Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KESKIVIIKKOA SYYSÄIDIT04**

02.08.2006 |

Avaanpa vaan pinon, palailen päivän mittaan! :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramikalle vielä sen varran, että tein lyhytlahkeisia, kun ajattelin, että voi sitten muuten pukea tavalliset vaatteet. Ja meillä on yhdet RV pitkälahkeiset alushousut (juu... kokoa 80, kun luulin, että meille tulee taas iiiiso vauva ja niissähän on vaippatarkoitukseen turhan matala vyötärö). Mutta nyt kun aattelen ,niin syksyn päälle pitkälahkeisetki ois ollu kätevät. Ja jos tekee lahjeosan värillisestä hahtuvasta, niin siihenhän ei tarvi pukea kuin body ja voi, että on hieno :) ... vieläköhän ite ehtis tehä ;)

Välillä piti ottaa mustikkapiirakka uunista ja vaihtaa Iikalle vaippa. Uuteen vaippaan kun on niin hyvä kakata. Vasurilla jatkuu.

Mies toisten kanssa kisoissa. Siksi päätin tehdä tuon piirakan. On niin tehnyt mieli ja ovat niin ahkerasti taas poimineet.

Näköjään en nyt muuta muistakaan.

Aavis, ootteko kunnossa?

Helleterkuin T@hti ja nelikko

Vierailija
22/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tosiaan mietitty mitä kannattaisi hankkia..

Vaunut tosin vanhat on ja rattaatkin niin ei viitsisi turhaan hankkia lisää. Mietin just talvea kun haen poikaa puolentoista kilometrin päästä tarhasta et riittääkö seisontapaikka? Vai ostaisiko sisaristuimen vai. Mut mietitään vielä. Onneksi ei ihan vielä ole kiire kun marraskuulla vasta LA.

KIitos kaikille vastauksista. Huomiseen.

Reeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vilkuttaa*

tilasin sit siivoojan, syyskuun alusta joka toinen vko 2h kerrallaan sovittiin alustavasti. Ihanaa, nyt saan kuukauden vaan sotkee ja tiedän, että joku tulee oikeesti siivoomaan nää sotkut ;) Vitsi vitsi.

Tänään on ollut kiva päivä. Extra-kiva oikeestaan. Ja huomisestakin on tulossa kiva päivä, poitsu menee mummulaan aamulla ja mä pääsen kaupungille lahjaostoksille kaverin kanssa aikuisseurassa! Palaan kuulolle sit iltapäivällä...

Jee jee, nyt on uppo-nallen aika. Kauniita unia kaikille!

äk

Vierailija
24/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... saan ajatella oikeita asíoita, en vain vaipan vaihtoa ja ulos lähtöä

... huomaan osaavani paljon asioita

... saan syödä lounasta ilman lapsia

... saan keskustella aikuisten kanssa muustakin kuin lapsista ja kodista

... lapset eivät roiku minussa, eivät edes illalla

... jaksan lapsiani paremmin

... saan kävellä työmatkat yksin reippaasti ja ajatuksissa

... huomaan, että lapseni ovat varsin kilttejä ja hyvätapaisia ja saan heistä postiivista palautetta

Pile, toisen työpäivän hurmokseessa

Vierailija
25/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin käytiin tänään päiväkodissa :-) Vastassa oli (äidille) tuttu täti, joka kohteli Lilliä kunnioittavasti ja nätisti, ei tunkenut liian lähelle vaan antoi Lillin ottaa oman aikansa tutustumiseen. Äidille maistui kahvi ja Lilli tutustui leluihin ja tiloihin. Iloisella mielellä molemmat lähdettiin sitten kotiin.

Mies ja pojat palasivat telttaretkeltä kutakuinkin voimissaan, paitsi että Milolla on paha ripuli. Ihan voipuneena on maannut koko päivän, välillä vaan rynnännyt vessaan eikä ruokakaan maistu :-( Toivottavasti ei tartu meihin muihin, lauantaina kun on ne häät :-/

Minä puolestani maalasin äsken Lillin huoneen katon uudestaan, toivottavasti tuli hyvä. Kuivuttuaan sen vasta kunnolla näkee. Seuraavaksi pitäisi kitata lastulevyjen raot, hioa ja sitten tapetoida. Voi kun saisin sen valmiiksi ennen kuin koulu alkaa! (Miehen panosta en edes enää toivo. On kivaa tehdä itse!)

Huomenna pitäisi käväistä taas töissä, tai itse asiassa jopa tehdäkin siellä jotain. Mies lupasi käydä Lillin kanssa päiväkodissa. Karenkin olisi hyvä käydä tutustelemassa eskariin, ensi viikolla kun ei enää ehdi kun pojat ovat koko viikon mummolassa.

Jatu, toivottavasti juhlat sujuivat hyvin.

Kiitos, hip-su, positiivisista puolista. Yritän ajatella niitä. Mistä tulikin mielee, Saamuskalle mukavaa töihinpaluuta.

Kade teille joilla käy tai alkaa käydä siivooja... Meidän tämän vuoden kotitalousvähennys meni jo alkuvuodesta sähkö- ja putkitöihin. Ehkä ensi vuonna, täytyy katsoa miltä oma jaksaminen työn ja opiskeluitten keskellä näyttää.

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
26/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotilaisella sujuu hyvin, vaikka hakiessa sanoikin, ettei mene sinne enää ikinä ;). Kotihoidettava itki hoitajan perään. Työssäkävijä on siis ihan indenä.

Nyt lapset unille uuteen hienoon kerrosänkyyn. Valma on tosin sitä mieltä, että se on ihan hyvä leikkipaikka, muttei siellä viittis nukkua.

Ihanan paljon kirjootuksia. Hyvä että hankitte siivojia. Alli olen kuullut samaan, että hyvillä siivoojilla on niin paljon töitä.

Pilette

Vierailija
27/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hti: Kipeitä ollaan ja kunnolla, varmaan ei tuu tapaamisesta mitään. Vaikka itse oltais lähtövalmiina, tuskin haluatte ottaa riskiä saada tämä tauti.

Tylsää...

Aavis, Motti ja tänään varsin kovasssa käytössä olleet sohva ja nenäliinat;D

Vierailija
28/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oon koko päivän siivonnut ja kiukutellut kun ei oo siistiä. Veeti ei vaan anna rauhassa siivota, heti sotkee ja tuhoaa. Hermot menee. Veetin kaikki lelut kävin läpi, heitin pois kaikki rikkinäiset lelut, pesin Veetin huoneen ikkunat yms. Otan huoneen per päivä. Kunnon siivous siis käynnissä. Huomenna mies saa kyllä lähteä puistoon Veetin kanssa kun tulee töistä niin ehkä saisin rauhassa ja kunnolla siivottua.

Ois ihana jos kävis siivooja. Pitäisköhän asiaa ehdottaa miehelle.

Ramikalla on jo viikkoja paljon kasassa. Kohta on teillä pieni nyytti sylissä.

Mulla iski äsken kamala päänsärky. Ei auta panadol ollenkaan. Pakko kait jo kohta kömpiä sänkyyn.

Yöt on mulla tosi huonoja. Juoksen vessassa noin 4 kertaa yön aikana. No onneks Veeti nukkuu aamusin 9-10 asti joten saan itsekkin aamulla nukkua.

Nyt tuli vaan omaa napaa.

Öttis, Veeti ja masuasukki rv36+0!!! 4 viikkoa laskettuun aikaan, mutta oon jo asennoitunut että saattaa vielä sen 6 viikkoa mennä että vaavi syntyy.

Vierailija
29/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeli, meillä oli seisomalauta käytössä ja kyllä sillä kulki talvellakin (kannattaa vaan hankkia kunnollinen). Meidän matkat ei ihan noin pitkiä, mutta ehkä silti hankkisin laudan ja kokeilisin alkuun. Sisaristuimia ei paljoa enää saa eikä suositella. Joihinkin rattaisiin kuitenkin saa! Miten ois pulkka talvella, jos käy laudan kanssa liian raskaaksi? Meillä esikoinen kulki paljon pulkassa viime talvena. Tosin pienempi ei sitten suostunutkaan pulkan kyytiin ollenkaan, joten jos nyt tulis uusi vauva, niin ei toimis. Mutta jos haluaa säästää rahaa, niin kokeilisin jotain yksinkertaisempaa vaihtoehtoa ja kattoisin sitten tarviiko hankkia jotain uutta.

Hih, huomaakohan, että meillä on lomien jälkeen rahat vähän vähissä:)

T: Ynis

Vierailija
30/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun menee pinojen lukuun taas kauan :)

Muuta en nyt kyllä enää muista kuin Rosan allergiat. Kurjuus.

Täytyypä alkaa ottaa taas muistilappu viereen ku lukee... Tai sit avata tuplana...

Nyt pullojen pesuun, argh.

Jatu nähdään huomenna, jee!

Öitä!

Kerppu

Vierailija
31/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti kattavasta infopaketista.

Mä aattelin olla rohkelikko ja kokeilla kutoa yhet ite :o

ja jos yhet tilais...

Pitää perehtyä tarkemmin.

Kesäteatteri oli hjyvä,hauska!!

Mun jalat on niiin turvoksissa vaan et huh huh.

Mikähön niitä nyt riipii kun eihä edes ole kuuma??

Juu Öttis mä oon kans henkisesti valmistunut vielä neljään viikkoon..

Tosin lääkäri kattoo kokoa vielä,eikai ne kauhian isoksi päästä.

Nyt on pakko päästä petiin

Palataa

Hyvikset

R*

Vierailija
32/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä sitten ollaan taas.

Uskaltaa kirjuutella yölläkin, kun on uusi näppis eikä pauku enää niinkö ennen wanhaan. Lisäksi kitisevä äitiriippa sai unilääkkeeksi ripauksen ataraxia, joten saattapi olla, että riippaäiti saisi jopa jotain tuherrettua teitin iloksi/tms.

Uudessa koneessa ei o mitn sellasia ohjelmia (vielä) joilla voisi työsarkaa lyhentää, joten on tällai hupsuteltava vain. En kylä valita :)

Joo niin. Oltiin lomilla iloisessa phjois-savossa ja sen lisäksi ollaan oltu siellä täällä sekä kipeänä. Massiiviset molempien korvien korvatulehdukset Hellu kärsi.. ja sit meillä on ne vinkualgeeriat, joista ei oikein enää ota tolkkua. Tai ottaa kai.

Periaatteessa meillä on asiat nyt paremmin kuin ennen. Hellu saattaa nukkua yön yhdellä tahi kahdella herräyksellä (=siis hyvä).. tai sitten vähän enemmillä, kera luikertelujen ja valitusten (=ei hyvä eli huono yö). Kaikkeja uusia sapuskoja pitäisi kokeilla koko ajan, mutta meitsi hannnaa. Hannarin lapsi nukkuu yöllä ja sen toisen ei... hannari itsekin nukkuu ja se toinen ei. Olen ollut liian kauan se toinen.

Zillai.

Iloisesti pihalla ollaan oltu koko kesä ja ollaan edelleen. Meitsi on henkisestikin - mutta sehän ei ole mitn uutta :)

Jeejee, jeespliis. Palaan aasiaan jahka keksin onko mulla jotain asiaa. Pitää käydä opiskelemassa vanhoja pinoja, kits LinkkiLiisoille :)

Pusipusi,

m + huumehörhö Hellunen

Vierailija
33/33 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitella Kukkuuta kääryleen johdosta! Hyvin tehty! :)