Naapurin äijä jää ruokiksella kotiin.. Se siitä työstä
Lompottaa pihalla työvaatteissa vaikkei ole missään töissä. Nolo. Kaikki tietää sen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Häpeää olla työtön?
Jos häpeäisi, olisi töissä.
Nyt hyvä kun lunta. Voi tarkkailla naapureiden jälkiä lumessa. Enää ei riitä oven paukuttelu.
Mitä sitten ja mitä se sinulle kuuluu? Minäkin olen etä"töissä". En tee käytännössä mitään ja saan yli 7 t€ kuukaudessa liksaa. Kyllä tämä työttömänä olemisen voittaa!
Minä olen ollut jo vuosia etätöissä. Onkohan naapurit luulleet minua työttömäksi? Olen säästäväinen enkä tykkää näyttää varallisuuttani.
Oon vissiin vajaa ku en ymmärrä otsikkoa. Jää ruokiksella kotiin? Siis täh?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ruokatunnin jälkeen työt jatku?
Mä kuljen aina ja kaikkialla työhuppari päällä, vaikka en ole töissä.
Työvaatteet on nykyään tosi tyylikkäitä, lämpimiä ja laadukkaita. Kyllä niitä kelpaa pitää siviilissäkin varsinkin jos on saanut ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ruokatunnin jälkeen työt jatku?
Siis tarkoittaako tuo otsikko että naapuri on muualla töissä, tulee sitten ruokikselle kotiin? Ja siitä pitäisi ap:n mielestä lähteä takaisin töihin?
No nyt ehkä ymmärrän mitä ap tarkoittaa mutta en edelleenkään aloituksen pointtia. Mistä ap edes tietää milloin sillä on ruokis tai että tulisi ruokista varten kotiin?
Eipä näytä ap:lla olevan töitä kun ehtii tarkkailla naapurin ruokiksetkin. Noloa.
Jos se tekee lyhennettyä päivää? Tai pitää saldoja pois, ja lomailee iltapäivät? Tai se on aloittanut työt jo aamuyöllä, jolloin tunnit tulee täyteen lounaan nurkilla?
Vierailija kirjoitti:
Häpeää olla työtön?
Kyllä minäkin häpeäisin, jos olisin työtön.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näytä ap:lla olevan töitä kun ehtii tarkkailla naapurin ruokiksetkin. Noloa.
Etätöitä tehdään ja kotitoimiston ikkunasta näkyy kaikki pumminaapurien toimet.
No jos hän on puolipäivätyössä siis osapäivätyössä.
Ja mitäs sulle ap kuuluu naapurisi työssöolo tai työssäolon olemattomuus.
Missäs töissä itse olet, kun on aikaa seurailla noin tarkkaan naapurin kaikki hommat.
Mihis aikaan naapurisi lähtee töihin? Hänhän voi lähteä duuniinsa vaikka jo klo neljäksi tai viideksi.
Olet varsinainen stalkkaaja, joutilas typerys.