miksi melkeen kaikki on koukussa mäkin euron juustoihin?
Kommentit (28)
No ei kyllä koukussa, mutta joskus täytyy saada vatsa täyteen nopeasti ja halvalla. Silloin puoli tusinaa euron juustohamppareita ajaa sen asian.
En ole kuullut kenestäkään. Käynkin vain Hesessä, koska siellä myydään rukiista.
En muista minä vuonna olisin viimeksi käynyt mäkkärissä enkä usko silloinkaan ostaneeni euron juustoa. Tuplajuuston ehkä.
En tunne ketään joka kävisi usein missään pikaruokapaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on hyviä ja halpoja. Niitä 5-8 riippuen nälän voimakkuudesta.
Halpoja kyllä mutta 5-8 €:lla saattaisi saada jo oikeaa ja monipuolisempaa ruokaa...., jolla pitää nälkää loitolla.
Voin sanoa että nälkä lähtee paremmin kun käytte salesta ostamassa hkn sinistä ja juotte piimää tai kurria kyytipojaksi
Mä en ole ikinä syönyt euron juustoa :)
Tosin suosin suomalaista sekä majoneesia hampparissa, joten haen heseltä.
Täytyisköhän tuo kulttuurielämys käydä kokemassa jossain välissä....
Vierailija kirjoitti:
Valtio laittaa huumeita hampurilaisiin -Jokke Pappa
Eikö se olekaan Bill Gates, joka niin tekee?
No en tiiä kanssa ketään joka niihin olisi koukussa, mutta niiden suosio kai perustuu helppouteen ja siihen että se on 1€/kpl eikä mitään 1,95€.
Kyllä jos mäkkärissä kavereiden kanssa käydää niin porukka ottaa tuplajuustoa vähintäänkin tai el maco aterian tms. eikä 10 euron juustoa.
Lapsena porukat haki kyllä joskus ison satsin näitä jos oli kiire ja haluttiin pientä arjen luksusta tms.
Itse en ostaisi edes nälissään. On paljon parempia ja terveellisempiäkin vaihtoehtoja. Halpoja ovat toki.
En kyllä tiedä ketään, joka olisi. Joten en voi vastata.