Hanna G sanoi itkeneensä kun söi ekan kerran avokadopastaa. No tein äsken avokadopastaa ja...
...itku tuli lähinnä siitä, että avokaadot ovat niin kalliita. Eihän tässä nyt ole mitään ihmeellistä?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi?!🤣
Maksuttomaksi pyydetyssä matkailuautossa saatuja/pyydettyjä ruokia syödessä, ihqun sometuksen mainingeissa roikutaan oman nimen perässä palstoilla: raskautetun perheen "ilmiantakaa ilmainen" -kiertuetta ihmetelleet kommentit ja ketju poistettu! Hanna, oikeesti nyt hei😂Voi sentään. Onpa raskasta yrittää tukahduttaa tuollaista elämäntapaa oudoksuvaa keskustelua. Poistetussa ketjussa kyseltiin miksei vaan tee töitä kokkina kaikkien noiden asioiden saavuttamiseksi, jotka me muut ostetan ihan itse? Miksi ne pitäisi aina saada? Tuota konseptia en vaan käsitä.
Kaikki bloggaajat on maksettu yhteistyö-porukkaa. Ei eroa mitenkään muista. Samahan tuo onko ilmainen asuntoauto vai möksä sisusteineen.
Pastan kanssa en kyllä avocadoa söisi. Vaan aika herkkua on avocado-mousse: sulatettu tumma suklaa ja muussattu avocado sekaisin. Mukaan vaikka mantelirouhetta.
Kokeilin tuota joskus, ihan hyvää oli, mutta ei missään nimessä itkettävän hyvää. Moni muu ruoka on ollut parempaa, myös itse tekemistäni. Ehkä jos Alexanderilla olisi ravintola jossa tekisi tuota itse, kävisin kokeilemassa, jos olisin sopivasti hoodeilla. Ja varaisin paketillisen nenäliinoja mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi?!🤣
Maksuttomaksi pyydetyssä matkailuautossa saatuja/pyydettyjä ruokia syödessä, ihqun sometuksen mainingeissa roikutaan oman nimen perässä palstoilla: raskautetun perheen "ilmiantakaa ilmainen" -kiertuetta ihmetelleet kommentit ja ketju poistettu! Hanna, oikeesti nyt hei😂Voi sentään. Onpa raskasta yrittää tukahduttaa tuollaista elämäntapaa oudoksuvaa keskustelua. Poistetussa ketjussa kyseltiin miksei vaan tee töitä kokkina kaikkien noiden asioiden saavuttamiseksi, jotka me muut ostetan ihan itse? Miksi ne pitäisi aina saada? Tuota konseptia en vaan käsitä.
Kaikki bloggaajat on maksettu yhteistyö-porukkaa. Ei eroa mitenkään muista. Samahan tuo onko ilmainen asuntoauto vai möksä sisusteineen.
Ei todellakaan ole! Tässä tapauksessa ero on just tuo massiivinen skaala, lapsiperheen ruuista alkaen kaikki pyydetään lahjaksi, "mainostuksen" varjolla.
Paljon, todella paljon, Hannaa menestyneempien somevaikuttajien tileillä ei moista näe. Niissä kerrotaan omasta elämästä ja persoonasta ja mainokset pienenä osana sitä. Ei noin ettei mitään elämää vaikuta olevan ellei kaikkea saa ilman omaa rahaa. Keski-ikäisillä ihmisillä joilla pitäisi olla oikeat ammatit joista saa palkkaa, jolla taas hankkia tarvittavat asiat, ei pyytelemällä.
Tuo avokadopasta ei edes ole Hanna G:n kehittämä. Olin innostunut välimeren ruoasta joskus 2000-luvun puolivälissä ja lainasin kirjastosta ruokakirjoja. Tuo avokadopasta oli jossain niissä. Kokkasin sitä itsekin muutamia kertoja mutta ei ollut minun juttu. En muista enää reseptiä joten onhan Hanna voinut vähän säveltää jotain omaa sekaan mutta noita avokadopastoja on tehty jo kauan aiemminkin ennen blogiaikoja.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin joskus. Jäi syömättä. En ymmärrä avokadon arvostusta, tai sitten minulla on vaan huono makuaisti.
Avokadoa syödään pääasiassa terveyssyistä, ei siksi että se olisi niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi?!🤣
Ei todellakaan ole! Tässä tapauksessa ero on just tuo massiivinen skaala, lapsiperheen ruuista alkaen kaikki pyydetään lahjaksi, "mainostuksen" varjolla.
Paljon, todella paljon, Hannaa menestyneempien somevaikuttajien tileillä ei moista näe. Niissä kerrotaan omasta elämästä ja persoonasta ja mainokset pienenä osana sitä. Ei noin ettei mitään elämää vaikuta olevan ellei kaikkea saa ilman omaa rahaa. Keski-ikäisillä ihmisillä joilla pitäisi olla oikeat ammatit joista saa palkkaa, jolla taas hankkia tarvittavat asiat, ei pyytelemällä.
Toinen tällainen on Sara Parikka, pelkkää yhteistyöpostausta ja tusinareseptien julkaisuja.
Avokado on ihan järjettömän pahaa, rasvaista ja sen kasvattaminen tuhoaa luontoa, samoin kuin soija. Oikeastiko jotkut kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä vetämällä sisuksiinsa tuotteita, jotka ovat yhtä pahoja kuin ne mitä he kritisoivat...
Miksi seuraatte näitä? Mulla ei ole instaa, koska ei kiinnosta jonkun tuntemattoman ihmisen kuvia katsella. Ei ennenkään ihmisiä muiden valokuvat kiinnostaneet, miksi nyt?
Vierailija kirjoitti:
Miksi seuraatte näitä? Mulla ei ole instaa, koska ei kiinnosta jonkun tuntemattoman ihmisen kuvia katsella. Ei ennenkään ihmisiä muiden valokuvat kiinnostaneet, miksi nyt?
Kai se on sama syy miksi kommntoit tätä ketjua. Eli kuulutaan johonkin yhteisöön.
rehellinen läskisoossi pöytään ja pulinat pois
😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex mies Alexander on ollut Hannan opettaja ruoanlaitossa. Hän on keittiömestari/ ravintoloitsija.
joo. On hienoa nähdä kuinka paljon Hanna on häntä kehunut ja miten hyvät välitä heillä yhä ovat. Myös eksän uuden puolison kanssa. Hienoa aina nähdä kun lasten paras menee sen ohi, että oltaisiin katkeri yms. toiselle ekspuolisolle.
Kukahan se eksän uusi puoliso on, Hietasen Annen kanssa ei ole ollut enää pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei se nyt niin kallista ole, toki riippuu kuinka ison satsin teit. Ne juustot maksaa huomattavasti enemmän.
Ja makujahan on monen laisia. Itse tykkään tuosta pastasta todella paljon (tosin juuston määrän puolitan, väillä jätän kokonaan pois) mutta ymmärrän kyllä ettei ole kaikkien juttu. Tosin mikä sitten olisi?
Itse kokeilin kerran, ja siitä tuli kamalaa. Avokadoa on kyllä hyviä. Missä oli vika?
Mitä tuo lainaneuvottelustoorit on? Onko heillä itsellään ehkä ollut ongelmia spekseillään saada satojen tuhansien lainaa?🤔
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän huonosti tunnettu fakta on, että Hanna ei sitä avokadopastaa koskaan siis itse keksinyt. Hän kirjoitti reseptin blogiinsa ja siitä tämä.... mutta kyseisen ruoan keksi hänen ex-miehensä Alexander Gullichsen. Tätä faktaa Alexander koitti joskus hieman oikaista toimittajille ja vastaaville, mutta avokadopastan "äiti" oli jo syntynyt. Ja kun ero tuli, niin Hannan mielenkiinto oikaista tätä faktaa loppui yllättävää kyllä kuin seinään.
Edes hänen ex ei sitä keksinyt. Reseptejä avocadopastaan on tehty ennen Alexanderiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo lainaneuvottelustoorit on? Onko heillä itsellään ehkä ollut ongelmia spekseillään saada satojen tuhansien lainaa?🤔
Juurikin. Ja tästäkin asiasta suuttui seuraajalle kun kysymys. Ja heti seuraaja poistoon.
Avokado on ihanaa, mutta pastan kanssa ei vaan nappaa. Sushiin ja TexMexiin sopii täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän huonosti tunnettu fakta on, että Hanna ei sitä avokadopastaa koskaan siis itse keksinyt. Hän kirjoitti reseptin blogiinsa ja siitä tämä.... mutta kyseisen ruoan keksi hänen ex-miehensä Alexander Gullichsen. Tätä faktaa Alexander koitti joskus hieman oikaista toimittajille ja vastaaville, mutta avokadopastan "äiti" oli jo syntynyt. Ja kun ero tuli, niin Hannan mielenkiinto oikaista tätä faktaa loppui yllättävää kyllä kuin seinään.
Ainakin itse vasta vähän aikaa Hannaa seuranneena, tuo on ihan yleinen tieto, jonka Hanna on kertonut
Minäkin tiesin, että se mies teki tuota pastaa, tarjosi Hannalle ja hyvää oli tämän mielestä. Enkä edes ole seurannut tätä Hannaa mitenkään, mutta pelkästään otsikot on riittänyt, että tietää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Lupasi julkaista sen. Siirtyi aina. Kerran kysyin sitä,koska olisin halunnut lukea. Kiukutteli ja kommentoi ettei hänellä ole mitään velvollisuutta tähän...???? Anteeksi. Itse puhui päiväkaupalla asiasta ja valitti. Ja lupasi julkaista.
En uskaltanut enää kommentoida. Äärimmäisen omituista ja häijyä käytöstä.
Juu näin on. Toi on jo taidettu keksiä opiskelijapiireissä aikoja sitten.