Oon maksanu koko ikäni veroja, Voisiko niillä rokottaa ensin suomalaisia ja minut
Sen jälkeen muita maita, kai nekin on verojaan maksaneet? Onko kohtuuton pyyntö? Joutuuko tästä kommentista vankilaan?
Kommentit (24)
Ei kai tyhmyydestä vankilaan joudu ja typerästä mielipiteestä.
Sosialismissa kyllä annetaan rokotteita korruptoituneille valtion virkamiehille muihin maihin.
Minusta rokotus voisi olla maksullinen. Se maksaa joka pystyy.
Vierailija kirjoitti:
25 000 000 000 jeuroo velkaa, ihan asiallinen kysymys ja mielipide.
Kiinalaiset ja venäläiset rokotteet voi antaa innokkaimmille rokotettaville.
Jatka vaan verojen maksua. Eihän niitä pakko oo maksaa, voi olla saajapuolellakin😜
Itse ottaisin koronarokotteen lähimmällä terveysasemalla, se sattuu olemaan yksityinen. Voisin maksaa 50e rokotteesta (en tarvitse kuin sen ensimmäisen annoksen).
Vierailija kirjoitti:
Ap:n rokote meni Itä-Eurooppaan, ja ap saa Koronan? Tyhmähän se on typerällä mielipiteellä, onneksi ei sentään vankilaan.
Solidaarisuutta. Älkää olko niin itsekkäitä.
Ei voi. Suomeen tilattiin rokotetta yhdeksälle miljoonalle siksi, että siirtomaiden työläiset voidaan rokottaa myös ja jopa ensin.
Ilmeisesti ap viittaat tuohon Pekan allekirjoittamaan vetoomukseen, että EU antaisi piikeistään 'itä-eurooppaan' (? Ne on jo kaikki EUn jäseniä, seuraavaksi vastassa Aasian maat...) - niin olen kanssasi 1000000% samaa mieltä! Suomessa on saatu piikitettyä joku 5000 hoitsua mut eihän meillä muilla niin kiire, josko koskaan tarvitaan, annetaan nyt solidaarisesti vaan ihmeessä Ukrainaan ja Valko-Venäjälle ja muihin mukaviin pikku naapureihin 🤬🤯
Nyt valoja Pekka ja tervettä järkeä - tai itse asiassa järkeä vetäytyä koko ministerin pestistä, et nauti kansan luottamusta!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Suomeen tilattiin rokotetta yhdeksälle miljoonalle siksi, että siirtomaiden työläiset voidaan rokottaa myös ja jopa ensin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/612398fa-5652-463e-a122-a1c0b6cee…
Vierailija kirjoitti:
No mistäs tuollaisen luvun tempaisit ?
Niitähän on tilattu vain eun yhteistilauksena mistä jyvitetään kaikille osallistujamaille.
Nyt vähän valoja tähän ketjuunkin. Suomalaiset rokotetaan ensiksi, ja sitten katsotaan, jos jotain yli jää. Oletteko edes lukenut kyseistä uutista loppuun?
Toki jos tätä palstaa on uskominen, korona on huijaus, eikä kukaan täysijärkinen edes halua koko rokotetta. Ota tästä nyt selvää.
Mä en ainakaan halua sitä piikkiä. Toivonkin, että meille ei tule niitä riittävästi, ettei sitä edes tulla minulle tarjoamaan.
Sanna on veroeurot lähettänyt Italiaan ja Espanjaan. Siellä nauretaan nyt tätä outoa kansaa, joka kuuluu venäjään, samalla kun vietetään siestaa ja juodaan sangriaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän valoja tähän ketjuunkin. Suomalaiset rokotetaan ensiksi, ja sitten katsotaan, jos jotain yli jää. Oletteko edes lukenut kyseistä uutista loppuun?
Toki jos tätä palstaa on uskominen, korona on huijaus, eikä kukaan täysijärkinen edes halua koko rokotetta. Ota tästä nyt selvää.
"Jos jotain jää yli..." - uskotko tuohon itse?
Sitten kun joka ikinen iikka haluava mukanaolevissa jäsenmaissa on saanut rokotteensa sen jälkeen "ylijääville" annoksille löytyy varmasti monta tarvitsevaa. Niitä on ihan idioottimaista ruveta vielä jakamaan (sittenhän nuo maat vaan jäävät odottelemaan eikö sitä laumasuojaa saada ikinä aikaiseksi).
Tuollaiset paperit on populisista nuoleskelua ja toivon todella, etteivät suomalaiset ole niin tyhmiä, että tämä veto saisi Pekan jotenkin kansan suosioon 🤯
Ne maksamasi verot on jo käytetty. Eikä ne riittäisikään kaikkien suomalaisten rokotuksiin.