Ahdistaa helkkaristi ne Norjan maanvyöryyn jääneet ihmiset ja lemmikit
Minulla on ahdistus päällä ja menin typeryyksissäni lukemaan uutisen, jossa kerrottiin hukassa olevan edelleen mm. 13-vuotias tyttö, pari koiraa ja toistakymmentä kissaa. Nyt ahdistaa sitten kahta kauheammin ajatella noiden kohtaloa. Ihmiset ovat jo todennäköisesti kuolleet, mutta montako kissaa siellä sinnittelee vielä hengissä jossain pienessä kolossa :( Itkettää. Aivan käsittämättömän hirveä tapaus, josta nuo osallisena olleet ihmiset tuskin koskaan toipuvat kokonaan.
Kommentit (12)
Googleta se jenkkikundi, joka änki itsensä kallionkoloon ja kuoli sinne, koska sitä ei saatu vedettyä ulos ja ahdistu triplasti. Tai no, säästän googlettamiselta, tässä ole hyvä:
Minuakin ahdistaa.. :( Eläinten kohtalo erityisesti..
Vierailija kirjoitti:
Googleta se jenkkikundi, joka änki itsensä kallionkoloon ja kuoli sinne, koska sitä ei saatu vedettyä ulos ja ahdistu triplasti. Tai no, säästän googlettamiselta, tässä ole hyvä:
Tämä oli ihan karmea tapaus ja vielä omaa tyhmyyttä. Kuvitella sitä tunnetta kun et enää pääse eteen, et taakse ja ympärillä on vain kiveä.
Kai sieltä koloista on jo happi loppunut, ja hypotermia iskenyt.
Minulla ahdistaa ne asukkaat, joiden talo on juuri siinä kuopan vierellä edelleenkin. Ajattelee, että oma talo saattaa mennä milloin hyvänsä ja ovat olleet todella onnekkaita, varmaan kokevat jonkinlaista syyllisyyttä kun selvisivät.
Minua ahdistaa kun pitää huomenna mennä töihin ja istua tylsässä palaverissa. V*ttu kun ei saa tehdä etätyötä!
No jo on ahdistuksen aiheet. Kannattaisi keskittyä vain asioihin, joihin voi itse vaikuttaa. Ei ahdistaisikaan.
Minua ahdistaa, että jotakuta ahdistaa joidenkin tuntemattomien karvaturrien kohtalo, kun maailmassa on oikeitakin ongelmia.
3 koiraa on löytynyt elossa, ajattele niitä <3
Vierailija kirjoitti:
3 koiraa on löytynyt elossa, ajattele niitä <3
Ei pysty, kun pakko ahdistua jostain. Siksi keskitys niihin kissoihin, joita ei ole löydetty.
t. ap
Unohtuiko korona hetkeksi?