Paljonko teillä kuluu kuukausittan työpaikan ja kodin välisiin matkoihin rahaa?
Kommentit (34)
Ei yhtään. Kuljen työmatkat kävellen.
0e, kävelen mennen tullen 4 km suuntaansa.
0 euroa. Kävelen töihin. Ostan n 10 eurolla saldoa kk lippuun. Olen töissä kaupungilla ja saan 100 eurolla arvoa vuodessa. En saa edes sitä käytettyä.
Jos ensi kesänä on koronarokotteet annettu, olemme varmaan muutenkin kesäloman kotona. Aion ostaa kk lipun ja käydä joka päivä vaikka vaan Itäkeskuksessa metrolla.
79e bussikortti. Toki sillä sitten tulee muitakin kuin työmatkoja.
0 euroa etätöissä, muuten menisi 54 euroa
Ostin pari vuotta sitten itselleni sähköpyörän työmatkoja varten. Sen jälkeen ei ole tullut latausta lukuunottamatta lisäkuluja, toki joskus tulevaisuudessa pitää uusia renkaat.
Pääsääntöisesti kuljen pyörällä, 0 e. Käytännössä kun olen autolla liikenteessä, niin kyseessä on lähes 95 % tilanteista työmatka, jolloin saan kilometrikorvaukset taulukon mukaan.
Sähköautolla 0 € bensaan, repikää siitä.
Ehkä joku 30-50e keskimäärin. Kuljen pyörällä, mutta jos on huono sää niin käytän suosiolla bussia tai sähköpotkulautaa. Ja huonoa säätä on etelä-Suomessa usein, varsinkin nyt talvella ja loppusyksynä. Jos menisin pelkällä pyörällä niin olisi ilmaista. Pyörä ostettu v.2001 ja viimeksi 3v sitten piti ostaa uusi kello ja lamppu. Niihin meni ehkä kymppi.
Ei mitään käryä. Matka on 12km suuntaansa ja autolla kuljen. Se hörppää bensaa sellaiset 8l/100km.
Mutta kesällä kun kuljin välillä mökiltä käsin ja tietty menin vapaapäivinä mökeille, niin mies oli laskenut että se varsin lyhyt matka venesatamasta saareen maksaa 2,5€. Ja kun en ollut sitä uutta venettä opetellut vielä ajamaan, niin mieshän se joutui aina viemään ja tuomaan. Jos siis lähdin mökiltä töihin ja palasin illalla, niin se oli jo 10€ ne venebensat o_O
Mä sain potkut etätyöaikana kesäloman jälkeen. On epävarmaa palaanko ikinä töihin koska olen jo 60. Olen hakenut kymmeniä työpaikkoja mutta osamiseni taitaa olla vanhentunutta.
Silloin kun olin töissä normaalisti maksoi työmatkat n 60 €/kk, eli kahden vyöhykkeen lippu HSL:llä. Maksaisin jopa 300 jos saisin töitä, eli olisin valmis kulkemaan autollakin jos ei julkisilla pääse.
HSL:n kuukausilippu on tuplat tuosta.