Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka tunnette keskivertoa älykkäämpiä ihmisiä

Vierailija
04.01.2021 |

Niin puhuvatko nämä ihmiset jatkuvasti muiden ihmisten tyhmyydestä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Ja en puhu.

Vierailija
2/8 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät, he ovat älykkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Joskus korostavat sitä, että ovat akateemisia. Jaksavat selittää asiat niin, että muut ymmärtävät. Joskus kuitenkin näistä ihmisistä esim. veljeni pyörittelee silmiä jutuilleni. :D

Vierailija
4/8 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan jokainen on omanlaisensa persoona. Mutta jos tosiaan on yhtään sosiaalista pelisilmää, niin eihän he itseään korosta. Miksi ihminen olisi niin typerä ja ehdoin tahdoin haluaisi hiertää suhteita ympärillään oleviin ihmisiin? Tokihan jos tämä ns älykäs on itsestään epävarma, niin epävarmathan ihmiset kokevat jatkuvaa itsensä korostamisen tarvetta. Mutta jos tämä älykkö on sisältään tasapainossa, niin eipähän tuo korostamisen näy. Toki, että hänellä saattaa olla moneen asiaan paljon hoksnokkaa, mutta siinä se. 

Vierailija
5/8 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät puhu, ainakaan minun kanssani. Jutellaan mieluummin tekniikasta, kulttuurista, omista ihmissuhteista, milloin mistäkin.

Jos omaa tai toisen älykkyyttä ei ole tarvetta kyseenalaistaa, niin miksi jankuttaa itsestäänselvyyksistä ylipäätään?

Vierailija
6/8 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu.

Vierailija
7/8 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa keskivertoa älykkäämpiä ihmisiä, vaan vähemmän pöljiä.

Vierailija
8/8 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Ja älykäs ei välttämättä ole akateeminen, tai edes tuleva akateeminen. Eikä likikään kaikki akateemiset ole erityisen älykkäitä.

Keskivertoälykkäät puhuvat paljon enemmän siitä, kuinka älykkäitä ihmiset yleisesti ottaein ovat, eivätkä tajua sitä, että tämä meidän monimutkainen infrastruktuurimme ja teknologiamme on loppujen lopuksi pienen vähemmistön ansiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän