vierailija kirjoitti:
No joo, ap:lle on kerrottu mitä se mies hänestä haluaa. Lisäisin vielä että mies on ns turvannut selustansa, ettei ap kuvittelisi suhteen olevan mitään vakavaa kun ne lapset. Ja se miksi ei "jätä ap:tä rauhaan" ja vonkaa lapsettomia, niin mistä ap tietää ettei mies tee myös sitä? On vaan ap:n lämmitellyt jo keväällä, ei halua työn menevän hukkaan. Ei ole mitään tekemistä sillä että ap ei ole ns itkenyt perään. Nythän mies saa halutessaan ap: ltä seksiä. Jos ap:lle asia ok, niin silloinhan ei mitään ongelmaa. Jos ap kuvittelee suhteesta jotain muutakin, niin se on ongelma. Ap tulee pettymään.
En ole missään vaiheessa kuvitellut yhtään mitään. En näe meillä yhteistä tulevaisuutta enkä halua parisuhdetta. - ap
Se että juuri teillä on näin pinnalliset ajatukset ei tarkoita yhtään mitään. Kaikki eivät ole kuten te, kuulostatte erittäin lapsellisilta.
Minun lähipiirissäni nähdään ihminen ensin, jokainen erityisenä ja arvokkaana.