Mies sanoi että tekee ruokaa valmiiksi kun tulen kotiin. Arvatkaapa mitä oli pöydässä?
Olin koko aamupäivän lapsen kanssa menossa ja mies lupasi tehdä ruokaa. Tulimme kotiin äsken ja mies oli tehnyt ällörasvaiset ja juustoa pursuavat Filli Cheesesteak vai miksi niitä nimetään. Väriä oli sen verran, että oli laittanut jalapenoja sinne väliin. Kyllä itkettää kun odotin ihan kunnon ruokaa :(
Kommentit (13)
Kamala mies. Miksi ei tehnyt pyytämääsi kevyttä salaattia tai juuri pyydettyä ahventa. Jätä se sika ap. Kylla KAIKKI muut miehet tällä maapallolla olisi tehnyt juuri niin kuin pyysit, vai sanoitko edes mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Oliko lapsellakin itkuntuhruiset silmät?
no ei, poika 6 v kyllä tykkää. ollaan oltu 11 vuotta yhdessä niin kai nyt pitäisi tietää, että mistä minä tykkään ja mistä en. -AP
Muistathan sanonnnan tie naisen sydämeen käy vatsan kautta. Eli miehelläs taitaa siintää runkkukuukaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei, poika 6 v kyllä tykkää. ollaan oltu 11 vuotta yhdessä niin kai nyt pitäisi tietää, että mistä minä tykkään ja mistä en. -AP
Eli mies ja lapsi tykkää, mutta sinä et. Miksi sitten pitäisi tehdä sun maun mukaan jos muut tykkää?
Ei kannata olla katkera, vaan tarjoa hänelle ihanaa kermapiirakkaa. Kyllä se siitä.