Varasin ajan koronatestiin
Ohjeissa käsketään tulla paikalle autolla. En omista autoa ja asun 500 metrin päässä testauspaikasta, voinko vaan kävellä sinne vai mitä ihmettä?
Kommentit (16)
Kyllä voit kävellä, jos vaan olet sellaisessa kunnossa, että pystyt kävelemään.
Koita kuitenkin pitää etäisyyttä muihin ulkona kulkijoihin.
Jos sinne pääsee autolla niin sinne pääsee myös kävellen. Muista turvaväli ja maski.
Vuokraat auton ja ajelet sillä drive-in-tyyliin.
Jos se testauspaikka on drive-in, niin voivat periaatteessa vaatia, että tullaan autolla. Mutta en usko, että käännyttävät poiskaan.
Tai sitten se autolla tulemisen vaatimus tarkoittaa sitä, että älä nyt ihmeessä bussiin hyppää.
On hyvä myös heiluttaa kädessä lehmänkelloa ja huutaa "Saastainen! Saastainen!", että ihmiset tietävät varoa eivätkä tule lähelle. Tälle taudille on nyt tehtävä päättäväinen sulku!
Ei tullu mieleen kysyä ohjeistajalta? Jaa aattelit sen tulleen tänne?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voit kävellä, jos vaan olet sellaisessa kunnossa, että pystyt kävelemään.
Koita kuitenkin pitää etäisyyttä muihin ulkona kulkijoihin.
Olen ihan hyvässä kunnossa, nuhaa ja yskää vain. Työpaikalla on riskiryhmäläisiä niin on pelattava varman päälle. Kyseessä tosiaan tällainen "drive in" testaus. Muita vaihtoehtoja ei paikkakunnalla ole.
Voi elämän kevät tätä uusavuttomuutta. Jälleen osoitus, ettei korona käy keuhkoihin vaan aivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Se ohjeistus voi tulla vaikkapa ajanvarausilmoituksessa automaattisesti, jos vaikka on mahdollisuus nettiajanvaraukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miltä ihmeen ohjastajalta? Koronabotti minua ohjeisti tulemaan autolla. Ei siltä voi mitään kysyä.
Onko sinulla puhelinta? Jos on voit soittaa palveluntarjoan asiakaspalveluun ja kysyä.
Niihin saa mennä kävellen. Tietenkin.
Täällä ei voi kyllä kysyä mitään saamatta haukkuja! Tässäkin ketjussa vastauksissa on kahdenlaista erilaista mielipidettä mutta silti ap haukutaan idiootiksi.
Olen ollut drive-in testissä ja takanani seuraava oli jalkaisin paikalle tullut henkilö. Eli todellakin voit.
No kyllä voit.