Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kannata ostaa fairy platinum tabletteja

Vierailija
06.01.2021 |

Ostin eilen kyseisiä tabletteja ja jo kaupassa käsiäni alkoi kutittaa. Jo pelkän avaamattomana pakkauksen tuoksu oli voimakas nenään kaupassa, mutta ostin silti, kun oli sentään ollut paras testfaktan vertailussa (hölmö minä).

Kotona laitoin pussin keittiön lattialle ja siinä se sai olla avoimena koko illan, kun laitoin pesukoneeseen peseytymään tällä tableteille ajattelemani säilytysastian.

Tuoksu oli huumaavan voimakas koko illan pelkästä avonaisesta pussista käsin. Ja voimakas oli haju myös pesukoneen ohjelman loputtua ja koneen avattuani.

Käsiä ja nyt myös kasvoja kutitteli koko illan mittaan. Illalla nakkasin tabletit pestyyn rasiaansa ja rasia kaappiin.

Yöllä heräsin siihen, että tuo voimakas haju leijaili jopa yläkertaan saakka ja lähdin alas, laitoin koneen pyörimään ilman pesuainetta ja nakkasin loput fairy tabletit roskikseen.

Aamulla herätessäni kurkkuni oli rutikuiva (ei minulle ominaista ollenkaan). Laitoin täystuuletuksen huusholliin. Täytyy ihmetellä mitä myrkkyä voidaan marketissa myydä. Ei ole tällaista kokemusta hetkeen ollut!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiusasi tuoksu jo kaupan käytävällä. Jotain on muuttunut aiempaan verrattuna.

Tosi ongelma tuli tuplahuuhtelun käytönkin jälkeen esille vasta, kun pesin kotimaisen teräskattilan tiskikoneessa, jossa olen niita vuodesta 1985 pessyt silloin tällöin. Välillä pesen ne käsin.

Kattiloiden pohja syöpyi aivan harmaaksi. Hackmanin teräskattilan pinta on kuin poltettua lasittamatonta savea. Vaaleita valumia on kiilotetun teräksen pinnassa kattilan sivuilla. Miten ihmeessä Fairy Platinum syövytti pohjan pilalle yhdessä! pesussa?

Keraamiselle tasolle en voi noita enää laittaa naarmuttamaan. Toisen täysteräskattilan mentyä pilalle pistin pussin pois ja Fairyn maahantuoja hyvitti pussin hinnan ja "lupasi" tutkia asiaa. Saahan nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla