Hanna G sanoi itkeneensä kun söi ekan kerran avokadopastaa. No tein äsken avokadopastaa ja...
...itku tuli lähinnä siitä, että avokaadot ovat niin kalliita. Eihän tässä nyt ole mitään ihmeellistä?
Kommentit (111)
No se oli ruokana sellaista, että kyllä sitä nyt pystyi syömään, muttei todellakaan sellaista, mitä oikein tekisi mieli. Sellaista, mistä on vaikea sanoa, onko se hyvää vai pahaa - häilyy siinä välillä. Taisin toisen kerran joskus tehdä, mutta siihen on jäänyt.
Mä varmaan kans itkisin, jos joku pakottais mua syömään sitä.
Arvostaisit itse tekemääsi enemmän! Kyllä se itku sieltä vielä tulee. ;)
Mulla tuli itku siitä miten pahaa se on. Yks haarukallinen riitti, ei ikinä enää 😝
Yllättävän huonosti tunnettu fakta on, että Hanna ei sitä avokadopastaa koskaan siis itse keksinyt. Hän kirjoitti reseptin blogiinsa ja siitä tämä.... mutta kyseisen ruoan keksi hänen ex-miehensä Alexander Gullichsen. Tätä faktaa Alexander koitti joskus hieman oikaista toimittajille ja vastaaville, mutta avokadopastan "äiti" oli jo syntynyt. Ja kun ero tuli, niin Hannan mielenkiinto oikaista tätä faktaa loppui yllättävää kyllä kuin seinään.
No Hannan mies taisi tuohon aikaan olla yksi huippukokkeja. Ehkä makukokemus liikutti, varmasti oli parempaa kuin kotikokin tuotos ?
Kokeilin joskus. Jäi syömättä. En ymmärrä avokadon arvostusta, tai sitten minulla on vaan huono makuaisti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli itku siitä miten pahaa se on. Yks haarukallinen riitti, ei ikinä enää 😝
No kyllä sitä nyt söi, mutta on aika mitäänsanomatonta. Mausteita saa lyödä aika lailla, että joltain maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän huonosti tunnettu fakta on, että Hanna ei sitä avokadopastaa koskaan siis itse keksinyt. Hän kirjoitti reseptin blogiinsa ja siitä tämä.... mutta kyseisen ruoan keksi hänen ex-miehensä Alexander Gullichsen. Tätä faktaa Alexander koitti joskus hieman oikaista toimittajille ja vastaaville, mutta avokadopastan "äiti" oli jo syntynyt. Ja kun ero tuli, niin Hannan mielenkiinto oikaista tätä faktaa loppui yllättävää kyllä kuin seinään.
Ainakin itse vasta vähän aikaa Hannaa seuranneena, tuo on ihan yleinen tieto, jonka Hanna on kertonut
Niin. Ei se nyt niin kallista ole, toki riippuu kuinka ison satsin teit. Ne juustot maksaa huomattavasti enemmän.
Ja makujahan on monen laisia. Itse tykkään tuosta pastasta todella paljon (tosin juuston määrän puolitan, väillä jätän kokonaan pois) mutta ymmärrän kyllä ettei ole kaikkien juttu. Tosin mikä sitten olisi?
Hanna Kullikseen? Ööh....Gullichsen...........
Hän itki siksi, kun häntä kosittiin.
Mä tykkään siitä sitruunapastasta enemmän. Se on meidän ystävänpäivän ruoka usein. en tiedä oliko se aan vai Hannan resepti, vai mistä, mutta meillä maistuu.
Mua itkettää se, että ihmiset ostaa avokadoja, joiden kasvatuksen takana on aika ikäviä asioita. Euroopassa parempi tilanne, mutta Peru/Meksiko on jotain ihan hirveää..
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten se siihen sopii.
Leivän päälle kyllä
Kyllä se sopi siihenkin, mutta leivän päällä parempaa.
Hanna nyt pillittää milloin mistäkin. Hannan oma reseptihän on itkukana, jonka kastike on soijakastikkeesta, tomaattipyreestä ja kermasta kyhätty. Siihen verrattuna avokadopasta on kyllä itkettävän ihana gourmet-mättö.
Avokadopasta on aika hyvää, kunhan sen osaa tehdä oikein. Epäilen ettei moni osaa vaikka mistään vaikeasta reseptistä ei olekaan kyse. Niin, ja sehän ei tosiaan ole Hanna G:n keksintö.
Mitätön ruoka. En ymmärrä hypeä sen ympärillä. Itse en ole mikään superkokki, mutta sitä on kaksi kaveriakin tarjonnut ja ne on todellisia hifistelijöitä, toinen on vielä kokki ammatiltaan. Yhdelläkään kerralla en löytänyt jujua. Paljon melua tyhjästä, sanon minä!
En tiedä miten se siihen sopii.
Leivän päälle kyllä