Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies oikein haluaa minusta?

Vierailija
07.01.2021 |

Tavattiin ensimmäisen kerran keväällä ja meillä oli jotain pientä flirttiä ja nähtiin monta kertaa, seksiä ei kuitenkaan ollut. Mies sanoi, että ei halua naista, jolla on lapsia ja minulla niitä on, joten katosin miehen elämästä vaikka mies tuntui menevän jälkikäteen vähän paniikkiin sanoistaan. No laitoin siis koko homman jäihin ja jatkoin elämää. Mies useita kertoja otti minuun yhteyttä ja lopulta suostuin tapaamaan. Tämän tapaamisen jälkeen mies halusi nähdä uudestaan ja oli tehnyt jotenkin paljon eteeni ja meillä oli sitten seksiäkin vihdoin ja viimein. Minulla on vaan yhä mielessä miehen sanat jotka hän sanoi silloin, ja kuitenkin nyt minusta mies käyttäytyy päin vastoin. Eli teot ovat ehkä enemmän sen puolella että hän viihtyy kanssani ja haluaisi kanssani olla. Hän on avoin ja välittävä ja kohtelee minua kunnioituksella. Meillä on valtavasti kemiaa. Haluaa nähdä uudestaan yms. Minä olen tavallaan hämilläni koska vasta tosiaan silloin keväällä hänelle en kelvannut. Mietin että ehkä hän sai minusta erilaisen kuvan silloin ja yllättyi kun en itkenyt perään ja olen muutenkin ottanut hänet aina vastaan kunnioituksella ja ihmisenä. Olen kuitenkin vähän varovainen itse koska en halua saada siipeni enkä myöskään loukata toista mitenkään.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitä parempaa ei löytynyt...

Vierailija
2/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman puutteessa menee ne yhäritkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on muuttanut mieltään. Kysy suoraan?

Vierailija
4/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa haluta vain seksiä.

Vierailija
5/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa v:llä. Täällä se pitää kirjoittaa w:llä. Synonyymi alkaa p:llä ja se pitää kirjoittaa yhdellä l:llä.

Vierailija
6/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai väitätkö ettei miehellä muka ole muita naisia? Ja väitätkö että joku muu nainen on automaattisesti parempi kuin yh. Mistä sinä tiedät minkälainen nainen minä olen?

Vierailija
7/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai väitätkö ettei miehellä muka ole muita naisia? Ja väitätkö että joku muu nainen on automaattisesti parempi kuin yh. Mistä sinä tiedät minkälainen nainen minä olen?

Yhäri on yhäri vaikka kuinka yrittäisi olla parempi kuin muut yhärit

Vierailija
8/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi kysyä, koska muuten vaikuttaisi siltä, että haluan tai vaadin jotain häneltä.

Vierailija
9/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hirveä ongelma kun tuntuu olevan niin miksi ei sitten sen lapsettoman kanssa ennemmin vietä aikaa?

Vierailija
10/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The chase is better than the catch.

Vierailija
11/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hirveä ongelma kun tuntuu olevan niin miksi ei sitten sen lapsettoman kanssa ennemmin vietä aikaa?

Tuskin se sunkaan kanssa on 24/7?

Vierailija
12/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpslooraa se haluaa, pimpslooraa

Vierailija
13/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi kysyä, koska muuten vaikuttaisi siltä, että haluan tai vaadin jotain häneltä.

Voi pyhä yksinkertaisuus...etkö muka halua tietää mitä hän haluaan sinusta? Ihme leikkimistä.

Vierailija
14/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta miksi ei niitä lapsettomia sitten jäänyt jahtaamaan ja unohtanut minua?

Vierailija
15/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus...etkö muka halua tietää mitä hän haluaan sinusta? Ihme leikkimistä.

No minusta hän on sen jo silloin joskus kertonut. Miksi tivaisin häneltä asiaa. Luulen, että hän sanoo joko saman uudelleen tai sitten jotain muuta joskus kun on valmis sen minulle kertomaan.

Vierailija
16/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette pysty puhumaan suoraan, niin ei tulevaisuus näytä hyvältä.

Et siis häviä mitään, jos otat asian puheeksi. Kannattaa selvittää ensin oma pää, ja miettiä, mitä haluaa. Ja sanoa selvästi, mutta kauniisti.

Vierailija
17/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta miksi ei niitä lapsettomia sitten jäänyt jahtaamaan ja unohtanut minua?

Onko hän sanonut, että ei jahtaa muitakin?

Vierailija
18/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sulje toisiaan pois.

Vierailija
19/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä lähdit tuohon leikkiin mukaan vaikka tiesit toisen mielipiteen? Se nostattaa sinun egoasi?

Vierailija
20/45 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kysyminen on uteliaisuutta, ei vaatimista. Ellet sitten vaadi jotain.

Minusta vaikuttaa, että hän aidosti viihtyy kanssasi. Hänellä on ollut jokin käsitys naisista, joilla on lapsia tai "isäpuolena olemisesta". Häntä on pelottanut ajatus suhteeseen ryhtymisestä naisen kanssa jolla on lapsia. Nyt kun nauttii seurastasi, hän taitaa arvioida uudelleen, olisiko hänestä sittenkin ainesta, jota tarvitaan suhteessa sinun kanssasi.

Minä kysyisin suoraan, mit hän sulta hakee, jos itse olet kiinostunut parisuhteesta hänen kanssaan.