Yh-isi kaipais seksiäkin joskus
mietin mistä sitä löytyisi sopiva partneri hetkittäisiin seksinharrastusiltoihin.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Jälleen yksi esimerkki, miksi miehiä kannattaa välttää kuin ruttoa. En ole ollenkaan yllättynyt, että itsekin olen kääntymässä bissestä puhtaaksi lesboksi.
No mitäs väärää tässä aloituksessa nyt oli?
En ymmärrä reaktiotasi.
T: itsekin nainen
Vierailija kirjoitti:
Jälleen yksi esimerkki, miksi miehiä kannattaa välttää kuin ruttoa. En ole ollenkaan yllättynyt, että itsekin olen kääntymässä bissestä puhtaaksi lesboksi.
Puhdas lesbo???
Anna mennä vaan, toivottavasti on kysyntää!
No sinuna aloittaisin etsimisen Tinderistä, Badoosta tai Happy Pancakesta.
Nuorempana, kun erosin exästä ja olin alle kouluikäisen lapsen isä vuoroviikoin, oli yksi paikka ylitse muiden. Paikallisen vuokra-asuntolähiön leikkipuisto; siellä oli niin paljon yh-äitejä, että rumimpia piti hätistellä kauemmas. Miespuoleisia siellä ei muita näkynyt 😃
Plussana voi pitää helppoa saantia.
Miinuspuolena taas sitä, että osa oli takertuvia.
Plussana tai miinuksena oman valinnan mukaan voi pitää sitä, ettei sieltä todellista elämänkumppania pystynyt etsimään. Suurin osa huonosti kouluttautuneita tai koulunsa kesken jättäneitä, joiden ydinosaaminen painottui mahdollisimman kekseliääseen sosiaalitukien hankkimiseen ja ex-miehen maksimaaliseen lypsämiseen. Lopulta se oikea löytyikin perinteisemmin yökerhosta.
Täällä kaipaa seksiä yh-isis. Olen vuonna 1972 syntynyt Sanna Kotkasta. Jos haluat nöyrän ja alistuvan rakastajattaren olen juuri oikea sinulle.
Täällä yh-äiti miettii samaa. Työn ja perheen ohella ei oikein ehdi miestä etsimään. Mutta himot ne on hiirelläkin.
Reilu vuosi ilman pilsaa. Johan sitä alkaa panettaan.
Pitänee lähteä isolle kirkolle maksullisiin.
Leikkipuistoon vain, ne on vääräällään yh-vanhempia. Siellä minäkin tapasin yh-isänä nykyisen avokkini.
Oot sie yh-isis käyny koskaan alkoma holissa
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana, kun erosin exästä ja olin alle kouluikäisen lapsen isä vuoroviikoin, oli yksi paikka ylitse muiden. Paikallisen vuokra-asuntolähiön leikkipuisto; siellä oli niin paljon yh-äitejä, että rumimpia piti hätistellä kauemmas. Miespuoleisia siellä ei muita näkynyt 😃
Plussana tai miinuksena oman valinnan mukaan voi pitää sitä, ettei sieltä todellista elämänkumppania pystynyt etsimään. Suurin osa huonosti kouluttautuneita tai koulunsa kesken jättäneitä, joiden ydinosaaminen painottui mahdollisimman kekseliääseen sosiaalitukien hankkimiseen ja ex-miehen maksimaaliseen lypsämiseen. Lopulta se oikea löytyikin perinteisemmin yökerhosta.
Paikallisissa leikkipuistoissa isiä vähintään 2/3 osaa. Ilolla tämän huomioinut kyllä. Mutta ei sieltä pahemmin naisia löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plussana tai miinuksena oman valinnan mukaan voi pitää sitä, ettei sieltä todellista elämänkumppania pystynyt etsimään. Suurin osa huonosti kouluttautuneita tai koulunsa kesken jättäneitä, joiden ydinosaaminen painottui mahdollisimman kekseliääseen sosiaalitukien hankkimiseen ja ex-miehen maksimaaliseen lypsämiseen. Lopulta se oikea löytyikin perinteisemmin yökerhosta.Paikallisissa leikkipuistoissa isiä vähintään 2/3 osaa. Ilolla tämän huomioinut kyllä. Mutta ei sieltä pahemmin naisia löydy.
No nuo omat kokemukset on vuosituhannen alusta. Onhan se mahdollista, että:
-ajat on muuttuneet
-olet käynyt väärässä leikkipuistossa. Ei tuo aikanaankaan toiminut joka leikkipuistossa. Piti olla nimenomaan halvan vuokra-asuntolähiön leikkipuisto. Paremmin toimeentulevien alueilla oli kokonaisia perheitä ja isejä kyllä.
Yh-isänä minulla sama ongelma. Välillä hirmu himot. Ja en todellakaan naista muuten halua elämääni. Välillä olisi kiva viettää hieman yhteistä aikaa, että himot helpottaisi vähäksi aikaa.