Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se huoltomiehen työ jos suihku vuotaa "välistä"?

Vierailija
06.01.2021 |

Suihku kun on päällä, niin sieltä välistä tihruaa myös vettä.. ? Onko se vuokraisännän homma vai huoltomiehen?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin sanottiin ett huoltomies vaihtaa uuden suihkupään ja se vesijohto kuuluu omistajalle. Eli kumpi on rikki. Ja joo, en vitussa vaihtaisi ite, koska ei TARTTE. Yks syy miks asun vuokralla on just se ett muut saa juosta rautakaupas mun puolesta..

Vierailija
42/49 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoltomiehen.

Mistä välistä? keskeltä letkua vai siitä letkun ja hanan liityntäkohdasta.

Oraksen pidesuihkut ainakin on nykyään varustettu niin surkealla tiivisteellä, että tarttee vaihtaa uusi tiiviste heti aluksi.

Joo, Oraksen bidee-suihkuissa on sellainen kiva ominaisuus, että se suorittaa vessan lattian huuhtelun samalla, kun käytät suihkupäätä intiimihygieniaan.

Sain Orakselta ilmaiseksi uuden suihkupään, kun laitoin noottia. Eihän nuo pitkään pysy vuotamatta, käytti bidesuihkua tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vit, se on kierteellä kiinni aukaise itse ja laita uusi tiiviste, uusavuttomia on yllättävän paljon,.

Vuokraisäntä.

Mistä tollasen saa ostettua ja onko helppo naisen laittaa?

Ihan vaikka tokmannilta tai rautakaupasta, niin ja prsismassakin on.

ja mikä nimeltään? Ja käykö sama kaikkiin suihkuihin? Ja miten avaan se laitan uuden?

Anna olla, soita sille huoltomiehelle kun ja kato vierestä kun laittaa että opit.

Ei kuulu huoltomiehelle suihkuletku, no kyllä se voi sen työn tehdä mutta silloin joudut itse maksamaan, muissa vuodoissa kulut menee taloyhtiölle.

Vierailija
44/49 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä bideesuihku alkoi vuotaa, kysyin kuuluuko vuokranantajalle, huoltomies tuli vaihtamaan seuraavana päivänä.

Vierailija
45/49 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin sanottiin ett huoltomies vaihtaa uuden suihkupään ja se vesijohto kuuluu omistajalle. Eli kumpi on rikki. Ja joo, en vitussa vaihtaisi ite, koska ei TARTTE. Yks syy miks asun vuokralla on just se ett muut saa juosta rautakaupas mun puolesta..

Köyhät asuu vuokralla, niillä ei ole vaihtoehtoja. :D

Vierailija
46/49 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä bideesuihku alkoi vuotaa, kysyin kuuluuko vuokranantajalle, huoltomies tuli vaihtamaan seuraavana päivänä.

Siinä ei mitään huoltomiestä tarvi, lapsikin osaa avata kierteet. Typerää hommaa käyttää kallista huoltomiestä yksinkertaisissa hommissa joka vielä laskuttaa tarvikkeista lisähintaa verrattuna kun ostaisit itse kaupasta.

Vierailija
47/49 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät asuu vuokralla, niillä ei ole vaihtoehtoja. :D

Käydään ihan töissä ja kivasti menee kun ei oo mukuloita tai muuta. Laiskoja kyllä ollaan ja mukavuudenhaluisia, eikä paljoa rempat kiinnosta..sit voi aina muuttaa muualle. En aio ikinä ostaa kämppää. Jos se sua ketuttaa, niin voi voi.

Vierailija
48/49 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi kiertää? Et taida ymmärtää edes missä vika kun et osaa kertoa tarkkoja ohjeita. Johan nsaoin että yritin kiertää, mutta ei siellä edes ollut mitään mustaa rengasta.

No laita sinne tiiviste, jos semmoinen puuttuu.

Tää on ihan älytön neuvo. Menepä rautakauppaan ja ala etsiä suihkuletkun tiivistettä! Mistä löydät? Myydäänkö niitä edes erikseen, ettei vain tarvitsisi ostaa koko letkua tai suihkupäätä uudestaan. En ainakaan ole nähnyt niitä mustia litteitä muovirenkaita missään.

Ja jos löytyy, millä nimellä? Ja onko monia tuotemerkkejä, joihin kaikki tiivisteet ei käy?

Plus että suihkuletkua ei ainakaan helposti saa irti hanasta, jos se on tiukkaan kierretty, täytyy olla työkalu. Jos nimittäin vuotaa siitä hanan ja letkun kiinnityskohdasta.

Itse ostin uuden letkun, oli vaikea laittaa, putoili, sain paikalleen, huomasin että vettä pursuaa juuresta, purin systeemin, huomasin lattialla mustan tiivisteen, aha, kuuluu varmaan tähän, päättelin, laitoin letkun päähän, vuoto väheni mutta ei lakannut, vaikka kokeilin monta kertaa. Ostin uuden letkun, jota en ole vielä jaksanut yrittää laittaa paikoilleen. Asun omassa talossa, joten ei voi vuokraisäntää vaivata...

Vierailija
49/49 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi kiertää? Et taida ymmärtää edes missä vika kun et osaa kertoa tarkkoja ohjeita. Johan nsaoin että yritin kiertää, mutta ei siellä edes ollut mitään mustaa rengasta.

No laita sinne tiiviste, jos semmoinen puuttuu.

Tää on ihan älytön neuvo. Menepä rautakauppaan ja ala etsiä suihkuletkun tiivistettä! Mistä löydät? Myydäänkö niitä edes erikseen, ettei vain tarvitsisi ostaa koko letkua tai suihkupäätä uudestaan. En ainakaan ole nähnyt niitä mustia litteitä muovirenkaita missään.

Ja jos löytyy, millä nimellä? Ja onko monia tuotemerkkejä, joihin kaikki tiivisteet ei käy?

Plus että suihkuletkua ei ainakaan helposti saa irti hanasta, jos se on tiukkaan kierretty, täytyy olla työkalu. Jos nimittäin vuotaa siitä hanan ja letkun kiinnityskohdasta.

Itse ostin uuden letkun, oli vaikea laittaa, putoili, sain paikalleen, huomasin että vettä pursuaa juuresta, purin systeemin, huomasin lattialla mustan tiivisteen, aha, kuuluu varmaan tähän, päättelin, laitoin letkun päähän, vuoto väheni mutta ei lakannut, vaikka kokeilin monta kertaa. Ostin uuden letkun, jota en ole vielä jaksanut yrittää laittaa paikoilleen. Asun omassa talossa, joten ei voi vuokraisäntää vaivata...

En tiiä myydäänkö yhtä kappaletta missään, mutta jää tästä varalle. Biltemasta kumitiivisteitä https://www.biltema.fi/rakentaminen/lvi/putkistot/viemariputket/kumitii…

Letkun liitos onkin ahtaassa paikassa, jos sen joutuu vaihtamaan ja tarvii työkaluja.

T. Mr.Mister

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan