Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako ihminen mielestäsi köyhältä

Vierailija
07.01.2021 |

tai olevan rahantarpeessa, jos myy kirppiksellä tai netin kauppapaikoissa tavaroitaan?
Myyttekö itse tarpeettomat tavarat vai heitättekö vaan pois/lahjoitatte jollekin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Kyllä köyhän tunnistaa ihan eri piirteistä, JOS tunnistaa. T. Köyhien parissa työskentelevä

Vierailija
2/5 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myydä tai lahjoittaa ylimääräiset käyttökelpoiset tavarat kuin heittää ne roskiin. Ei käytetyn tavaran kauppaaja automaattisesti ole köyhä. Todella köyhillä ei ole juuri mitään kaupattavaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni köyhältä vaikuttaa tuhlurit. En ole vakuuttunut heidän elämäntapansa kestävyydestä. Kierrättäminen on fiksua.

Vierailija
4/5 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään vaikuta. Olisi hullua heittää roskiin käyttökelpoista tavaraa. Ja myyvät ne ihan rikkaatkin kaikkea pientä halpaa tavaraa.

Vierailija
5/5 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhältä vaan järkyttävän ahneelta. Minä olen lahjoittanut tarpeettoman pois. Jotain alle 20 euron tai jopa viiden euron roinan myyminen torissa vaikuttaa naurettavalta. Helpompi olisi kipata kierrätyskeskukseen ne. Tämmöisen ihan halvan vanhan paskan myyjät tukkivat ne sivustot kokonaan niin ettei niitä edes viitsi plarata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi