Korona saa harkitsemaan avioeroa.
Normaalisti mies aika paljon poissa kotoa töidensä ja luottamustoimiensa takia. Maaliskuun alusta se on lojunut kotona melkein koko ajan. Yhteinen yritys joten edes töissä ei pääse eroon.
Alan olla niin kyllästynyt että mietin jopa avioeroa. Lähes kaikki mitä hän sanoo, ärsyttää. Mietin kuinka ihanaa olisi olla ihan yksin, saisi syödä koska huvittaa, herätä koska huvittaa, tehdä ihan mitä huvittaa tai olla tekemättä.
Onko muita joilla sama tilanne? Periaatteessa kaikki hyvin mutta toisaalta olo koko ajan kuin persiiseen ammutulla karhulla.
Kommentit (48)
Tekee ankaraa ajatustyötä. Kohta syntyy maailmaamullistava idea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät hänen työnteostaan sanaa lojuminen?
Miesvihaprovoissa tyypillisesti käytetään negatiivisia ilmauksia kaikista miehen tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan....lojuu kaiken ajan jota ei käytä työntekoon. Sohvalla television edessä.
Muuttiko korjaus jotenkin asiaa?
On käynyt sama mielessä juu. Liika yhdessäolo on liikaa.
Se ei tartu sukupuoliteitse. Voi toki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan....lojuu kaiken ajan jota ei käytä työntekoon. Sohvalla television edessä.
Muuttiko korjaus jotenkin asiaa?
Kyllä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaprovoissa tyypillisesti käytetään negatiivisia ilmauksia kaikista miehen tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.
Vedä sinä arvelusi hanuriisi.
Tyhmää. Korona ei ole miehesi syy.
Sinäkin siellä itse vain lojut. Mikset itse tee jotain muuta?
En luonnehtisi suhdettanne enää kovin romanttiseks. Seksiä jäljellä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä sinä arvelusi hanuriisi.
Osui ja upposi! 😂
Vähän sama täällä. Mies on ollut totaalisesti etätöissä ja sosiaaliset kontaktit ovat nollassa. Nyt hän on sen seurauksena masentunut. Mä en jaksa.
Yllätä miehesi pukeutumalla seksikkäästi ja ratsasta sen aivot pellolle.
Ap huokuu aggressiota. Ehkä on parempi päästää irti ja antaa miehen nauttia elämästään.
Minusta on todella mukavaa olla kotona päivät yhdessä mieheni kanssa. Tosin emme työskentele samassa yrityksessä. Ollaan oltu etätöissä maaliskuusta alkaen ja ihan parasta aikaa ollut. Ei mene aikaa työmatkoihin ja kotona seura on mitä parhainta.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin siellä itse vain lojut. Mikset itse tee jotain muuta?
Itseasiassa en katso televisiota lainkaan. Tulisin vielä hullummaksi jos lojuisin koko illan siinä viereisellä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Yllätä miehesi pukeutumalla seksikkäästi ja ratsasta sen aivot pellolle.
Hyvä idis!