Ei varaa teinin silmälaseihin. Mistä saa edullisimmin
Kommentit (27)
Lensway, jos lasit on jo määrätty. Itse oon ollut tyytyväinen, eikä hajataiton korjaus maksanut kuin pari kymppiä.
onpa harmi juttu ettei rahaa ole, silloinhan ei ole toisaalta enää väliä mitä ne maksaa
Tiesitkö lapsen tuovan kuluja? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Specsavers 20e
Niitä pullonpohjiahan kehtaa varsinkin teini pitää nokallaan. Miten sinusta tuli köyhä?
Aatteleppa miten sun maailmasi voi muuttua 15 vuodessa ja ilkeästi toivon sun sen vielä oppivan omakohtaisesti. Mä sain lapsen 15 vuotta sitten oli vakituinen työ hyvällä palkalla ja omistusasunto. Sairastuin vakavasti ja nyt saan haalittua kasaan noin 1200 €/kk, joista vajaa puolet menee vuokraan. Sellaista.
Minulla on laseissa hieman plussaa ja prismahionta. Nisseniltä sain pari vuotta sitten reilulla sadalla eurolla (en muista kuinka monta kymppiä päälle, alle 150 e kuitenkin) Raybanin silmälasit ja aurinkolasit (molemmat vahvuuksilla). Lisäksi vielä kuponki vaikka puolisolle tai kaverille annettavaksi.
Instrussa pelkät linssit olisivat maksaneet yli 200 e, Specsaversillä olisi tullut prismahionnasta lisähintaa +100 e.
Olen myös ollut Favopticin asiakas. Edullinnen, mutta pitää osata myös itse tehdä : monitehoissa pupillien paikat, ja kun lasit saapuvat, ne pitää trimmata, taitella sangat ja nenänastat.