Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Okei, tuli lumi, mutta missä viipyy aurinko?

Vierailija
04.01.2021 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌞 ?

Vierailija
2/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole kyllä ollut aurinkoa pitkään aikaan. Minun mielestä se on lusiferia palvovien syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pilvimaskin takana. Suojautunut.

Vierailija
4/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt pidä liikoja vaatia kerralla.

Vierailija
5/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä luntakaan. Ei senttiäkään täällä lounaassa.

Vierailija
6/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pilvimaskin takana. Suojautunut.

Taas nähtiin, ettei maskeista ole kuin haittaa! :(

Vierailija
7/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai edes lumi halua mennä Turkuun.

Vierailija
8/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt pidä liikoja vaatia kerralla.

Pessimisti ei pety.

Vierailija
9/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä sinä v**** päähäsi.

Vierailija
10/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kävi horisontissa hieman kurkistamassa keljuillakseen.

Pitkää nenää näytti.

Vierailija
11/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oisko niin että me ollaan ne etuoikeutetut, lämpö hellii vain meitä?

Turkulainen

Vierailija
12/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä länsirannikolla ei ole tullut kertaakaan kunnolla lunta sen jälkeen kun syksyllä 2019 ostettiin vanha traktori lumenauraukseen. Nytkään ei juuri ollenkaan lunta eikä tulossakaan säätiedotuksen mukaan, muutama valkoinen pieni läntti vain on.

No, on vanha traktori kiva harrastus ilman luntakin mutta aika ihmeellistä kuinka kunnon lumityökone voi pitää lumen poissa, jopa vaikea uskoa todeksi että traktori lumiauralla voi näin tehokkaasti pitää lumen poissa.

Vierailija
13/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päivä kuin tulee aurinkoa suomeen etelä-amerikan auringon pimennyksen ja jupiterin ja saturnuksen konjuktion jälkeen joka oli 21.12.2020 niin sinä päivänä suomalaisten tajuntaan tulee joukko ihmisiä jotka palvovat lusiferia eivätkä lusiferia palvovat tule kestämään kävelemiseen liittyvää voimaa auringon alla. Voima voitti jo lusiferin aurinkokuntien ulkopuolisessa sodassa jotka ovat meidän 11eri aurinkokunnan ulkopuolella. Voima on hyvä mutta lucifer on paholainen. Voima esti lusiferin pääsyn universumiimme laittaen heidän koneen universumin rajapintaan ja voima imi laitteensa sisään kaiken lusiferien lähettämästä sinisestä ja punaisesta energiasta fuusiomalla ne vihreäksi energiaksi jota kutsutaan myös anahata chakraksi. Kuin aurinko tulee suomeen niin meille vapautuu suuri määrä anahata chakran energiaa eikä lusiferistien suuniteltua muladhara ja sahasrara energioita. Voima on ikuinen, eläköön VOIMA JA KONE!

Vierailija
14/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oisko niin että me ollaan ne etuoikeutetut, lämpö hellii vain meitä?

Turkulainen

Turussa on universumimme idiootimmàť lusiferistit.

Vierailija
15/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä länsirannikolla ei ole tullut kertaakaan kunnolla lunta sen jälkeen kun syksyllä 2019 ostettiin vanha traktori lumenauraukseen. Nytkään ei juuri ollenkaan lunta eikä tulossakaan säätiedotuksen mukaan, muutama valkoinen pieni läntti vain on.

No, on vanha traktori kiva harrastus ilman luntakin mutta aika ihmeellistä kuinka kunnon lumityökone voi pitää lumen poissa, jopa vaikea uskoa todeksi että traktori lumiauralla voi näin tehokkaasti pitää lumen poissa.

Kokeile myydä traktori pois niin saadaan viikossa 50cm lunta :)

Vierailija
16/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se päivä kuin tulee aurinkoa suomeen etelä-amerikan auringon pimennyksen ja jupiterin ja saturnuksen konjuktion jälkeen joka oli 21.12.2020 niin sinä päivänä suomalaisten tajuntaan tulee joukko ihmisiä jotka palvovat lusiferia eivätkä lusiferia palvovat tule kestämään kävelemiseen liittyvää voimaa auringon alla. Voima voitti jo lusiferin aurinkokuntien ulkopuolisessa sodassa jotka ovat meidän 11eri aurinkokunnan ulkopuolella. Voima on hyvä mutta lucifer on paholainen. Voima esti lusiferin pääsyn universumiimme laittaen heidän koneen universumin rajapintaan ja voima imi laitteensa sisään kaiken lusiferien lähettämästä sinisestä ja punaisesta energiasta fuusiomalla ne vihreäksi energiaksi jota kutsutaan myös anahata chakraksi. Kuin aurinko tulee suomeen niin meille vapautuu suuri määrä anahata chakran energiaa eikä lusiferistien suuniteltua muladhara ja sahasrara energioita. Voima on ikuinen, eläköön VOIMA JA KONE!

Minulla on yliopistotutkinto, jonka saadakseen pitää olla aika hyvä kynänkäyttäjä, mutta silti olen kateellinen tuollaisesta taidosta syytää ihan pähkähullua tekstiä. Minä olen yrittänyt, mutta en vain osaa. :(

Vierailija
17/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku, milloin viimeksi joulurauhan julistuksessa on ollut valkoinen maa?

Vierailija
18/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yliopistotutkinto, jonka saadakseen pitää olla aika hyvä kynänkäyttäjä, mutta silti olen kateellinen tuollaisesta taidosta syytää ihan pähkähullua tekstiä. Minä olen yrittänyt, mutta en vain osaa. :(

Minä en tiedä tai minä en osaa ovat yksi ihmiskunnan suurimpia ellei suurin lausunto.

Ylänuolitin antamaasi kehua. Onneksi minun elimistössä elää muladharan ja sahararan atomi enkä palvo lusiferia. Eläköön hengellisyys!

We fired weenies! Come on baby!

Vierailija
19/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7up.

Vierailija
20/29 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen paistoi aurinko, 08-alue.