Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Hyvin menee kun tavoitteesta saavutettu 46% nyt.
Lopeta alkoholinkäyttö tai alkoholinkäyttö lopettaa sinut.
Ihan hyvin sujuu nyt 48/100 ei ongelmaa.
Syvä kumarrus teille kaikille joilla lakko on pitänyt. Kun aloitatte uudelleen, huomaatte että alussa riittävät pienemmätkin määrät.
Mulla tänään 40/100. Mietin lopetanko tähän vai jatkanko sinne sataan asti. Jostain syystä alkoholi maistuisi, vaikka ei tähän asti ole tehnyt juurikaan mieli.
Vierailija kirjoitti:
Syvä kumarrus teille kaikille joilla lakko on pitänyt. Kun aloitatte uudelleen, huomaatte että alussa riittävät pienemmätkin määrät.
Olen nyt päättänyt etten enää yksin juo kotona vaan alkoholi kuulukoon nyt vain seurustelujuomaksi.
Viime vuonna tuli tissuteltua kotona yksinään ihan liikaa.
Valitettavasti minulla meni nyt plörinäksi tänään. No huomenna jatketaan taas. Viime vuonna join noin viitenä päivänä viikossa, joten iso edistys on ollut tänä vuonna kaikkinensa.
En aio tästä masentua vaan otan opikseni.
Mulla 69/100.Aloitin joulukuussa.
Eipä ole ollu mielitekoja.
Vedin tänään sitten ihan kunnon kännit. Tähän asti täysin juomatta.
Puolet saavutettu! On ollut yllättävän helppoa, vaikka mikään alkoholisti en ole ollutkaan. Alkoholi on ollut tapa
Mä taidan lopettaa alkoholinkäytön kokonaan. Käyttämättömyys on tuonut vain positiivista elämääni.
Positiivista: mieliala tasainen. Morkkikset poissa. Unenlaatu parantunut. Lauantai- ja sunnuntaiaamujen energisyys. Laihtuminen. Tieto siitä, että tämä tekee hyvää maksalle ja sydämelle.
Negatiivista: -
Tänään 45% saavutettu.