Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata ostaa fairy platinum tabletteja

Vierailija
06.01.2021 |

Ostin eilen kyseisiä tabletteja ja jo kaupassa käsiäni alkoi kutittaa. Jo pelkän avaamattomana pakkauksen tuoksu oli voimakas nenään kaupassa, mutta ostin silti, kun oli sentään ollut paras testfaktan vertailussa (hölmö minä).

Kotona laitoin pussin keittiön lattialle ja siinä se sai olla avoimena koko illan, kun laitoin pesukoneeseen peseytymään tällä tableteille ajattelemani säilytysastian.

Tuoksu oli huumaavan voimakas koko illan pelkästä avonaisesta pussista käsin. Ja voimakas oli haju myös pesukoneen ohjelman loputtua ja koneen avattuani.

Käsiä ja nyt myös kasvoja kutitteli koko illan mittaan. Illalla nakkasin tabletit pestyyn rasiaansa ja rasia kaappiin.

Yöllä heräsin siihen, että tuo voimakas haju leijaili jopa yläkertaan saakka ja lähdin alas, laitoin koneen pyörimään ilman pesuainetta ja nakkasin loput fairy tabletit roskikseen.

Aamulla herätessäni kurkkuni oli rutikuiva (ei minulle ominaista ollenkaan). Laitoin täystuuletuksen huusholliin. Täytyy ihmetellä mitä myrkkyä voidaan marketissa myydä. Ei ole tällaista kokemusta hetkeen ollut!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kauhea käry noissa

Vierailija
2/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pussi kuuluu sulkea eikä jättää avoimeksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ongelma sinulla. 

Vierailija
4/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait päähäsi syödä niitä tabletteja? Entä kannattiko hieroa naamaa sellaisella? Puhkaisitko sen tabletin esim. saksilla ennen sitä naamaan hieromista?

Vierailija
5/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noissa tosi kova tuoksu. On varmaan joku ainesosa joka on sulle allergisoiva.

Mä käytän noita n. yhden kuukaudessa, putsaa pois rasvat yms. Muuten käytän edullisempia tuoksuttomia.

Vierailija
6/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra platinum on ollut paras rasvan poistoon. En ole sitä löytänyt enää. Tuo Platinum ei ole niin hyvä valitettavasti.

Vierailija
7/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako myrkkyjä!

Rasvan saa pois hyvin yksinkertaisilla konsteilla: laita lautaselle kuumaa vettä vähäksi aikaa, kaada se pois ja pyyhi rasva talouspaperilla.

Sitten tiskaat käsin, ilman myrkkyjä.

Tarvittaessa toista alkukäsittely.

Ja tietysti ruoanjätteet ensin pois, mutta ei lavuaariin.

Vierailija
8/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain noita kaupanpäälle kun ostin tiskikoneen. Se paketti laitettiin kuljetuksen ajaksi tiskikoneen sisälle. Kone päästiin asentamaan vasta viikko toimituksen jälkeen. Avaamaton pakkaus haisi niin voimakkaasti läpi, että hajusti koneen sisältä pitkäksi aikaa. En käyttänyt niitä tabletteja ollenkaan vaan lahjoitin paketin naapurille.

Vierailija
9/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan tajua, miksi astianpesukonetableteissa pitää olla tuoksu. 

Vierailija
10/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ostako myrkkyjä!

Rasvan saa pois hyvin yksinkertaisilla konsteilla: laita lautaselle kuumaa vettä vähäksi aikaa, kaada se pois ja pyyhi rasva talouspaperilla.

Onko tämä jonkun epäekologisen yksinasujan neuvo?

Vierailija
11/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin oli outo kokemus. Siinä pussissa on valmiina tiivis sulkija, sellainen pakastepussityyppinen. Ei mitään hajuja mihinkään.

Vierailija
12/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo haisee, mutta parhaiten pesee myös astiat. Kädet pesen huolellisesti tabletin käsittelyn jälkeen. Pussi meillä säilytetään suljettuna roskiskaapissa. Ei haise läpi.

Vierailija
13/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ostako myrkkyjä!

Onko tämä jonkun epäekologisen yksinasujan neuvo?

Ekologisen. Eikö järki sano että rasva imeytyy paperiin?

Vierailija
14/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi virhe oli varmaan juurikin, että pidin pussia avonaisena keittiön lattialla, mutta ei tullut pieneen mieleenkään, että noin tujua ainetta on kyseessä. Ikinä kun ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia astianpesukoneaineiden kanssa.

Kädet pesin huolellisesti aina käsiteltyäni pussia/tabletteja, mutta siitä huolimatta tuo kutina. Eli tosiaan jotain allergista reaktiota varmasti kyseessä, tuo kurkun voimakas kuivaminenkin viittaisi siihen.

Ap

Vierailija
15/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone on turhake. Ettekö ajattele luontoa mitä myrkkyjä käytätte?

Nehän valuvat ympäristöön vedenpuhdistamoiden kautta.

Astioissa on jäämiä teknokemian myrkyistä ja te syötte niistä astioista.

Vierailija
16/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt niitä jo vuosia. Mutta mä olenkin normaali.

Vierailija
17/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras konepesuaine.

Vierailija
18/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ajassa kun laitat lautasen koneeseen, olisit sen jo tiskannut( oikeaoppisesti).

Vierailija
19/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti paras konepesuaine.

Niin on. Puhdasta tulee aina.

Vierailija
20/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käyttänyt niitä jo vuosia. Mutta mä olenkin normaali.

Tuo nyt oli tyhmä kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi