Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon työtön ja ostin viikko sit PALJON -60% naudan fileepihviä jota laitoin pakkaseen, ja nyt just paistoin

Vierailija
06.01.2021 |

MMMM on niin hyvää ranskalaisia pihviä valkosipulimaustevoita grillimaustetta! COCA-COLAA

Olen 34v mies

Mitä siihen sanotte?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tasan ei käy onnenlahjat. Itse tilaan laadukkaasta ravintolasta lounaan.

Vierailija
2/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asia, ettei mennyt hävikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että hyvin taktikoitu. :)

Itsekin työttömänä välillä hommaan niitä naudan lehtipihvejä 2kpl/11e, sitten saa pihviä maustevoin ja lohkoperunoiden kanssa kahtena eri päivänä.

Vierailija
4/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisi tosi paljon, jos olis pakastin pullollaan punaista lihaa. Ei kiitos mulle. Ja skippaan myös ton kokiksen, jota juo vain... no, tiedätte kyllä...

Vierailija
5/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon että hyvin taktikoitu. :)

Itsekin työttömänä välillä hommaan niitä naudan lehtipihvejä 2kpl/11e, sitten saa pihviä maustevoin ja lohkoperunoiden kanssa kahtena eri päivänä.

tosi edullista hei. Varmaan Pirkkaa?

Vierailija
6/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Selvää säästöä.

Vierailija
7/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa kunnon pihviä nam..

Vierailija
8/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attelen, että jos jokainen nainen kertoisi täällä aina kun kokkaa, palsta ois aika täynnä näitä avauksia.

Vierailija
9/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuosi sitten oli ammuut samanhintasia normihintaisina mitä nytten viimeisen päivän alessa, kovasti on noussut hinnat. Possukin noussut muttei yhtä paljoa. Nyt korona-aikana en ole viitsinyt käydä katsomassa olisiko joulukinkkuja ollut alessa, mutta ennen jouluahan oli kuutta euroa halvimmat siinä missä alle kolme vielä vuosi sitten, ennen joulua.

Kanankoivet oli parin viikon välein tarjouksessa euron kilo kun euroon siirtyivät, nyt päälle kahta euroa normaalihinta eikä tarjouksia ole kuin harvoin, silloinkin puolitoista euroa. K-Kaupoissa oli 3,99 lohta, nyt tarjouksissa 9,99.

Kahvia sai eurolla useasta paikasta kupillisen, nyt viimeksi r-kioskillakin taisi olla 2,50 kun (toisen henkilön) veikkauksia kävin viemässä, mieli kyllä teki kahvikupposta muttei semmoseen hintaan.

Ennen euroa oli joissain paikoissa kahvia parilla markalla, hinnan nousu alkoi heti euroon siirryttyä mutta tulot ei nouse. Kahvi ja pulla oli vitosen. Nyt jos menee kahvilaan niin kahvi 2,60 tai 2, 80 maksaa kahvi ja siihen melkein vitosen viineri päälle ihan tavallisessa kahvilassa, huolto-asemien hintoja ei ole tullut käytyä katsomassa, ehkä niissä vähäsen halvempia.

Vierailija
10/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen aina noin että ostan fileetä tarjouksesta, pakastan.. paistan ja nautin punaviinin kanssa. Tarjoan joskus ystävillekin.

Vierailija
11/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole pakastinta, uunia eikä liettä. En ole saanut lämmintä ruokaa alkukesän jälkeen. Kylmän ruoan syöminen on pitkän päälle inhottavaa, mutta rahaa ei ole ravintolaruoan tilailemiseen, enkä itse pääse mistään hakemaankaan. Pizzoja ynnä muuta roskaruokaa varmaan saisi halvemmalla, mutta niitä en halua.

Vierailija
12/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ihanaa. En ole noita kalliimpia naudanlihoja koskaan syönyt, jostain paistista teen joskus.

Itse ostin -60% possun sisäfileen, en ole sitäkään ennen syönyt, en tiedä paistaisinko tänään vai pistäisinkö pakkaseen.

Vierailija
13/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäiselle naiselle ei maistuisi yhtähyvin. 

Vierailija
14/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika velho!

Vierailija
15/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
16/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole pakastinta, uunia eikä liettä. En ole saanut lämmintä ruokaa alkukesän jälkeen. Kylmän ruoan syöminen on pitkän päälle inhottavaa, mutta rahaa ei ole ravintolaruoan tilailemiseen, enkä itse pääse mistään hakemaankaan. Pizzoja ynnä muuta roskaruokaa varmaan saisi halvemmalla, mutta niitä en halua.

Viidelläkymppiä ollut usein tarjouksessa normihinnaltaan satasen mikroaaltouuneja joissa myös grillitoiminto mikron lisäksi, siihen päälle keittolevy niin kaikki tarvittava on eikä vie paljoa tilaa.

https://hinta.fi/1821997/whirlpool-mwp-103-w

Tuossa verkkokaupasta toimitettuna 83 euroa (toinen ylhäältä.)

https://hinta.fi/g73/liedet

Liesiä, osassa uuni mukana.

https://hinta.fi/haku?q=keittolevy

Keittolevyjä, alta parikymppiä halvimmat.

Kinkkua ei mahdu paistamaan mutta muulle ruoalle riittää jos yhdelle tekee. Parempi ehkä kuitenkin erillinen mikro ja erillinen pikku-uuni mikäli tilat riittää.

Postitse tuovat kotiin asti jos netistä tilaa, hintaseurantasivustoilta voi katsella ja erikseen gigantin, powerin ja veikon koneen tarjoukset. Välillä aina tarjous että kotiintoimitus ei maksa erikseen, aiemmin oli usein sunnuntaisin mutta ehkä vaihtunut nyt koronan myötä.

Vedenkeitin minimissään kannattaa olla että jotain lämmintäkin saa näin talvikeleillä, vihreää teetä vaikka juo.

Vierailija
17/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luu serit ostaa tarjousruokaa

Vierailija
18/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias, joka pilaa pihvin Coca Colalla ja ranskalaisilla, on pahasti jälkeen jäänyt.

Vierailija
19/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Induktiotaso on sata kertaa parempi kuin rautalevy. Tekee vedenkeittimestäkin turhakkeen.

Vierailija
20/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain homosexuell juo teetä, vihreää.