Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies oikein haluaa minusta?

Vierailija
07.01.2021 |

Tavattiin ensimmäisen kerran keväällä ja meillä oli jotain pientä flirttiä ja nähtiin monta kertaa, seksiä ei kuitenkaan ollut. Mies sanoi, että ei halua naista, jolla on lapsia ja minulla niitä on, joten katosin miehen elämästä vaikka mies tuntui menevän jälkikäteen vähän paniikkiin sanoistaan. No laitoin siis koko homman jäihin ja jatkoin elämää. Mies useita kertoja otti minuun yhteyttä ja lopulta suostuin tapaamaan. Tämän tapaamisen jälkeen mies halusi nähdä uudestaan ja oli tehnyt jotenkin paljon eteeni ja meillä oli sitten seksiäkin vihdoin ja viimein. Minulla on vaan yhä mielessä miehen sanat jotka hän sanoi silloin, ja kuitenkin nyt minusta mies käyttäytyy päin vastoin. Eli teot ovat ehkä enemmän sen puolella että hän viihtyy kanssani ja haluaisi kanssani olla. Hän on avoin ja välittävä ja kohtelee minua kunnioituksella. Meillä on valtavasti kemiaa. Haluaa nähdä uudestaan yms. Minä olen tavallaan hämilläni koska vasta tosiaan silloin keväällä hänelle en kelvannut. Mietin että ehkä hän sai minusta erilaisen kuvan silloin ja yllättyi kun en itkenyt perään ja olen muutenkin ottanut hänet aina vastaan kunnioituksella ja ihmisenä. Olen kuitenkin vähän varovainen itse koska en halua saada siipeni enkä myöskään loukata toista mitenkään.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö vieläkään hiffaa että parilla yh lla pärjää mukavasti kun säätää ne vuorovklp niin pillun saanti on aina varmaa vklp sin sekä viikolla voi vielä käydä hoonaamassa ylimääräiset ajovuorot.

itsellä tuo toimi 6 vuotta samassa kaupungissa

Vierailija
22/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaan joku nyt jo kuinka upea ja unohtumaton tyyppi ap on, että loppuu tuo kehujen kalastelu🤣 Ap on jo päättänyt miksi mies otti yhteyttä ja ei mihinkään muuhun tyydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The chase is better than the catch.

Motörhead.

Vierailija
24/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette pysty puhumaan suoraan, niin ei tulevaisuus näytä hyvältä.

Et siis häviä mitään, jos otat asian puheeksi. Kannattaa selvittää ensin oma pää, ja miettiä, mitä haluaa. Ja sanoa selvästi, mutta kauniisti.

Minä en koskaan voi tuntea olevani riittävän hyvä miehelle joka on kertaalleen niin jo itse sanonut. Olisin voinut olla ihan vaikka pelkkä kaverikin. En kuitenkaan halua myöskään loukata miestä. Ehkä jos minulla niitä lapsia ei olisi niin olisimme olleet loistavia yhdessä mutta nyt koen että ei tästä mitään tule. Jos hän haluaa pelkkää seksiä niin sittenhän tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Mietin vain että voiko olla että mies on muuttanut mieltään.

Vierailija
25/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tutusta lapseesi ja arkeenne niin siitä tiedät että on tosissaan. Jos ei mainitse lastasi sanallakaan ni valloitus ja seksi on se mitä se hakee.

Vierailija
26/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremman puutteessa menee ne yhäritkin.

Ai väitätkö ettei miehellä muka ole muita naisia? Ja väitätkö että joku muu nainen on automaattisesti parempi kuin yh. Mistä sinä tiedät minkälainen nainen minä olen?

Hmm.väitinkö niin? En. Se, että tapailee yhäriä ei sulje sitä pois etteikö tapailisi muitakin. Olet epävarma ja sinulla on heikko itsetunto, etkä ole päässyt yli menneistä. Tarvitset tuon miehen hivelemään itsetuntoasi, et sinä muuten olisi häntä takaisin ottanut.

Vierailija
27/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että hä haluaa olla ystäväsi, kun kuulostatte viihtyvän yhdessä.

Vierailija
28/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ette pysty puhumaan suoraan, niin ei tulevaisuus näytä hyvältä.

Et siis häviä mitään, jos otat asian puheeksi. Kannattaa selvittää ensin oma pää, ja miettiä, mitä haluaa. Ja sanoa selvästi, mutta kauniisti.

Minä en koskaan voi tuntea olevani riittävän hyvä miehelle joka on kertaalleen niin jo itse sanonut. Olisin voinut olla ihan vaikka pelkkä kaverikin. En kuitenkaan halua myöskään loukata miestä. Ehkä jos minulla niitä lapsia ei olisi niin olisimme olleet loistavia yhdessä mutta nyt koen että ei tästä mitään tule. Jos hän haluaa pelkkää seksiä niin sittenhän tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Mietin vain että voiko olla että mies on muuttanut mieltään.

Miten asiasta puhuminen loukkaisi tuota miestä?

Vierailija
29/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tutusta lapset eesi ja arkeenne niin siitä tiedät että on tosissaan. Jos ei mainitse lastasi sanallakaan ni valloitus ja seksi on se mitä se hakee.

Haluaa tutustua ja kyselee paljon lapsistani.

Vierailija
30/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko esim puhuneet sinun lapsista? Haluaako hän joskus tavata heidät? Ja ylipäätänsä mistä te puhutte?

Vierailija
31/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muutin mielesi...

Vierailija
32/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tutusta lapset eesi ja arkeenne niin siitä tiedät että on tosissaan. Jos ei mainitse lastasi sanallakaan ni valloitus ja seksi on se mitä se hakee.

Haluaa tutustua ja kyselee paljon lapsistani.

No, puhu sitten hyvä ihminen mikä sinua vaivaa.

Vierailija
33/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim puhuneet sinun lapsista? Haluaako hän joskus tavata heidät? Ja ylipäätänsä mistä te puhutte?

Me puhutaan ihan kaikenlaisia asioita. Arjesta ja elämästä. Ei mitään seksipainotteista. On tavannut jo lapseni ja pitää heistä. Meillä on paljon yhteisiä kavereita niin on tullut aikaa vietettyä ihan sen puolesta.

Vierailija
34/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Mä olen tämän ennenkin sanonut, mutta naiselle voi sanoa vaikka ihan suoraan, että olet pelkkä pano, mutta ne vaan jatkaa haaveilua, jos kohtelet muuten hyvin...

Vierailija
35/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat, että sanomme?

Kyllä, on aivan normaalia, että ihminen muuttaa mieltään. Sitä tapahtuu usein. Asiasta on ok keskustella.

Nyt voit mennä ja käydä keskustelun. Kiitos ja heippa!

Vierailija
36/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies haluaa vain tapailua, seksiä ja yhdessä hengailua. Ei todennäköisesti ole aikeissakaan "virallistaa" suhdettanne tai tehdä siitä mitään vakavampaa (yhteenmuutto), koska (uus)perhekuviot ja lapset ei kiinnosta. Eli mitään vakavampaa sun ei kannata jutultanne odottaa, sama meno jatkuu maailman tappiin asti, jos tämä järjestely sulle sopii tai kumpikaan ei kyllästy. Sun valinta siis; jatkatko vai unohdatko koko jutun.

Vierailija
37/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me puhutaan ihan kaikenlaisia asioita. Arjesta ja elämästä. Ei mitään seksipainotteista. On tavannut jo lapseni ja pitää heistä. Meillä on paljon yhteisiä kavereita niin on tullut aikaa vietettyä ihan sen puolesta.

Siis mitä?! Hän on tavannut lapsesi vaikka sinä olet epävarma hänen motiiveista olla sinun kanssasi?

Vierailija
38/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mies on miettinyt asiaa ja sinua ja tullut siihen tulokseen että sinun lapsesi ovat sittenkin ok. Nyt hän haluaa seurustelle kanssasi- Joten mikä on ongelma?

Viet suhteen next levelille ja esittelet lapsesi hänelle.

Siitä sen pitäisi sitten vakiintua.

Vierailija
39/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä parisuhteen? Jos haluat niin tee se selväksi miehelle. En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset jaksaa edelleen leikkiä tuota leikkiä, että "en mä voi kysyä ettei se säikähdä". Jos olette tapailleet jonkin aikaa (kuukausia) niin asiasta voi kyllä puhua. Jos mies haluaa parisuhteen niin ei se säikähdä tai arkaile yhtään mitään. Jos haluaa vain seksiä niin sitten se kyllä häippäsee eikä ole kiinnostunut elämästäsi kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
40/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tutusta lapseesi ja arkeenne niin siitä tiedät että on tosissaan. Jos ei mainitse lastasi sanallakaan ni valloitus ja seksi on se mitä se hakee.

Ai minä luulin että se haluaa isäksi lapsilleni eikä mitään seksiä?