Kokemuksia Dymosta-nenäsuihkeesta?
Sain tukkoiseen nenään reseptilääkkeenä Dymista-nenäsuihkeen. Onko jollakin siitä kokemuksia? Auttaako heti vai vasta säännöllisen käytön jälkeen?
Kommentit (9)
Toimii nopeasti. Kuivattaa limakalvoja. Käytä sen jälkeen nenäöljyä. Kuivuus aiheuttaa ikävää tunnetta. Nenän verenvuotoa.
Tehokas lääke on, mutta aivan järjettömän hirveän makuinen.
Minulla toimi hyvin aluksi, mutta sen jälkeen nenä tukkeutui entistä pahemmin. Ei sopinut minulle.
Ei auta. Voikohan näille tulla immuuniksi, sen verran kauan olen joutunut käyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Voikohan näille tulla immuuniksi, sen verran kauan olen joutunut käyttämään?
Kauanko olet käyttänyt? Minulla neljäs vuosi menossa ja yhä auttaa.
Kiitos kaikille kommenteista! Ensimmäisen kerran kokeiltu ja auttoi mielestäni vähän. En huomannut ainakaan heti erityistä pahaa makua.
Minäkin sain vasta tuon ja on auttanut hyvin. Lääkäri puhui että 3 viikon päästä rupeaa vasta auttamaan kunnolla mutta minulla rupesi tukkonen olo helpottamaan siinä 5 päivän kohdalla. Sehän pitää suihkasta oikeaan paikkaan, enemmän tuonne silmänurkkaa pois nenästä päin ja enemmän poskionteloon eikä vaan nenästä sisään, jolloin valuu nielusta maisteltavaksi. Minusta hyvän tuoksuinen, ihankuin joku kukka tai hyasintti :D
Mulla auttaa heti. On muuten ihan h...tin paha maku suussa suihkauksen jälkeen. Lääkärikin varoitti siitä.