Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasektomia

Vierailija
07.01.2021 |

Vaimo iski eilen aika kovan vaatimuksen. Haluaa minulle vasektomian. Ilmoitin heti ettei tule tapahtumaan niin hirvittävä riita saatiin aikaiseksi. Kohtalaisen pitkään olemme olleet yhdessä. Lapsia ei ole tehty eikä enää tehdä, mutta en silti aio vaatimukseenkaan suostua ja siitäkös suuttui oikein huolella. En oikein käsitä.

M43

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää omasta kehostaan, ei ole muilla siihen sanomista.

Vierailija
2/7 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo esitti asian ilmoitusluonteisena vaatimuksena niin eipä ole hänen sosiaalisissa taidoissaan hurraamista.

En ihmettele, jos meni jarrut päälle saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko mitään syytä tai perustelua? Omaani olen tyytyväinen, mutta kuten joku tuossa yllä totesi, omasta kropastaan päättää jokainen itse.

Vierailija
4/7 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän annat tietoja aloituksessa, mutta:

- Jokainen päättää omasta kehostaan

- Voisit kuitenkin ottaa vasektomian harkintaan, sillä se on vähemmän vaarallinen/haitallinen toimenpide, kuin ehkäisypillerit/kapselit/kierukka ja ylipäätään kaikki naisille mahdolliset ehkäisykeinot. Vasektomia on helppo toimenpide, joka voidaan jopa peruuttaa halutessasi. Ota selvää ennen kuin päätät!

Vierailija
5/7 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuttamisen onnistuminen harvinaista. Keho alkaa hylkiä siittiöitä kun tarpeeksi pitkään on narut poikki. Eli pelkkien johtimien korjaaminen ei takaa hedelmöityskykyä.

Kannattaa asennoitua mielummin niin että päätös on lopullinen. Eli et enää koskaan halua nuorempaa naista jonka kanssa pidempään suhteeseen pääsymaksuna on yhteinen lapsi.

Vierailija
6/7 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kävi.Lapsia ei enää haluta,kaksi riittää.Mietittiin menenkö minä (naisten sellaiseen) vai mies.Miehellä oli paljon pienempi operaatio,päiväkirurgiassa,joten hän meni.Tästä jo useampi vuosi ja hyvä päätös oli.

Vierailija
7/7 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tuosta riitelystä on enää pakitella normaaliin keskusteluun.

Nyt jos ap menee myöntymään niin ikuisesti takaraivossa on katkeruus siitä että meni silpomaan itsensä toisen käskystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi